ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί η απαγόρευση μεταβίβασης παλιών αυτοκινήτων είναι μέγα λάθος;

Γιατί η απαγόρευση μεταβίβασης παλιών αυτοκινήτων είναι μέγα λάθος;

3.134 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2022)

Αφαιρώντας το δικαίωμα στην πώληση ενός παλιού αυτοκινήτου, αφαιρείς το μόνο κεφάλαιο διαθέσιμο για αγορά καινούργιου.

autotriti team

Δεν είναι αυτός ο τρόπος για ανανέωση του στόλου

Η ανανέωση του στόλου στην Ελλάδα πρέπει να γίνει επιτακτική ανάγκη για την κυβέρνηση, ενώ ακόμη πιο σοβαρά πρέπει να γίνει ο σχεδιασμός ώστε να μην καταλήξουμε η χωματερή αυτοκινήτων της Ευρώπης. Όμως κάποια μέτρα, δεν μπορούν να εφαρμοστούν, γιατί;
 
Η σταδιακή απαγόρευση κυκλοφορίας όλο και νεώτερων αυτοκινήτων στα κέντρα των πόλεων, είναι η πιο διαδεδομένη λύση στο πρόβλημα της ρύπανσης, του κυκλοφορικού και της συσώρευσης παλαιών αυτοκινήτων στο στόλο μιας χώρας.
 
Δηλαδή σήμερα «κόβεις» τα Euro5 από τον δακτύλιο, αύριο τα Euro6 και αργότερα τα Euro7. Αυτή η λογική ακολουθείται σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, και στην Ελλάδα θα ξεκινήσει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με άλλες πόλεις να ακολουθούν.
 
Η λογική ότι έτσι μειώνεται η ρύπανση, είναι σωστή, ενώ ως παράπλευρο όφελος, οι εισαγωγείς μεταχειρισμένων, θα «κόψουν» τις εισαγωγές παλαιών μοντέλων, αφού θα τους έχει αφαιρεθεί αξία με αυτόν τον τρόπο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όμως κάποιες χώρες αρχίζουν τώρα να κάνουν λόγο και για απαγόρευση των μεταβιβάσεων. Μοντέλα που είναι παλιάς τεχνολογίας δεν θα μπορούν ούτε να πουληθούν, ώστε οι ιδιοκτήτες τους να τα αποσύρουν από την κυκλοφορία. Η λογική, πάλι, δεν είναι κακή, όμως αυτές οι χώρες έχουν, ή θα έχουν και πρόγραμμα απόσυρσης ώστε οι ιδιοκτήτες τους να χάνουν μόνο τα παλιά τους αυτοκίνητα, και όχι την αξία τους σε χρήμα αν τα πουλούσαν.
 
Στα πλαίσια αυτού του σχεδιασμού, οι ιδιοκτήτες τους θα μπορούν όχι μόνο να αγοράσουν αυτοκίνητο με έκπτωση αντίστοιχη μιάς υπολογισμένης αξίας του παλιού τους αυτοκινήτου, αλλά αν προτιμούν θα μπορούν να πάρουν μια επιταγή, ή κουπόνι (μεγαλύτερης αξίας) για άλλες αγορές. Έτσι δεν εξαιρούνται από τη διαδικασία όσοι θα πουλούσαν το παλιό τους αυτοκίνητο από ανάγκη μετρητών, ή για άλλους λόγους, πέρα από την αντικατάσταση.
 
Με αυτές τις προδιαγραφές, το μέτρο της απαγόρευσης μεταβίβασης, έχει μια βάση. Όμως χωρίς απόσυρση και κουπόνι ή επιταγή, το μέτρο θα είναι τελείως άδικο. Φυσικά δεν έχει γίνει κανένας λόγος και καμία φήμη δεν έχει ακουστεί πως η Ελλάδα μπορεί να σκέφτεται ένα τέτοιο μέτρο, όμως έχουμε μια τάση να δεχόμαστε ξενόφερτες ιδέες χωρίς να τις εφαρμόζουμε με όλα τους τα μέτρα.
 
Εσείς όμως τι λέτε; Πως θα σας φαινόταν η απαγόρευση στη μεταβίβαση αν συνοδευόταν από έκπτωση στην απόκτηση καινούργιου ή επιταγή ή κουπόνι; Θα ήταν καλύτερα από τη σημερινή κατάσταση που απλά ανακυκλώνουμε τα παλιά πουλώντας τα ο ένας στον άλλον;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ford
ford
MINETTA