ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί να είναι ντίζελ τα νέα περιπολικά;

17.367 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2020)

Γιατί αγοράζει το δημόσιο ντίζελ περιπολικά όταν μπορεί να αγοράσει βενζινοκίνητα και να δώσει το καλό παράδειγμα;

autotriti team


Την ώρα που πρωτεύουσες του κόσμου ετοιμάζονται να απαγορεύσουν την πετρελαιοκίνηση και που οι πωλήσεις καινούργιων με κινητήρες βενζίνης είναι διπλάσιες έναντι των πετρελαιοκίνητων στη χώρα μας, το ελληνικό δημόσιο αγοράζει νέα περιπολικά με κινητήρες ντίζελ; Γιατί;
 
Η Ελληνική Αστυνομία εξοπλίστηκε με 120 νέα περιπολικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα που χρειάζεται μιας και ακόμη χρησιμοποιεί τα Skoda Octavia πρώτης γενιάς που είναι εδώ και καιρό έτοιμα για μουσείο. Όμως για κάποιο λόγο η Ελληνική Αστυνομία προμηθεύτηκε 120 αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ.
 
Με δεδομένο ότι η πετρελαιοκίνηση αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό πίεση από όλες τις χώρες της Ευρώπης, λόγω της αποδεδειγμένης ρύπανσης σωματιδίων και οξειδίων του αζώτου που είναι επιβλαβείς για την υγεία μας, με δεδομένο ότι το ντίζελ ως καύσιμο πνέει τα λοίσθια στην αγορά λόγω ακριβώς των επικείμενων απαγορεύσεων στα επόμενα πέντε χρόνια, και με επίσης δεδομένο ότι δεν θέλουμε άλλα ντίζελ οχήματα στις ήδη επιβαρυμένες πόλεις μας, θα έλεγε κανείς πως το ελληνικό δημόσιο θα ήταν το πρώτο που θα έδινε το καλό παράδειγμα.
 
Ειδικά για τα αυτοκίνητα που προμηθεύτηκε, τα Nissan Qashqai προσφέρονται επίσης με τον 1.3άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 160 ίππων. Με κινητήρα βενζίνης, τα Qashqai είναι πιο γρήγορα σε όλες τις επιδόσεις από τον 1.7 ντίζελ με τον οποίο τα προμηθεύτηκε η Ελληνική Αστυνομία.
 
Ο λόγος που τα ντίζελ προτιμήθηκαν έναντι της βενζινοκίνητης έκδοσης, είναι ότι η ΕΛΑΣ επιθυμούσε τετρακίνηση, η οποία στο Qashqai προσφέρεται αποκλειστικά με τον πετρελαιοκινητήρα. Και επειδή τα οχήματα προορίζονται και για την ελληνική επαρχία, η τετρακίνηση κρίνεται απαραίτητη.
 
Και μπορεί φυσικά η τετρακίνηση να είναι προτεραιότητα, όμως θα μπορούσε η ΕΛΑΣ να αποκλείσει από τον διαγωνισμό της τις ντίζελ εκδόσεις και έτσι να προτιμήσει μοντέλα που προσφέρονται με βενζινοκινητήρες και τετρακίνηση. Και είναι αρκετά τα μοντέλα αυτά που διαθέτουν τετρακίνηση και βενζίνη, ενώ έχουν και καλύτερες επιδόσεις.
 
Από την άλλη, μπορούμε να πούμε πως αφού πρόκειται για αυτοκίνητα που θα «γράφουν» πολλά χιλιόμετρα σε καθημερινή βάση, και καθώς μιλάμε για 4κίνητα μικρομεσαία SUV, η διαφορά στην κατανάλωση δεν είναι αμελητέα, με αποτέλεσμα σε έναν στόλο 120 οχημάτων, το συνολικό κόστος κίνησης να μειώνεται σημαντικά!
 
Τι λέτε όμως εσείς; Είναι η αγορά ντίζελ περιπολικών πρόβλημα; Θα ήταν καλύτερα αν η ΕΛΑΣ αγόραζε βενζινοκίνητα μοντέλα; Βλέπετε κάποιο λόγο γιατί το ντίζελ μπορεί να είναι χρήσιμο σε ένα περιπολικό;

4green
MG