• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μεγάλα μικρά είναι πλέον και το Polo αλλά και το Ibiza, σίγουρα συγκρίσιμα με τα Golf και Leon 15 ετών.

Γιατί να πάρεις μικρομεσαίο, με τόσο μεγάλα μικρά;

Διαβάστηκε από 11216 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/1/2019
 

Γιατί να πάρεις μικρομεσαίο, όταν υπάρχουν τόσο μεγάλα μικρά; Πως κατάφεραν τα σημερινά «μικρά» να είναι σαν τα μικρομεσαία πριν 10 χρόνια;

Έχεις μικρομεσαίο δεκαετίας ή και παλιότερο και ζαχαρώνεις ένα καινούργιο μοντέλο; Μήπως αντί να κοιτάς ποιο μοντέλο έχει αντικαταστήσει το δικό σου, καλύτερα να δεις ποιο είναι το ίδιο μεγάλο και σου καλύπτει τις ανάγκες; Μήπως να πάρεις ένα φθηνότερο μικρό με ίδιους χώρους καλύτερα;

Το ότι τα αυτοκίνητα γενικώς έχουν μεγαλώσει είναι εμφανές. Βάλε ένα σημερινό μικρό δίπλα σε ένα μικρομεσαίο δέκα ή δεκαπέντε ετών και οι συγκρίσεις είναι προφανείς. Και όμως, οι περισσότεροι δεν σκέφτονται με βάση το μέγεθος αλλά με βάση την κατηγορία.

Έτσι βλέπεις πως κάποιος που έχει ένα Golf του 2001 κοιτάζει το σημερινό Golf και φυσικά του πέφτει ακριβό. Όμως ο λόγος που θέλει καινούργιο αυτοκίνητο δεν είναι γιατί δεν χωράει στο παλιό, αλλά γιατί το παλιό απλά πάλιωσε.

Και έτσι χάνεται η ευκαιρία για ένα φθηνότερο αυτοκίνητο που καλύπτει τις ανάγκες πλήρως, χωρίς να στοιχίζει μια περιουσία. Και δεν είναι μόνο το Golf του 2001. Όλα τα μικρομεσαία της εποχής, αλλά και μεταγενέστερα μοντέλα, είχαν μεταξόνιο γύρω στα 2,5 μέτρα και μόλις που ξεπερνούσαν τα 4 μέτρα σε μήκος.

Τα σημερινά μικρομεσαία έχουν ξεπεράσει τα 2,7 μέτρα μεταξόνιο και πολλά φτάνουν μέχρι και 4,5 μέτρα μήκος. Όσο ήταν κάποτε τα μεσαία. Όμως αυτοί οι χώροι, όσο κι αν είναι ευπρόσδεκτοι, έχουν κόστος. Αντίθετα, αν το μικρομεσαίο 10 ή 15 ετών ήταν αρκετό σε χώρους, τότε ένα μικρό σήμερα προσφέρει τους ίδιους ή και καλύτερους.

Δεν έχουν μεγαλώσει όλα τα μικρά, όμως κάποια μικρά είναι σίγουρα μεγαλύτερα από μικρομεσαία της περασμένης δεκαετίας. Πάρε το Renault Clio για παράδειγμα. Μεγαλύτερο σε κάθε διάσταση από σχεδόν όλα τα μικρομεσαία της εποχής και σίγουρα από το Megane μέχρι το 2006. Και με καλύτερη εκμετάλλευση χώρων είναι σίγουρα και πιο ευρύχωρο. Το ίδιο και το νέο Nissan Micra, σαφώς μεγαλύτερο από το τελευταίο Almera, σχεδόν όσο μεγάλο και το Pulsar.

Μεγάλα μικρά είναι πλέον και το Polo αλλά και το Ibiza, σίγουρα συγκρίσιμα με τα Golf και Leon 15 ετών. To ίδιο και το C3 που πλέον φτάνει σε μέγεθος το πρώτο C4.

Μήπως λοιπόν το επόμενο αυτοκίνητό σου να το διαλέξεις με το μέτρο και όχι με την κατηγορία; Εσύ πόσα λεφτά θα γλιτώσεις αγοράζοντας ένα μεγάλο μικρό αντί για ένα μικρομεσαίο; Και ποιο μικρό είναι αυτό που θα αντικαταστήσει το παλιό σου μικρομεσαίο ικανοποιητικά;

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Πάνος

    Το μεταξόνιο μπορεί να μετράει γενικά για οικογενειακή χρήση, αλλά η αίσθηση του χώρου δίνεται εν πολλοίς με το καθαρό πλάτος και την διαθεσιμότητα του κενού χώρου. Οι κατηγορίες(segments) από D και πάνω δίνει ικανοποιητικό πλάτος στον διαθέσιμο εσωτερικό χώρο! Από εκεί και κάτω αρχίζουν οι παραχωρήσεις. Δυστυχώς υψηλά, πλέον, τα κόστη αγοράς, service, τελών, τεκμηρίων κλπ

      11
  • περισσότερα σχόλια