Peugeot 3008: Τι πρέπει να γνωρίζω για εξοπλισμό & εσωτερικό; Σε ποιους κινητήρες βγαίνει & πόσο κάνει;

33.361 Επισκέψεις στο άρθρο
Στο πετρελαιοκίνητο 3008 με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 η μέση κατανάλωση είναι στα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με συνεχή χρήση της λειτουργίας ECO μπορεί να πέσει ακόμη και στα 6 λίτρα.
3 Φωτογραφίες »

Στο πετρελαιοκίνητο 3008 με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 η μέση κατανάλωση είναι στα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με συνεχή χρήση της λειτουργίας ECO μπορεί να πέσει ακόμη και στα 6 λίτρα.

Peugeot 3008: Με καλό στάνταρ εξοπλισμό & premium αίσθηση καμπίνας


Στο διαχρονικά εντυπωσιακό εσωτερικό του Peugeot 3008 βλέπουμε το i-Cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής 10 ιντσών, που είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου».
3 Φωτογραφίες »

Στο διαχρονικά εντυπωσιακό εσωτερικό του Peugeot 3008 βλέπουμε το i-Cockpit με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής 10 ιντσών, που είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου».

Τονίσαμε στην αρχή πως το εισαγωγικό Peugeot 3008 στην έκδοση Active Pack έχει αρκετά καλό εξοπλισμό, ας πούμε συνοπτικά τι παροχές περιλαμβάνει σε άνεση και ασφάλεια: ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, λειτουργία Mirror Screen (Apple Car Play, Android Auto), προβολείς LED, Pack Safety με Advanced Emergency Braking System, κουμπί εκκίνησης κινητήρα (Εngine Start/Stop Button), Κάμερα Οπισθοπορείας 180 μοιρών, οθόνη 8 ιντσών και υπερυψωμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών.
 
Ο παραπάνω καλός στάνταρ εξοπλισμός συνδυάζεται με την ποιοτική εσωτερική κατασκευή του Peugeot 3008. Γενικότερα η Peugeot επενδύει στο design και το υπόβαθρο της καμπίνας των μοντέλων της, με το δημοφιλές οικογενειακό SUV να βρίσκεται αρκετά πάνω από το μέσο όρο. Σε διάφορα σημεία έχουν επιλεγεί μαλακές επενδύσεις, με τους κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου» κάτω από την 8άρα οθόνη να είναι μοντέρνοι και πρακτικοί ταυτόχρονα ( δίνουν άμεση πρόσβαση βασικές λειτουργίες άνεσης, όπως το ηχοσύστημα και ο κλιματισμός).

Βενζίνη, diesel, ήπια υβριδικό για -15% κατανάλωση & Plug-in hybrid

Κατά τα άλλα, το Peugeot 3008 προσφέρεται σε 4 διαφορετικές τεχνολογίες κινητήρων. Τα μοτέρ βενζίνης (σε χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο) και diesel (μόνο αυτόματο κιβώτιο) αποδίδουν 130 ίππους. Η πιο πρόσφατη προσθήκη αφορά τους ήπια υβριδικής τεχνολογίας κινητήρες 136 ίππων, με κύκλωμα 48V. Το συγκεκριμένο σύνολο συνδυάζεται με ένα νέο 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, μέσα στο οποίο στεγάζονται ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας 28 ίππων και 55 Nm ροπής, η ECU και ο μετατροπέας. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η Peugeot η ήπια υβριδική τεχνολογία προσφέρει περισσότερη ροπή όταν το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλές ταχύτητες, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου ακόμη και ως 15%. Τέλος, υπάρχει και μία επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση (Plug-in hybrid), η οποία αποδίδει 180 ίππους και έχει θεωρητική ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 60 χλμ..

Αναλυτικά οι τιμές του Peugeot 3008:

  • 3008 1,2 PureTech 130  Active Pack: 27.900 ευρώ
  • 3008 1,2 PureTech 130  Active Plus: 33.300 ευρώ
  • 3008 1,2 PureTech 130  Allure Plus: 39.00 ευρώ
  • 3008 1,2 PureTech 130  GT: 42.000 ευρώ
  • 3008 1,2 PureTech 130  EAT8 Active Pack: 32.900 ευρώ
  • 3008 1,2 PureTech 130  EAT8 Active Plus: 35.900 ευρώ
  • 3008 1,2 PureTech 130  EAT8 Allure Plus GRIP: 41.600 ευρώ
  • 3008 1,2 PureTech 130  EAT8 GT GRIP: 44.600 ευρώ
  • 3008 1,5 BlueHDi 130  EAT8 Active Pack: 33.900 ευρώ
  • 3008 1,5 BlueHDi 130  EAT8 Active Plus: 36.900 ευρώ
  • 3008 1.5 BlueHDi 130  EAT8 Allure Plus GRIP: 42.600 ευρώ
  • 3008 1,5 BlueHDi 130  EAT8 GT GRIP
  • 3008 Hybrid 136 e-DCS6 Active Pack: 33.500 ευρώ
  • 3008 Hybrid 136 e-DCS6 Active Plus: 34.200 ευρώ
  • 3008 Hybrid 136 e-DCS6 Allure Plus: 38.900 ευρώ
  • 3008 Hybrid 136 e-DCS6 GT: 41.900 ευρώ
  • 3008 Plug-in Hybrid 180 e-EAT8 Active Plus: 44.900 ευρώ
  • 3008 Plug-in Hybrid 180 e-EAT8 Allure Plus: 48.900 ευρώ

Σελίδα 1Η SUV γκάμα της Peugeot: Πού ξεχωρίζουν τα 2008, 3008 & 5008;
Σελίδα 2Peugeot 3008: Τι πρέπει να γνωρίζω για εξοπλισμό & εσωτερικό; Σε ποιους κινητήρες βγαίνει & πόσο κάνει;
Σελίδα 3Το «premium» SUVάκι Peugeot 2008 έχει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό
Σελίδα 4Το ευρύχωρο 7-θέσιο Peugeot 5008
BRIDGESTONE VS GOODYEAR
test center