Η Smart αναζητά συνεργάτες για το νέο της ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο

1.887 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2024)
Η Smart αναζητά συνεργάτες για το νέο της ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο

- Η παραγωγή του ForTwo σταμάτησε τον προηγούμενο μήνα
- Η Smart αναζητά συνεργάτες για την ανάπτυξη και κατασκευή του αντικαταστάτη του ForTwo
- Αναπτύσσει μια νέα ειδική πλατφόρμα για το μελλοντικό ηλεκτρικό μίνι διθέσιο πόλης
- Στοχεύει σε πεντάστερη βαθμολογία στο Euro NCAP όσον αφορά την ασφάλεια

Η παραγωγή του ForTwo σταμάτησε τον προηγούμενο μήνα

Η Mercedes επιβεβαίωσε και επίσημα ότι τον περασμένο μήνα σταμάτησε οριστικά η παραγωγή του Smart ForTwo. Πιο συγκεκριμένα, η παραγωγή της τρίτης γενιάς ForTwo τερματίστηκε στις 28 Μαρτίου σε ένα πρώην εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Hambach της Γαλλίας, το οποίο τώρα ανήκει στη βρετανική εταιρεία κατασκευής SUV Ineos Automotive. Ωστόσο, η μάρκα εγγυάται ότι θα υπάρχει επάρκεια ανταλλακτικών για τους ιδιοκτήτες του ForTwo. Αξίζει να σημειωθεί πως η Smart παρουσίασε το πρώτο ForTwo το 1998, με την δεύτερη γενιά να ακολουθεί το 2006 και την τρίτη να κάνει το ντεμπούτο της το 2016. Από το 2004 το μικροσκοπικό αυτό citycar πήρε την ονομασία fortwo, καθώς πλέον η γκάμα του διευρύνθηκε και με το μεγαλύτερο ForFour.

Η Smart αναζητά συνεργάτες για την ανάπτυξη και κατασκευή του αντικαταστάτη του ForTwo

Πλέον η Smart, που πήρε το όνομά της από τη φράση «Swatch Mercedes Art», αναζητά συνεργάτες για την ανάπτυξη και κατασκευή ενός αντικαταστάτη του εμβληματικού διθέσιου αυτοκινήτου πόλης ForTwo, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου της μάρκας στην Ευρώπη, Dirk Adelmann.

Αναπτύσσει μια νέα ειδική πλατφόρμα για το μελλοντικό ηλεκτρικό μίνι διθέσιο πόλης

Επιπλέον, παραδέχτηκε ότι η μάρκα εργάζεται πάνω σε μια νέα, ειδική πλατφόρμα που θα στηρίξει το μελλοντικό διθέσιο αυτοκίνητο πόλης, το οποίο θα ονομάζεται «#2», αλλά και ότι η ημερομηνία κυκλοφορίας του είναι ακόμη αβέβαιη. Η Smart εξέτασε τις υπάρχουσες ηλεκτρικές πλατφόρμες που θα μπορούσαν να ταιριάξουν σε ένα διθέσιο μοντέλο μήκους μεταξύ 2,7 και 2,8 μέτρων, αλλά που θα εξακολουθούσαν ταυτόχρονα να προσφέρουν υψηλά πρότυπα ασφαλείας, αλλά δεν βρήκε καμία. Έπειτα λοιπόν από συνομιλίες με αρκετές ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των Mercedes, Renault και Ineos, η Smart αποφάσισε να προχωρήσει μόνη της και τον Φεβρουάριο ξεκίνησε να εργάζεται πάνω σε μια νέα ειδική αρχιτεκτονική που ονομάζεται Electric Compact Architecture (ECA). Εάν εγκριθεί για παραγωγή, η ECA θα είναι μια πλατφόρμα που θα ανήκει και θα έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά από την Smart, δήλωσε ο Adelmann.

Στοχεύει σε πεντάστερη βαθμολογία στο Euro NCAP όσον αφορά την ασφάλεια

Παράλληλα, σύμφωνα με τον Adelmann, η μάρκα θέλει να πετύχει μια βαθμολογία τεσσάρων ή πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης στο Euro NCAP, στις λειτουργίες ADAS όπως στο #1 και στο #3, αλλά και μια ικανοποιητική αυτονομία. Παρότι αρνήθηκε να συζητήσει τους πιθανούς όγκους παραγωγής, ο Adelman δήλωσε ότι οι αγοραστές και οι έμποροι αναζητούν ένα νέο μοντέλο που θα διατηρεί τη συμπαγή και ευέλικτη μορφή του παραδοσιακού ForTwo, σε συνδυασμό με την ηλεκτροκίνηση.

TI LINGLONG AGORAZO
skoda