ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ηλεκτρικό στη νέα του γενιά το Mazda MX-5

1.058 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2025)
Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα της Mazda και προέρχονται από την ιστοσελίδα autoexpress.
2 Φωτογραφίες »

Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα της Mazda και προέρχονται από την ιστοσελίδα autoexpress.

Η Mazda έχει καταθέσει τα πρώτα σχέδια του μοντέλου.
Κάμπριο αλλά και με σταθερή οροφή.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση στους πίσω τροχούς.
Θα προσφερθεί και σε έκδοση με το νέο Skyactiv-Z κινητήρα.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η Mazda έχει καταθέσει τα πρώτα σχέδια του μοντέλου

Η Mazda φαίνεται πως έχει πάρει την απόφαση να προσφέρει τη νέα γενιά του MX-5 και ως αμιγώς ηλεκτρική και ανεπίσημα σχέδια που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, παρουσιάζουν την ενδεχόμενη εμφάνιση που θα έχει το νέο ιαπωνικό roadster.

Για όσους η έλευση ενός ηλεκτρικού ΜΧ-5 φαντάζει κάτι πολύ μακρινό, να θυμίσουμε πως μόλις τον περασμένο Απρίλη οι άνθρωποι της μάρκας κατέθεσαν τα σχέδια πατέντας στις αρμόδιες αρχές των ΗΠΑ. Σε αυτά έδειχναν επί της ουσίας ένα αμιγώς ηλεκτρικό ΜΧ-5, εξοπλισμένο με μπαταρίες στον μπροστινό άξονα, κάτω από το κάθισμα του οδηγού, αλλά και πίσω από τα δύο καθίσματα.

Κάμπριο αλλά και με σταθερή οροφή

Σήμερα, οι σχεδιαστές της ιστοσελίδας autoexpress απέδωσαν στην πράξη το πως οραματίζονται το ηλεκτρικό ΜΧ-5. Σε αυτά παρατηρούμε πως έχει διατηρηθεί το οικείο σουλούπι του μοντέλου, αλλά πλέον το μπροστινό μέρος φέρει κλειστή γρίλια, στοιχείο που υιοθετούν πολλά ηλεκτρικά. Οι χειρολαβές στο πλάι είναι χωνευτές στο αμάξωμα, ενώ τα φουσκωμένα πίσω φτερά μας οδηγούν στην ουρά που είναι σχεδιασμένη με λείες επιφάνειες και τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φωτιστικά σώματα.

Στις εικόνες παρατηρούμε πως πρόκειται για την κάμπριο έκδοση του ΜΧ-5 με μαλακή οροφή, αλλά η Mazda στα σχέδια ευρεσιτεχνίας που κατέθεσε έκανε λόγο και για εκδόσεις σταθερής, αποσπώμενης ή πτυσσόμενης οροφής. Οπότε, πέραν του κάμπριο, ίσως το ηλεκτρικό ΜΧ-5 να έρθει και σε έκδοση με σκληρή οροφή όπως το τρέχον MX-5 RF.

Ένα ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση στους πίσω τροχούς

Ανεξάρτητα με την έκδοση το ηλεκτρικό ΜΧ-5 υποστηρίζεται πως θα διαθέτει το ίδιο σύστημα κίνησης. Στα σχέδια των Ιαπώνων το μοντέλο παρουσιάζεται να είναι εξοπλισμένο με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, τοποθετημένο πίσω από τα καθίσματα, στη μέση του αυτοκινήτου, τροφοδοτώντας τους πίσω τροχούς. Η ιπποδύναμη που θα έχει είναι κάτι άγνωστο προς το παρών, αλλά οι πρώτες φήμες που έχουν κυκλοφορήσει μιλούν για έναν αριθμό κοντά στα 245 άλογα και ροπή περίπου στα 320 Nm.   

Θα προσφερθεί και σε έκδοση με το νέο Skyactiv-Z κινητήρα

Κλείνοντας, να πούμε πως πέραν της αμιγώς ηλεκτρικής παραλλαγής, η νέα γενιά του ΜΧ-5 θα διατηρήσει και την επιλογή κινητήρων εσωτερικής καύσης. Δεν αποκλείεται λοιπόν μαζί με το ηλεκτρικό να υπάρξει και μοντέλο εξοπλισμένο με το νέο Skyactiv-Z μοτέρ της Mazda, που αναμένεται να πληροί και όλες τις προδιαγραφές του Euro 7 στην Ευρώπη και τα πρότυπα εκπομπών ρυπών LEV IV και Tier 4 στη Βόρεια Αμερική. Το Skyactiv-Z μοτέρ θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην επόμενη γενιά του CX-5 που αναμένεται το 2027 και θα έχει τη δυνατότητα για plug-in υβριδική ή  ήπια υβριδική υποβοήθηση.

Toyota
NEXEN VS PIRELLI