.jpg)
Θα αποτελέσει μέρος ενός νέου υβριδικού συστήματος κίνησης.
Ο νέος V6 κινητήρας θα ντεμπουτάρει το 2027.
Οι βενζινοκινητήρες θα συνεχίσουν να βρίσκονται στην γκάμα της Honda.
Η Honda αποκάλυψε και μία νέα πλατφόρμα.
Θα αποτελέσει μέρος ενός νέου υβριδικού συστήματος κίνησης
Η Honda αναπτύσσει ένα νέο V6 κινητήρα βενζίνης, με τον οποίο θα τροφοδοτήσει τα επερχόμενα υβριδικά της μοντέλα. Όπως ανακοινώθηκε από την ιαπωνική μάρκα, το νέο μοτέρ θα χρησιμεύσει ως αναπόσπαστο μέρος του υβριδικού συστήματος επόμενης γενιάς της μάρκας, ένα σύστημα που θα τροφοδοτεί τα μελλοντικά μεγάλα υβριδικά αυτοκίνητα, κυρίως αυτά που διατίθενται στην αγορά των ΗΠΑ.
Ο νέος V6 κινητήρας θα ντεμπουτάρει το 2027
Ο νέος κινητήρας θα κυκλοφορήσει το 2027 και θα διαθέτει «ισχυρή απόδοση και υψηλή ικανότητα ρυμούλκησης». Επί του παρόντος η Honda δεν έχει ανακοινώσει πόση ισχύ θα παράγει το νέο υβριδικό σύστημα, αλλά οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως θα κινείται περίπου στο φάσμα των 285 ίππων, του τρέχοντος V6 της μάρκας, ίσως και χαμηλότερα από τη στιγμή που η Honda επικεντρωθεί στην μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και τους χαμηλότερους ρύπους.
Οι βενζινοκινητήρες θα συνεχίσουν να βρίσκονται στην γκάμα της Honda
Ο νέος V6 κινητήρας ακολουθεί μία προηγούμενη ανακοίνωση της Honda μέσω της οποίας η φίρμα επιβεβαίωσε πως αναπτύσσει νέους τετρακύλινδρους κινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων για τα μελλοντικά υβριδικά της οχήματα. Έτσι, αποδεικνύεται πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να εξοπλίζουν για πολλά χρόνια ακόμα και τα μοντέλα της Honda, όπως και άλλων μαρκών.
Η Honda αποκάλυψε και μία νέα πλατφόρμα
Τέλος, εκτός από τις ανακοινώσεις για τα νέα μοτέρ, η Honda παρουσίασε επίσης μια νέα πλατφόρμα για μεσαία αυτοκίνητα, που με τη σειρά της θα κυκλοφορήσει το 2027. Η νέα πλατφόρμα είναι πιο άκαμπτη και ελαφρύτερη από την τρέχουσα δομή αμαξώματος.
.jpg)
