2 φωτογραφίες »

Hyundai i10 Vs Toyota Aygo

107.611 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2020)

Για το χρυσό κλειδί της πόλης: Το εντελώς νέο Hyundai i10 στέκεται απέναντι στο καταξιωμένο και εμπορικά επιτυχημένο Toyota Aygo σε μια μονομαχία για το… χρυσό κλειδί της πολης.


Τι είναι αυτό που επιθυμούν όσοι κινούνται καθημερινή σε αστικά κέντρα; Μα φυσικά ένα compact αυτοκίνητο, με μικρές διαστάσεις, που μπορεί να ελιχθεί σε ελάχιστο χώρο και δεν καίει πολύ καύσιμο. Δηλαδή ένα μίνι! Τα τελευταία χρόνια μάλιστα τα μίνι έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε να προσφέρουν περισσότερα από ότι ένα δεύτερο όχημα ανάγκης για αστική μετακίνηση. Δύο από τα δημοφιλέστερα μοντέλα είναι το Hyundai i10 και το Toyota Αygo, τα οποία κονταροχτυπιούνται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων. Το ολοκαίνουργιο, 3ης γενιας, Hyundai i10 θέλει να αλλάξει τις ισορροπίες υπέρ του. Τα καταφέρνει;

Σχεδίαση: Πείθει το νέο Hyundai i10, άκρως νεανικό το Aygo 
Το στοίχημα του design που μετράει στην κατηγορία, δείχνει κερδισμένο και από τα δύο μοντέλα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Μπορεί το μήκος για το Hyundai i10 να έχει παραμείνει ουσιαστικά στα 3,67 μέτρα, όμως οι αναλογίες έχουν αλλάξει και το δείχνει τώρα πιο δυναμικό και αισθητά διαφορετικό σε σχέση με πριν, χάρη στα 20 χλστ. που κέρδισε σε πλάτος και τα 40 χλστ. σε μεταξόνιο, τη στιγμή που η γραμμή της οροφής έχει κατέβει 20 χλστ. πιο χαμηλά. Συνδυάζοντας μαεστρικά καμπύλες και ακμές, το νέο Ηyundai i10 εκπέμπει φρεσκάδα και μοντέρνο στυλ. Ξεχωριστή πινελιά αποτελεί το εξαγωνικό μοτίβο που συναντάμε σε διάφορα σημεία του αμαξώματος.

Το Toyota Aygo εκφράζει και εκείνο ένα έντονα δυναμικό και νεανικό προφίλ και επωφελείται στον τομέα μέσω των εμπνευσμένων σχεδιαστικά επιφανειών του. Έχουμε λοιπόν ένα αμάξωμα με αισθητές ακμές και χρωματικά μοτίβα, με το μεγάλο «X» της μάσκας να ξεχωρίζει. Αισθητά πιο compact σε διαστάσεις είναι το ιαπωνικό μίνι με το μήκος του να είναι μόλις 3,465 μέτρα. 

Value for money: Πιο προσιτό το Aygo, πλήρες το i10
Στο πεδίο της τιμής το Toyota Aygo είναι φθηνότερο με τις τιμές για την πεντάθυρη έκδοση Χ-Cool να ξεκινούν από 10.150 ευρώ (με τρέχουσα προσφορά). Βέβαια η έκδοση X-CITY με στάνταρ πακέτο συστημάτων Toyota Safety Sense (μεταξύ άλλων έχει αυτόματο φρενάρισμα και ειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας) κοστίζει 10.870 ευρώ. Ο εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει απαραίτητα όπως air condition και εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, αλλά τα πίσω παράθυρα ανοίγουν μόνο προς τα έξω με μεντεσέ, ενώ οι καθρέφτες παραμένουν χειροκίνητοι και στην πιο ακριβή έκδοση.

Το Hyundai i10 προσφέρεται με κινητήρα 1,0 λτ. με 67 PS (από 11.190 ευρώ) ή 1,2 λτ. 84 PS όπως το μοντέλο που δοκιμάσαμε (από 11.750 ευρώ). Ο βασικός εξοπλισμός είναι πληρέστερος χωρίς όμως και εδώ οθόνη αφής στην πρώτη έκδοση (από την έκδοση Style με 12.550 ευρώ), ωστόσο εξαρχής προσφέρεται πλήρης σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense. Η εγγύηση είναι 5ετής, αλλά δεν υπάρχει όριο χιλιομέτρων.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
moto