Το πρώτο πράγμα που εκτιμά κανείς στο i20 με τον 1,0 T-GDI κινητήρα είναι η ευκολία χρήσης, η ευελιξία και η σωστή λειτουργία της ανάρτησης.

Το Nissan Micra, που πατάει γερά, έχει τον τρόπο να σε κάνει να χαμογελάς οδηγώντας το σε μια στριφτερή διαδρομή.

Τo πλαίσιο του SEAT Ibiza ανταποκρίνεται σε κάθε απότομη αλλαγή της πορείας, δείχνοντας ότι αντέχει πολύ παραπάνω ισχύ.

Στο δρόμο: Πιο οδηγοκεντρικά Ibiza & Micra

19.523 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2019)

Παρά το γεγονός πως τα μικρά θεωρούνται αυτοκίνητα πόλης, τα Ibiza, Micra και i20 τα καταφέρνουν εξίσου καλά και σε ανοιχτό δρόμο, χωρίς να κλονίζονται από ανέμους ή οποιαδήποτε αστάθεια σε αλλαγές κατεύθυνσης. Ένα κλικ συνολικά πιο ολοκληρωμένο είναι το Ibiza, με την ανάρτησή του να σιδερώνει κακοτεχνίες και λακκούβες και το ενδοτικό του πλαίσιο να ανταποκρίνεται υποδειγματικά σε στριφτερές διαδρομές τονίζοντας τον fun to drive χαρακτήρα του.

Δυναμισμό στο δρόμο βέβαια έχει και το Micra, με την  πολύ καλή αίσθηση που δίνει στον οδηγό του επιτρέποντάς του να κινηθεί οριακά, με τη σφιχτή του ανάρτηση να μην επιτρέπει αυξημένες κλίσεις υπό πίεση σε δρόμο με στροφές, προσφέροντας παράλληλα καλά επίπεδα άνεσης και ποιοτική κύλιση, ενώ τα αποτελεσματικά του φρένα (37,8 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα) οξύνουν το αίσθημα της ασφάλειας.

Τα χαρακτηριστικά της άνεσης και της ποιοτικής κύλισης θα συναντήσουμε και στο Hyundai που διακρίνεται για τη στιβαρότητά του στο δρόμο και το ευχάριστο οδηγικό προφίλ του συνδυάζοντας σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο και καλό κράτημα στις στροφές. Αυτό που θα θέλαμε θα ήταν καλύτερη αίσθηση από το ακριβές και αποτελεσματικό τιμόνι, το οποίο δίνει μια αίσθηση ελαφρότητας. Τέλος, το i20 έκανε την κορυφαία επίδοση στα φρένα με 36,8 για το 100-0 χλμ./ώρα (εδώ να αναφέρουμε πως σε αυτόν τον τομέα υστερεί το Ibiza με 39,4 μ.). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda