Κινέζικα μέσω Σουηδίας = πιο «εύπεπτα» στην υπόλοιπη Ευρώπη

Κινέζικα μέσω Σουηδίας = πιο «εύπεπτα» στην υπόλοιπη Ευρώπη

3.089 Επισκέψεις στο άρθρο (13/10/2022)

Πως σου ακούγεται ένα κινέζικο που εισάγεται πρώτη φορά στην Ελλάδα; Και πως αν πρώτα έχει κάνει «καριέρα» στη Σουηδία;

Γιατί οι Κινέζοι μπαίνουν μέσω Σκανδιναβίας στην Ευρώπη;

Οι Κινέζοι έρχονται, και έρχονται ηλεκτρικά. Όμως την είσοδό τους την κάνουν πρώτα στις σκανδιναβικές χώρες, και όχι μόνο γιατί τα ηλεκτρικά πουλάνε περισσότερο. Αλλά και γιατί αν «πιάσουν» εκεί, θα έχουν μεγαλύτερο κύρος και αλλού. Ισχύει όμως αυτό;
 
Οι Κινέζοι έρχονται στην Ευρώπη, και αυτή τη φορά δεν χωράει αμφιβολία ή αναβολές. Και έρχονται με δύο τρόπους. Μέχρι τώρα, κινεζικές μάρκες στην Ευρώπη, κυκλοφορούν με τα σήματα των ευρωπαίων κατασκευαστών που αγόρασαν.
 
Πρώτη και καλύτερη η MG στην Μ. Βρετανία. Η θρυλική βρετανική μάρκα ανήκει στην κινεζική SAIC, μία από τις μεγαλύτερες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η MG πουλάει μοντέλα στην Αγγλία από το 2011, όμως είναι η ηλεκτροκίνηση που τη έφερε πάλι στο προσκήνιο. Με την τεχνολογία του κινεζικού κολοσσού και το χαμηλό κόστος παραγωγής, η MG έχει λανσάρει ιδιαίτερα φθηνά ηλεκτρικά μοντέλα, που έχουν γεμίσει τους δρόμους του Λονδίνου και των άλλων αγγλικών πόλεων που έχουν διόδια για τους ρύπους.
 
Η άλλη φυσικά είναι η Volvo, που εξαγοράστηκε από έναν άλλο κινεζικό κολοσσό, την Geely, το 2010, και με την ηλεκτρική της μάρκα, την Polestar, έχει ξεκινήσει να λανσάρει τα μοντέλα της. Και πάλι, βασισμένη στην τεχνολογία των Κινέζων και τα φθηνά χέρια παραγωγής, η Polestar κάνει «καριέρα» στη Σουηδία και τη βόρεια Ευρώπη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Την ίδια «είσοδο» κάνει τώρα η BYD, ακόμη ένας κινεζικός κολοσσός με πρόσβαση σε ηλεκτρική τεχνολογία και φθηνή παραγωγή, και αυτός επίσης από τη Σουηδία και σε πέντε ακόμη χώρες της βόρειας Ευρώπης.
 
Μπορεί να πει κανείς πως αυτές οι αγορές είναι ήδη πλήρως εξηλεκτρισμένες, οπότε για μια νέα ηλεκτρική μάρκα, η Σουηδία, η Νορβηγία και η Δανία, είναι η προφανής επιλογή. Είναι επίσης προφανής επιλογή αφού σε αυτές τις χώρες, ένα ακριβό ηλεκτρικό έχει μεγαλύτερη απήχηση, από ότι σε άλλες, όπου ο κόσμος έχει μικρότερο διαθέσιμο εισόδημα.
 
Υπάρχει όμως και το θέμα του κύρους. Η θεωρία λέει πως μια μάρκα που κάνει καριέρα στη Σουηδία, έχει περισσότερα να «πει» στις νέες αγορές της Ευρώπης, από μια άλλη που κάνει την είσοδό της από μικρότερες χώρες, όπως για παράδειγμα η Ελλάδα.
 
Αλήθεια όμως; Θαμπώνεται κανείς από μια νέα μάρκα επειδή ξεκινάει από την Σουηδία; Ή μήπως μπορεί μια κινεζική μάρκα να αφήσει πίσω της τα στερεότυπα του «Made in China» αν αποκτήσει καλό όνομα σε χώρες όπως η Σουηδία; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
moto