• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κάποτε ήταν μαγκιά να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες! Πλέον μάγκας είναι αυτός που καίει λιγότερα, οπότε μήπως ήρθε η ώρα να μάθεις να οδηγάς οικονομικά;

Ξέρεις να οδηγείς οικονομικά;

Διαβάστηκε από 70492 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/5/2018

Δες τώρα, πως να γλιτώσεις μέχρι και 450 λίτρα καύσιμο το χρόνο, με 10 σημαντικά tips. Πόσα από αυτά κάνεις;

 
Ο τρόπος που οδηγεί κανείς, αλλά και η διαδρομή που θα επιλέξει, έχει άμεσο αντίκτυπο στην κατανάλωση του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, αν οδηγείς επιθετικά και γρήγορα μέσα στην πόλη, οι απαιτήσεις σε καύσιμο (είτε βενζίνη, είτε diesel) μεγαλώνουν, ενώ αν πηγαίνεις αργά και είσαι «διορατικός», δηλαδή δεν πατάς φρένο και αφήνεις το όχημα να ρολάρει (τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο), θα κερδίσεις κάποια επιπλέον λίτρα καυσίμου. Αυτό το έχουμε επιβεβαιώσει εμείς στο AutoΤρίτη κατά τη ειδική μέτρηση κατανάλωσης που έχουμε καθιερώσει για όλα τα μοντέλα, ενώ και οι κατασκευαστές από τη δική πλευρά τους έχουν παραδεχθεί πως η εργοστασιακή κατανάλωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική.

Μάλιστα, το PSA γκρουπ (Peugeot-Citroen), ανακοινώνει για κάποια μοντέλα την πραγματική κατανάλωση ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τη διαδρομή που ακολουθεί! Εμείς, από την πλευρά μας θέλουμε να τονίσουμε πως ο τρόπος οδήγησης είναι το πρώτο βήμα για να βελτιώσεις την κατανάλωση του αυτοκινήτου σου. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλα μυστικά. Παρακάτω, λοιπόν, θα βρείτε 10 συμβουλές που αν τις ακολουθήσετε μπορείτε να κερδίσετε έως και 3 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα, ή διαφορετικά 650 ευρώ σε αμόλυβδη το χρόνο…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Kostas

    Πολύ χρήσιμες συμβουλές. Εγώ διαφωνώ εν μέρει στο 9 (start/stop)... Νομίζω ότι αυτό το σύστημα δεν είναι πολύ σημαντικό για την οικονομία και είναι μια καθαρά τεχνική marketing. Ακόμα και οι κινητήρες που έχουν start/stop, κάθε φορά που το ενεργοποιούν φθείρεται το όλο σύστημα. Η μίζα υποτίθεται ότι είναι πιο ανθεκτική, αλλά σίγουρα καταπονείται. Επίσης, σε κάθε start/stop πάλι η πιο ανθεκτική μπαταρία υποφέρει (ειδικά αν είναι ανοιχτά τα A/C κλπ). Επίσης το λάδι του κινητήρα ανεβοκατεβαίνει στο κάρτερ κάθε φορά και μέχρι να ξανά ανέβει τα μέταλλα μέσα του καταπονούνται. Πιστεύω ότι σε πυκνή κυκλοφορία πρέπει να απενεργοποιείται γιατί το υποτιθέμενο όφελος το πληρώνεις στο τέλος σε πανάκριβες μπαταρίες και μίζες.

      3
  • Panos.

    Επειδη με ενδιαφερει η οικονομια πριν ενα μηνα εβαλα φυσικο αεριο σε ενα mazda 2 1.6cc μον.2004 που εχω .Τωρα με 4,5 εωσ 5 ευρω κανω 105 με 110χιλ. ενω με την βενζινη εκανα 225 με 230χιλ. με 30ευρω με το ζορι.Η οδηγηση μου ειναι σχετικα γρηγορη ,αλλαζω ταχυτητες στις 3,5 με 4000 στροφες.Οποιος εχει πρατηριο κοντα του και εχει και το κεφαλαιο των 2300ευρω περιπου( αναλογα τι δεξαμενη θελει ο καθενας) να το βαλει.Ειναι μια επενδυση με ρισκο αλλα αν τα καταφερεις θα εχεις κερδος.Οσο πιο πολλα χιλιομετρα κανεις τοσο πιο γρηγορα θα κανεις αποσβεση.Με την βενζινα δεν γινεται τιποτα εχει 1,56 εως 1.60.

      2

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός