• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Λάστιχα που «παράγουν ρεύμα». Πως θα σας φαινόταν;

Λάστιχα που «παράγουν ρεύμα»

Διαβάστηκε από 6424 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2019
 

Πόσο διαφορετικό μπορεί να είναι ένα λάστιχο για ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Μήπως το παραξηλώνουμε με όλες αυτές τις διαφορές, όλες αυτές τις ριζικές αλλαγές, όλες αυτές τις τελείως περίεργες αλλαγές που έρχονται στην αυτοκίνηση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Και όταν μιλάμε ακόμη και για διαφορετικά λάστιχα, μήπως η υπερβολή είναι μεγάλη; Ή όχι;

Πόσο διαφορετικό μπορεί να είναι ένα λάστιχο για ηλεκτρικό σε σχέση με ένα λάστιχο για συμβατικό αυτοκίνητο; Υποτυπωδώς θα είναι και τα δύο κυκλικά και μαύρα. Όμως εδώ προστίθενται και κάποια άλλα στοιχεία.

Στην ηλεκτροκίνηση υπάρχουν δύο ζητούμενα. Χαμηλή κατανάλωση ενέργειας για μεγάλη αυτονομία, και μηδενική ρύποι ή άλλου είδους επιβάρυνση του περιβάλλοντος. Στον πρώτο τομέα τα λάστιχα παίζουν σημαντικό ρόλο.

Από τη μία είναι το σημείο επαφής με τον δρόμο και έτσι θέλεις τη μεγαλύτερη πρόσφυση με τη λιγότερη δυνατή αντίσταση στην κύλιση. Ακόμη και η αεροδυναμική των ελαστικών παίζει το ρόλο της. Όμως τα λάστιχα «κοστίζουν» σε ενέργεια και λόγω των συστημάτων που πλέον περιμένουμε να έχουν ενσωματωμένα, όπως ο έλεγχος πίεσης, που θέλει την δική του πηγή ενέργειας για να λειτουργήσει.

Ένα λάστιχο για ηλεκτρικά οχήματα πρέπει να «καίει» λίγο, να ακούγεται ελάχιστα (είναι πλέον το μόνο πράγμα που ακούγεται κατά την κύλιση, άρα ενοχλεί), και να αντέχει τη ροπή. Αυτό το τελευταίο ακούγεται περίεργο, όμως τα συμβατικά λάστιχα απλά δεν αντέχουν.

Η Goodyear παρουσίασε σε πρωτότυπη μορφή δύο «ηλεκτρικά» ελαστικά. Ένα «νορμάλ» που επιπλέον έχει ενσωματωμένους αισθητήρες πίεσης και ένα πολύ προχωρημένο, ένα ζωντανό λάστιχο με βρύα (μικρά φυτά) που απορροφούν ρύπους και παράγουν ρεύμα αρκετό για να λειτουργήσουν οι αισθητήρες πίεσης.

Μπορεί το δεύτερο να είναι όντως υπερβολικό, το πρώτο όμως γίνεται πλέον ανάγκη για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είναι βέβαιο ότι θα φοράνε μία τελείως νέα γενιά ελαστικών.

Υπερβολή; Αν όχι ως ιδέα ίσως το κόστος. Μια αλλαγή ελαστικών θα κοστίζει μια μικρή περιουσία, κάτι που ενισχύει ακόμη περισσότερο ένα νέο μοντέλο απόκτησης αυτοκινήτου, αφού αν απλά το αγοράσεις, δεν θα προλαβαίνεις να πληρώνεις.

Χρειάζονται όλα αυτά ή κάνουμε τα πράγματα πολύπλοκα; Μήπως ακόμη και οι απαιτήσεις στα ελαστικά για περισσότερη ροπή είναι απλά υπερβολικές; Και τελικά ποιος θα πληρώνει για όλα αυτά όταν τα πράγματα γίνουν ηλεκτροκίνητα;

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Η κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

«Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

95 ή 100 οκτάνια;

Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »