Τελική κατάταξη Part1 & Part2

19.716 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2021)
Κατά τη διαδικασία μετρήσαμε το βάρος του νερού που χύνεται από ένα γεμάτο ποτήρι, παρουσιάζοντας τις πρακτικές συνέπειες σε ένα καθημερινό παράδειγμα.

Κατά τη διαδικασία μετρήσαμε το βάρος του νερού που χύνεται από ένα γεμάτο ποτήρι, παρουσιάζοντας τις πρακτικές συνέπειες σε ένα καθημερινό παράδειγμα.

Ανεση ανάρτησης

Μοντέλο Μέγιστες Αναταράξεις (ΜΜΙ) Νερό που χύθηκε με 40 χλμ./ώρα (γρ.) Ελαστικά
Renault Captur 1,0 TCe 92 PS Auto 8,3 38 215/60 R17
Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS 8,4 37 205/60 R16
SEAT Arona 1,0 TGI 8,5 41 205/55 R17
Ford Puma 1,0 Ecoboost 155 PS mHEV 8,6 42 215/55 R17
Peugeot 2008 1,2T 130 PS 8,8 48 215/60 R17
Hyundai Bayon 1,0T 100 PS 8,9 49 205/55 R17
Opel Crossland 1,2T 130 PS 8,9 50 195/60 R16
VW T-Cross 1,0 95 PS 9 50 205/60 R16
Nissan Juke 1,0T 114 PS 9 51 215/60 R17
Kia Stonic 1,0T 120 PS 9,2 56 205/55 R17
*Όλα τα μοντέλα είχαν ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω

Θόρυβος ανάρτησης
Μοντέλο Decibel MAX Decibel στα 40 χλμ./ώρα Ελαστικά
Renault Captur 1,0 TCe 92 PS Auto 78,2 62,2 215/60 R17
Kia Stonic 1,0T 120 PS 79,3 61,5 205/55 R17
VW T-Cross 1,0 95 PS 79,3 59,5 205/60 R16
Hyundai Bayon 1,0T 100 PS 79,9 62,2 205/55 R17
Ford Puma 1,0 Ecoboost 155 PS mHEV 80,5 63,2 215/55 R17
Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 110 PS 81,1 61,7 205/60 R16
Nissan Juke 1,0T 114 PS 81,9 62,3 215/60 R17
SEAT Arona 1,0 TGI 90 PS 83 62,9 205/55 R17
Peugeot 2008 1,2T 130 PS 83,2 60,5 215/60 R17
Opel Crossland 1,2T 130 PS 83,3 61,6 195/60 R16
*Όλα τα μοντέλα είχαν ανάρτηση με Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω

Σελίδα 1Mega Test: Τεστ ανάρτησης στα B-SUV μέρος 2ο
Σελίδα 2To Captur ξεπέρασε το C3 Aircross, αλλά προτιμούμε C3 Aircross
Σελίδα 3Ανατροπή και βάθρο για το Arona
Σελίδα 4Renault Captur το πιο ήσυχο, χωρίς αλλά!
Σελίδα 5Τελική κατάταξη Part1 & Part2
DEH PASXA
skoda