To Captur ξεπέρασε το C3 Aircross, αλλά προτιμούμε C3 Aircross

19.717 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2021)
Το Renault Captur είχε και τις λιγότερες αναταράξεις, αλλά και την πιο ήσυχη ανάρτηση μεταξύ των δέκα μοντέλων.

Το Renault Captur είχε και τις λιγότερες αναταράξεις, αλλά και την πιο ήσυχη ανάρτηση μεταξύ των δέκα μοντέλων.

Η νέα πεντάδα μοντέλων λοιπόν έφερε «αναταράξεις» στην κορυφή των αναταράξεων. Αυτό γιατί το Renault Captur κατάφερε οριακά να ξεπεράσει την επίδοση του C3 Aircross που είχε προκαλέσει «σεισμό» 8,4 MMI. To μοντέλο της Renault έκανε 8,3 ΜΜΙ, ρίχνοντας στο κάθισμα 38 γρ. του ειδικού υγρού, επίδοση που αποδίδεται στην πολύ εξαιρετικά άμεση και ομαλή φόρτιση του αμορτισέρ και την προοδευτική αποφόρτιση του. Την άνεση του Captur άλλωστε την έχουμε αναφέρει αρκετές φορές στο κείμενα του AutoΤρίτη.

Βέβαια υπάρχει και ένα αλλά… Κρίνοντας αποκλειστικά την ανάρτηση το Captur είναι ο τελικός νικητής, όμως σε συνολική αίσθηση το C3 Aircross ήταν πιο άνετο. Και φυσικά υπάρχει εξήγηση γι αυτό. Τα Advanced comfort καθίσματα του C3 Aircross περιορίζoυν τις δονήσεις που διαπερνούν το σώμα. Έτσι ναι μεν μέσα στην καμπίνα οι αναταράξεις είναι ελαφρώς ισχυρότερες από του Captur, ωστόσο οι επιβάτες θα τις νιώσουν λιγότερο.

Σελίδα 1Mega Test: Τεστ ανάρτησης στα B-SUV μέρος 2ο
Σελίδα 2To Captur ξεπέρασε το C3 Aircross, αλλά προτιμούμε C3 Aircross
Σελίδα 3Ανατροπή και βάθρο για το Arona
Σελίδα 4Renault Captur το πιο ήσυχο, χωρίς αλλά!
Σελίδα 5Τελική κατάταξη Part1 & Part2
Mercedes
SEAT