MG ZS: Νέα έκδοση Luxury Pack στην Ελλάδα
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

MG ZS: Νέα έκδοση Luxury Pack στην Ελλάδα

6.740 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2023)

- Η έκδοση Luxury Pack στην γκάμα του MG ZS.
- Με 111 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο από 23.950 ευρώ.
- Πανοραμική κάμερα και ηλιοροφή στα highlights της έκδοσης.
- Δύο επιλογές βενζίνης, αλλά και ηλεκτρική παραλλαγή.

Η έκδοση Luxury Pack στην γκάμα του MG ZS

Μία νέα έκδοση πρόσθεσε η MG στην γκάμα του ZS για την ελληνική αγορά. Ο λόγος για την Luxury Pack, η οποία συνδυάζει έναν 1.000άρη τούρμπο κινητήρα με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η εν λόγω έκδοση έρχεται να «καθίσει» κάτω από την κορυφαία Luxury Plus, που με τη σειρά της εξοπλίζεται με το ίδιο μοτέρ, αλλά συνδυαστικά με εξάρι αυτόματο κιβώτιο.

Με 111 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο από 23.950 ευρώ

Το νέο MG ZS Luxury Pack διατίθεται στην Ελλάδα από 23.950 ευρώ. Είναι η τρίτη σε ιεραρχία έκδοση για το μικρό SUV και όπως προαναφέραμε παίρνει ισχύ από έναν 1.000άρη τούρμπο 3κύλινδρο κινητήρα, που αποδίδει 111 ίππους και 141 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Αξίζει να σημειωθεί πως όλες οι εκδόσεις του MG ZS είναι δικίνητες. 

Πανοραμική κάμερα και ηλιοροφή στα highlights της έκδοσης

Σύμφωνα με όσα αναφέρει η μάρκα ανάμεσα στα χαρακτηριστικά εξοπλισμού που βρίσκει κάποιος στην έκδοση Luxury Pack είναι τα: πανοραμική κάμερα 360 μοιρών, πανοραμική ηλιοροφή, πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί, 17 ιντσών ζάντες «Tomahawk», δορυφορική πλοήγηση και ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο προς έξι κατευθύνσεις.

Στην γκάμα και ο 1,5 λίτρων κινητήρας βενζίνης

Θυμίζουμε πως το ΜG ZS είναι διαθέσιμο τόσο σε θερμική όσο και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το βενζινοκίνητο ZS εκτός από τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα μπορεί να συνδυαστεί και με το 4κύλινδρο μοτέρ 1,5 λτ. απόδοσης 106 ίππων και 141 Nm ροπής με 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Ο 1.500άρης προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού Exclusive και Luxury από 18.950 ευρώ και 20.550 ευρώ αντίστοιχα. Ο 1.000άρης στην κορυφαία έκδοση Luxury Plus έρχεται με κόστος 25.150 ευρώ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL