Με υβριδικά μοτέρ το WRC από το 2022

2.345 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2021)

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ σε νέα εποχή. Από την επόμενη χρονιά, τα αυτοκίνητα που θα συμμετέχουν θα εξοπλίζονται με υβριδικά κινητήρια σύνολα!


Σε συμφωνία για τους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν από την επόμενη χρονιά ήρθαν η Toyota, η Hyundai και η M-Sport Ford. H μεγαλύτερη αλλαγή αφορά φυσικά την υιοθέτηση νέων υβριδικών κινητήριων συνόλων.

Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, στη νέα του εποχή, θα συμμετέχουν αυτοκίνητα που θα έχουν κάτω από το καπό τους έναν τετρακύλινδρο 1.600άρη turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 135 ίππων και 180 Nm ροπής. Η μετάβαση στα υβριδικά κινητήρια σύνολα είχε ανακοινωθεί αρχικά το 2019 αλλά πήρε το τελικό πράσινο φως στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου αθλητισμού πριν λίγες εβδομάδες.

«Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η υιοθέτηση υβριδικής τεχνολογίας στο WRC σηματοδοτεί ένα από τα μεγαλύτερα ορόσημα στην ιστορία του αθλήματος», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του WRC, Jona Siebel. «Το υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς ο κόσμος κινείται προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον και είναι σημαντικό το WRC να ευθυγραμμιστεί με αυτήν την εξέλιξη», πρόσθεσε.

Ενώ η Toyota και η M-Sport Ford δεν έχουν ακόμη ανακοινώσει ποια μοντέλα θα χρησιμοποιήσουν στο πρωτάθλημα του 2022, η Hyundai επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητό της θα βασίζεται στο νέο i20 N.

Από το 2022, η FIA εισάγει επίσης μια τριετή δέσμευση συμμετοχής στο πρωτάθλημα για τους κατασκευαστές αντί των μονοετών συμφωνιών που ίσχυαν μέχρι πρότινος.
 

Mercedes
moto