• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμές σε παγωμένες συνθήκες: πάνω από 50 προφίλ ελαστικών στο μεγάλο τεστ που δημοσιεύουμε εδώ.

53 Υποψήφιοι για το τεστ φρένων: Σε βρεγμένο και χιονισμένο τερέν, το κάθε εκατοστό μετράει.

Mega Test: 53 χειμερινά ελαστικά 17 ιντσών

11.713 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/12/2019

Δοκιμάζουμε 53 χειμερινά ελαστικά στην πιο δημοφιλή διάσταση για μικρομεσαία και μεσαία μοντέλα! Υπάρχουν premium, προσιτές ή και πολύ φτηνές επιλογές: Ποιο ελαστικό όμως κρατά τις υποσχέσεις του;


Προσοχή στα πολύ φτηνά ελαστικά από το ίντερνετ: στο φρενάρισμα θυσιάζουν σε μεγάλο βαθμό τα αποθέματα ασφάλειας. 

Όποιος έχει πολλές επιλογές εμπρός του, είναι αυτός που θα πονοκεφαλιάσει κιόλας. Κατά τη διάρκεια της δικής μας έρευνας αγοράς, ψάχνοντας σε οτιδήποτε υπάρχει από ηλεκτρονικά έως φυσικά καταστήματα, βρήκαμε πάνω από 50 μονομάχους για το φετινό μας τεστ χειμερινών ελαστικών. Το μέγεθος είναι 225/45 R 17, μια διάσταση best-seller και ιδανική για μικρομεσαία και μεσαία μοντέλα και κάθε κατασκευαστής εκπροσωπείται σε αυτό το επίπεδο, με τουλάχιστον ένα μοντέλο ελαστικού, αν όχι με περισσότερα. Και το εύρος τιμών μπορεί να είναι από 160 ευρώ έως και πάνω από 500 ευρώ. Υπάρχουν ακριβοί premium κατασκευαστές, μέσες τιμές από προσιτές εταιρείες καθώς και πολύ φτηνές προτάσεις από «ανώνυμες» εταιρείες στο κάτω μέρος της κλίμακας. Ήδη, από τον πρώτο γύρο των δοκιμών, το φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο, γίνεται αντιληπτό ότι, τα φτηνά ελαστικά έχουν έναν τομέα στον οποίο κάνουν αρκετές θυσίες κι αυτός είναι η ασφάλεια (βλ. σχετικό πίνακα). Καλύτερα πηγαίνουν τα πράγματα για τους κατασκευαστές στη μεσαία κλάση τιμών, ακόμα και στο δεύτερο γύρο της διαλογής των καλύτερων χειμερινών, εκεί δηλαδή όπου γίνεται το φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. 

Τα μεγαλύτερα αποθέματα ασφάλειας πάντως παρέχονται από τους ακριβούς premium κατασκευαστές στο ανώτερο τμήμα του πίνακα. Το αν θα καταφέρουν να κρατήσουν το προβάδισμα αυτό, ακόμα και μετά από τα πολυάριθμα τεστ, επιδόσεων αλλά και οικονομικά, θα το δείτε στις επόμενες σελίδες. 

Αρχικά πρέπει και οι 53 μονομάχοι να περάσουν τον έλεγχο ασφαλείας: πρώτο βήμα για όλα τα ελαστικά είναι ένα φρενάρισμα σε βρεγμένη πίστα. Όποιος δεν τα πάει καλά εδώ, κόβεται άμεσα. Μόνο οι 30 καλύτεροι προχωρούν στο τεστ φρεναρίσματος στο χιόνι. Για τον τελικό προκρίνονται μετά οι 20 καλύτεροι, τα ελαστικά με το καλύτερο σύνολο φρεναρισμάτων. 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)