Dacia Duster

155.748 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2021)
Dacia Duster
6 Φωτογραφίες »

Στα ζόρια λέει ναι
Oι χωμάτινες ειδικές του Ράλλυ Ακρόπολις δεν πτόησαν στο ελάχιστο το Dacia Duster, που απέδειξε για μια ακόμα φορά την ικανότητά του στα «δύσκολα».

Η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης κατάπιε αποτελεσματικά όλα εμπόδια στις χωμάτινες διαδρομές του Ακρόπολις.
6 Φωτογραφίες »

Η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης κατάπιε αποτελεσματικά όλα εμπόδια στις χωμάτινες διαδρομές του Ακρόπολις.


Η δεύτερη γενιά του Dacia Duster έχει πάρει ψήφο εμπιστοσύνης χάρη στον κορυφαίο του Value For Money χαρακτήρα (παίρνεις οικογενειακό μικρομεσαίο σε τιμή μικρού SUV), αλλά και την αντοχή που δείχνει στα δύσκολα. Το MEGA TEST στις ειδικές του Ράλλυ Ακρόπολις ήρθε απλά ως επιβεβαίωση πως το χώμα είναι το στοιχείο του Duster, ακόμα και στη δικίνητη έκδοση. Όπλα του η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και η εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης με τις μεγάλες διαδρομές. Ακόμα και στα συνεχόμενα άλματα στην ειδική των Αγίων Θεοδώρων η ανάρτηση δεν τερμάτισε, ενώ στα πατημένα κομμάτια του Λουτρακίου, της Θήβας και της Παύλιανης, το Duster ήταν στα όρια του απολαυστικού. Στις πιο σκληρές ειδικές, όπως στις Καρούτες και στον «Ταρζάν», τα νεροφαγώματα και τα πετρώδη εδάφη δεν διατάραξαν στο ελάχιστο την πορεία του. Κυρίως όμως δεν διατάραξαν τη στιβαρότητα και την συναρμογή του. Το Duster άντεξε και δεν κουδούνιζε καθώς περνούσε τη μια πέτρα μετά την άλλη.

Γεροδεμένο και οικονομικό
Παρά τη σχετικά λιτή σχεδίασή της, η καμπίνα του Duster είναι στιβαρή, ευρύχωρη και αρκετά πρακτική, προσφέροντας την απαραίτητη άνεση στους επιβάτες. Ο ροπάτος diesel κινητήρας των 115 ίππων, που είχαμε στη δοκιμασία και σε συνδυασμό με το «κοντό» 6άρι κιβώτιο θα κινήσει με περίσσια άνεση το αμάξωμα του Duster, διατηρώντας σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση: Σε τέτοιες συνθήκες πίεσης τα 6,2 λτ./100 χλμ. είναι μια εξαιρετική τιμή κατανάλωσης. Στην άσφαλτο που συνέδεε τις ειδικές διαδρομές, η κατανάλωση έπεφτε ακόμα χαμηλότερα, ενώ η συμπεριφορά του Duster ήταν ασφαλής και ικανοποιητική με μόνο ουσιαστικό μεμπτό τον αυξημένο θόρυβο από κινητήρα και αέρα. Μετά τις αλλαγές στη γκάμα, το 4Χ2 πετρελαιοκίνητο Duster προσφέρεται από 19.950 ευρώ με καλό εξοπλισμό.

Σελίδα 1Mega Test: «Οργώσαμε» τις ειδικές του Acropolis με 8 δικίνητα SUV
Σελίδα 2Citroen C5 Aircross
Σελίδα 3Dacia Duster
Σελίδα 4Ford Kuga ST-Line
Σελίδα 5Hyundai Tucson
Σελίδα 6Mercedes GLB 180
Σελίδα 7Opel Grandland
Σελίδα 8Peugeot 3008
Σελίδα 9Skoda Karoq
Σελίδα 10Με την υποστήριξη του Isuzu D-Max
Σελίδα 11Βγήκαν με ψηλά το κεφάλι
Σελίδα 12Οδηγός για τον αγώνα
Σελίδα 13Τα ελαστικά για SUV που σε πάνε παντού!
Mercedes
moto