• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με λίγη παραπάνω προσοχή κατάφερε να περάσει κυριολεκτικά από παντού!

Ford Kuga ST-Line

133.416 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2021)

Fun2Drive και στο χώμα
Το Ford Kuga ξεχωρίζει για την οδηγική του συμπεριφορά στην άσφαλτο, ωστόσο μας απέδειξε ότι λίγα αλλάζουν όταν το τερέν αγριεύει και με αρωγό το υποδειγματικό του μπροστινό σύστημα τα κατάφερε με περίσσια άνεση και σε αυτή την επίπονη δοκιμασία.

Δώστου χώμα και λάσπη και πάρτου την ψυχή!

Δώστου χώμα και λάσπη και πάρτου την ψυχή!

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το Ford Kuga με τη νέα του γενιά ήρθε να αποδείξει ότι ο αυξημένος όγκος δεν συνεπάγεται εκπτώσεις στην οδική συμπεριφορά. Και μπορεί όλα αυτά να τα ξέραμε ήδη όσον αφορά την άσφαλτο, όμως δεν περιμέναμε ότι θα αντέξει το «ξύλο» των ειδικών του Acropolis, διατηρώντας ατόφιο το γνώριμο οδηγικό DNA της Ford. Διαθέσιμο για τη δοκιμή είχαμε το 1.500άρι diesel Kuga των 120 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο, στην σπορτίφ έκδοση ST-Line, που εκτός από πιο σφιχτή ανάρτηση, συνεπάγεται και μικρότερη απόσταση από το έδαφος (178 χλστ. αντί 191).

¶ντεξε τα καλντερίμια, απόλαυση στο χώμα
Μετά από τις επίπονες διαδρομές και σχεδόν 300 χλμ. εκτός δρόμου, το Kuga κατάφερε να βγει αλώβητο. Μάλιστα στις πιο πατημένες «ειδικές» όπως αυτή της Θήβας ή του Πύργου, ήταν πραγματικά απολαυστικό, χωρίς κανένα πρόβλημα πρόσφυσης, με το σύστημα παραμετροποίησης που επηρεάζει τη λειτουργία του ESP ανάλογα το τερέν να δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ανεβάσει με άνεση ρυθμούς, ενώ τα υποδειγματικά φρένα πρόσφεραν την απαιτούμενη αίσθηση ασφάλειας, σε συνδυασμό με το εξαιρετικό σε πληροφόρηση τιμόνι. Η ανάρτηση δούλεψε άψογα, περιορίζοντας τις κλίσεις του αμαξώματος και φιλτράροντας άψογα τις ανάλογες ανωμαλίες των διαδρομών, με τους πίσω πολλαπλούς συνδέσμους να κάνουν τη διαφορά.

Στις πιο… σκληρές διαδρομές πάλι περάσαμε με λίγη παραπάνω προσοχή, χωρίς πάντως να «κολλήσουμε» πουθενά, ακόμα και στα πλέον δύσκολα σημεία του test. Το εντυπωσιακό σε όλο αυτό ήταν η αίσθηση που αποκόμιζαν οι επιβάτες στο άνετο και ποιοτικό εσωτερικό του Kuga, καθώς ακόμα και στα «σπαστήρια» του «Ταρζάν», δεν ακουγόταν σχεδόν τίποτα, τόσο λόγο της εξαιρετικής συναρμογής, όσο και λόγω της καλής ηχομόνωσης, ενώ ο ιδιαίτερα ήσυχος πετρελαιοκινητήρας της Ford είχε επίσης χαμηλή κατανάλωση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »