Skoda Karoq

155.768 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2021)
Skoda Karoq
5 Φωτογραφίες »

Καλό σε όλα, γιατί όχι και στο χώμα;
Το ολοκληρωμένο προφίλ του Karoq, επιβεβαιώθηκε και με το παραπάνω στις ειδικές του Acropolis, μεταφέροντάς μας με ευκολία μέχρι αυτές και τελικά επιβιώνοντας αλώβητο από αυτές

Η απόσταση από το έδαφος των 172 χλστ. και οι 17άρες ζάντες με τα ικανοποιητικά σε ύψος ελαστικά σε κάνουν να μην ιδρώνεις ακόμα και σε δύσκολα περάσματα.
5 Φωτογραφίες »

Η απόσταση από το έδαφος των 172 χλστ. και οι 17άρες ζάντες με τα ικανοποιητικά σε ύψος ελαστικά σε κάνουν να μην ιδρώνεις ακόμα και σε δύσκολα περάσματα.


Το Skoda Karoq ανήκει στα οικογενειακά SUV τα οποία ξεχωρίζουν για το καλό value for money, τη συνολικά καλή ποιότητα κατασκευής και τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους. Στο Mega Test επιλέξαμε την έκδοση με τον 1,5 TSI Evo των 150 ίππων, ο οποίος έχει αρκετή δύναμη στο μεσαίο και υψηλό φάσμα των στροφών, βοηθώντας έτσι τόσο στα αργά απαιτητικά, όσο και στα πιο γρήγορα κομμάτια των διαδρομών.

Με έφεση στο πατημένο χώμα
Μπορεί η απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) να μην εντυπωσιάζει σε σχέση με άλλα μοντέλα του test και να μην βρήκαμε κάποιο σοφιστικέ σύστημα παραμετροποίησης για την πρόσφυση, ωστόσο το τσέχικο SUV δεν έδειξε να ζορίζεται ιδιαίτερα σε κάποια από τις ειδικές. Αρωγός σε αυτό ήταν και οι 17άρες ζάντες, με τα ελαστικά να έχουν «ψωμί» (55άρι προφίλ) και έτσι να μην μας ανησυχούν για κάποιο απρόοπτο κλατάρισμα σε κάποια από τις άπειρες πέτρες στους «Βωξίτες» ή τον «Ταρζάν».

Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση βοήθησε αρκετά την συμπεριφορά του Karoq στις πιο φλατ ειδικές διαδρομές (όπως αυτή της Θήβας) με το πατημένο χώμα να δείχνει να είναι το στοιχείο του, επιτρέποντας και τους ρυθμούς να ανέβουν, ενώ το ελαφρώς πιο ανεκτικό ESP, βοήθησε στο να γίνουν οι διαδρομές πιο ευχάριστες. Στις πιο σκληρές διαδρομές ωστόσο οι αναταράξεις πέρασαν στην καμπίνα, υπενθυμίζοντας σου ότι έχεις να κάνεις με ένα SUV που του αρέσει η πόλη, χωρίς ωστόσο κανένα πρόβλημα στην πρόσφυση, ακόμα και σε σημεία με μεγάλη κλίση. Εντύπωση μας έκανε και η συναρμογή των υλικών στο εσωτερικό, που παρά τα βασανιστήρια «δεν έκαναν κιχ»!

Το σχετικά ελαφρύ τιμόνι του έκανε τις διορθώσεις εύκολες, χωρίς να χάνει σε πληροφόρηση για το ανάγλυφο του δρόμου. Τέλος ο ικανός κινητήρας, μπορεί να έμοιαζε ελαφρώς νωθρός στα «χαμηλά» ωστόσο το ευρύ φάσμα ισχύος σε συνδυασμό με το εξαιρετικό σε κλιμάκωση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ταίριαξε ταμάμ με τα εκατοντάδες χιλιόμετρα σε χώμα και καλντερίμι που του υποβάλαμε.

Σελίδα 1Mega Test: «Οργώσαμε» τις ειδικές του Acropolis με 8 δικίνητα SUV
Σελίδα 2Citroen C5 Aircross
Σελίδα 3Dacia Duster
Σελίδα 4Ford Kuga ST-Line
Σελίδα 5Hyundai Tucson
Σελίδα 6Mercedes GLB 180
Σελίδα 7Opel Grandland
Σελίδα 8Peugeot 3008
Σελίδα 9Skoda Karoq
Σελίδα 10Με την υποστήριξη του Isuzu D-Max
Σελίδα 11Βγήκαν με ψηλά το κεφάλι
Σελίδα 12Οδηγός για τον αγώνα
Σελίδα 13Τα ελαστικά για SUV που σε πάνε παντού!
Hyundai
vw