Μετάνιωσες που ψώνισες το κελεπούρι πριν αλλάξει το μοντέλο;
5.020 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2020)
Δεν υπάρχει φθηνότερη περίοδος να αγοράσεις ένα μοντέλο, από τους τελευταίους μήνες πριν λανσαριστεί η νέα γενιά. Και ναι, είναι φθηνό, τι γίνεται όμως όταν βγει το καινούργιο; Μήπως το μετανιώνεις;
Αν θες να ψωνίσεις κελεπούρι, και θες την τιμή όσο πιο χαμηλή γίνεται, δεν υπάρχει καλύτερη περίπτωση από τα μοντέλα που ζουν το τελευταίο διάστημα της εμπορικής τους ζωής. Έναν-δύο μήνες πριν λανσαριστεί το καινούργιο μοντέλο, οι αντιπροσωπίες ξεστοκάρουν και συχνά δίνουν «όσο-όσο», με αποτέλεσμα να βρεις αυτοκίνητα κοψοχρονιά, που μόλις έξι μήνες πριν δεν μπορούσες να πλησιάσεις.
Και το καλύτερο; Τα μοντέλα αυτά είναι συνήθως της τελευταίας έκδοσης πριν το νέο μοντέλο. Δηλαδή είναι τα τελευταία που η μάρκα κατασκεύασε πριν αλλάξει τη γραμμή παραγωγής για τον αντικαταστάτη. Που σημαίνει πως είναι πως εκτός από όλες τις αναβαθμίσεις, τις βελτιώσεις και τις διορθώσεις, αυτά τα μοντέλα είναι και ασυνήθιστα πλούσια στον εξοπλισμό.
Αυτό γιατί οι κατασκευαστές ξέρουν πως στο τέλος του κύκλου ζωής ενός μοντέλου, το ενδιαφέρον πέφτει, και έτσι πρέπει να προσθέσουν «αξία» σε είδος, δηλαδή περισσότερο εξοπλισμό. Βάλε τώρα ότι οι περισσότερες μάρκες λανσάρουν νέα μοντέλα με τους κινητήρες του προηγούμενου facelift, αφήνοντας το λανσάρισμα νέων μοτέρ για το πρώτο facelift του νέου μοντέλου (ώστε να διατηρείται το ενδιαφέρον), σημαίνει πως από πλευράς κινητήρα, έχεις και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Άρα βουρ… Φθηνό, πλούσιο και με το τελευταίο μοτέρ. Ή όχι; Εδώ αρχίζει το πρόβλημα. Γιατί άλλο να ψωνίζεις ένα μοντέλο ήδη 5-6 ή επτά ετών, και άλλο ένα ολοκαίνουργιο. Μπορεί να μη δείχνει καθόλου γερασμένο, ή ξεπερασμένο, μόλις όμως βγει το καινούργιο, δείχνει αμέσως «προηγούμενο», δείχνει παλιό.
Άσε που αν πέσεις στο φανάρι δίπλα στο καινούργιο σε τρώει η ζήλια, και ας έχεις καλύτερο εξοπλισμό, μοτέρ και το πήρες μισή τιμή. Το άλλο είναι καινούργιο, και αυτό σε κάνει να το μετανιώσεις αμέσως. Ή όχι;
Τι λες; Αξίζει να αγοράσεις πριν την αλλαγή γενιάς; Και αν το έχεις κάνει, το μετάνιωσες όταν είδες το καινούργιο; Γιατί;
η καλύτερη περίοδος είναι να αγοράσεις ένα μοντέλο στο facelift. Στο τέλος ζωής του α)παίρνεις ένα σασί με τεχνολογία 8-10 έτη πίσω και β) δεν δίνουν πολύ σημασία στον ποιοτικό έλεγχο και τους καλύτερους εργάτες τους πάνε στην καινούργια γραμμή παραγωγής που πρέπει να στηθεί κσι νσ λύσει τα προβλήματά της
η καλύτερη περίοδος είναι να αγοράσεις ένα μοντέλο στο facelift. Στο τέλος ζωής του α)παίρνεις ένα σασί με τεχνολογία 8-10 έτη πίσω και β) δεν δίνουν πολύ σημασία στον ποιοτικό έλεγχο και τους καλύτερους εργάτες τους πάνε στην καινούργια γραμμή παραγωγής που πρέπει να στηθεί κσι νσ λύσει τα προβλήματά της