• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με τους σύγχρονους βενζινοκινητήρες η διαφορά στην κατανάλωση σε σχέση με τους πετρελαιοκινητήρες είναι πραγματικά μικρή με αποτέλεσμα να μην αξίζει τις 2.000 ευρώ παραπάνω για αγορά.

Μικρό και ντίζελ: Έχουν νόημα τα έξτρα 2 χιλιάρικα;

Διαβάστηκε από 2700 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/7/2019
 

Αξίζει διαφορά 2.000 ευρώ, σχεδόν 15% περισσότερο, για να αγοράσεις ένα μικρό με μοτέρ ντίζελ; Δεν είναι τα νέα μοτέρ βενζίνης καλύτερη αγορά όταν έχουν παρόμοιες καταναλώσεις, περισσότερο γκάζι και χαμηλότερη τιμή;


Όσο το ντίζελ ερχόταν με την υπόσχεση της χαμηλής κατανάλωσης και ρύπων, και άρα τελών κυκλοφορίας, υπήρχε καλός λόγος να ξηλωθεί κανείς και να δώσει τη διαφορά. Ακόμη και αν η απόσβεση αργούσε κάνα-δύο χρόνια, η καθημερινότητα, με πιο αραιά γεμίσματα και λιγότερα τέλη, γινόταν λίγο πιο υποφερτή οικονομικά.

Όμως η διαφορές έχουν μειωθεί. Ο νέος τρόπος μέτρησης ρύπων και κατανάλωσης έκανε τους κατασκευαστές να φτιάξουν νέα μοτέρ με σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους. Στην πράξη, όχι μόνο στα χαρτιά. Το αποτέλεσμα είναι ειδικά τα μικρά μοντέλα σήμερα, που μπορούν να έχουν τα μικρότερα μοτέρ βενζίνης να μην καίνε τίποτα. Την ίδια στιγμή έχουν όλα τα χαρακτηριστικά του βενζινοκινητήρα που ταιριάζουν καλύτερα στην κατηγορία.

Όπως και να έχει, άλλο είναι ένα πρόθυμο, στροφάτο και νευρικό μοτέρ σε ένα μικρό, και άλλο ένα αργόστροφο ντίζελ, που παρά τη ροπή του, θυμίζει περισσότερο φορτηγό παρά αυτοκίνητο πόλης. Αν προσθέσεις και το θόρυβο, ειδικά στην Ελλάδα που τα παράθυρα είναι ανοιχτά όλο το χρόνο, η ησυχία που προσφέρει η βενζίνη είναι ακόμη ένα θετικό.

Με όλα τα θετικά της βενζίνης στην κατηγορία και με τις διαφορές στην κατανάλωση να έχουν φτάσει μια ανάσα, η διαφορά στην τιμή είναι λιγότερο εύκολο να δικαιολογηθεί. Εκτός και αν υπάρχει πολύ ειδική χρήση, δηλαδή με οδήγηση τον αυτοκινητόδρομο σε ποσοστό πάνω από 80% της χρήσης, το ντίζελ δεν μπορεί να προσφέρει καλύτερη οικονομία, και ο χρόνος απόσβεσης γίνεται αστείος, ακόμη και στην Ελλάδα που κρατάμε τα αυτοκίνητα 10 χρόνια.

Δεν είναι περίεργο που η αγορά έχει στραφεί στην βενζίνη σε αυτή την κατηγορία. Δείγμα αυτής της στροφής είναι και το ότι αρκετά μικρά μοντέλα πλέον είτε δεν λανσάρονται με ντίζελ, είτε σταματούν να προσφέρονται με ντίζελ.

Εσείς όμως τι λέτε; Βρίσκετε ακόμη λόγο να αγοράσετε ντίζελ μικρό; Ή κάνατε την στροφή και εσείς στη βενζίνη; Και ποιο μοντέλο είναι αυτό που τελικά αγοράζετε; Μήπως αλλάξατε και μάρκα διαλέγοντας ένα καλύτερο μοτέρ βενζίνης; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Η κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

«Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

95 ή 100 οκτάνια;

Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »