Μήπως τελικά πρέπει να αποφασίσουμε εμείς, οι καταναλωτές, τι είναι premium και να τα ανακοινώσουμε στους κατασκευαστές;

Μούφα-premium

8.723 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2017)

Κάναμε μια έρευνα και πήραμε 10+1 διαφορετικές απαντήσεις για το τι είναι premium. Πείτε μας και την δική σας γνώμη.

Τα έχουμε πάρει λίγο στο κρανίο, με τα premium, τον τελευταίο καιρό. Όλοι ξαφνικά δηλώνουν premium. Δυο χρόνια πριν, ξεκινήσαμε μια έρευνα ανάμεσα σε γνωστούς και φίλους που ασχολούνται με το αυτοκίνητο και… κουφαθήκαμε.

Μήπως τελικά πρέπει να αποφασίσουμε εμείς, οι καταναλωτές, τι είναι premium και να τα ανακοινώσουμε στους κατασκευαστές; Πότε είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε, για κάτι, πολύ παραπάνω; Αρκεί ένα σήμα ή θέλουμε ουσιαστικά πράγματα κάτω από το σήμα αυτό; Τι πρέπει να έχει το premium μοντέλο, για να πειστούμε και να τα «σκάσουμε»;

Το Automotive news είναι το No1 ειδησεογραφικό site αυτοκινήτου παγκοσμίως, που απευθύνεται κυρίως σε στελέχη εταιρειών αυτοκινήτου. Βρήκαμε ένα παλαιότερο δημοσίευμα που έβαζε τους ίδιους προβληματισμούς στα στελέχη των εταιρειών αυτοκινήτου όλου του πλανήτη. 

Το Automotive news σημείωνε ότι οι προβληματισμοί αυτοί θα ενταθούν στο μέλλον, αφού ακόμη περισσότερες premium μάρκες θα «κατέβουν» σε μικρότερες κατηγορίες, ενώ οι πιο «λαϊκές» μάρκες θα προσπαθήσουν να ανέβουν σε πιο premium κατηγορίες.

Ας δούμε λοιπόν τις πιο δημοφιλείς απαντήσεις της έρευνας:
  1. Premium είναι εκείνα τα στοιχεία που πιστεύει καθείς ιδιοκτήτης πως πρέπει να διαθέτει το όχημα του. Δεν υπάρχουν αξιώματα, πρέπει, κ.τ.λ..
  2. Είναι αυτά που έχουν στοιχεία που δεν τα βρίσκεις αλλού.
  3. Είναι τα ακριβά αυτοκίνητα που τα αγοράζουν λίγοι.
  4. Είναι αυτά που κρατάνε τιμή μεταπώλησης.
  5. premium σημαίνει πολλά: 1. ποιότητα & υλικά κατασκευής 2. τεχνολογίες 3. R&D 4. μεταπώληση 5. η αίσθηση που αποκομίζεις εν` τέλει ότι αυτό που έχεις είναι μοναδικό (για τα λεφτά του).
  6. Premium είναι μια εφεύρεση του marketing για να βγάζουν οι κατασκευαστές μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους ανά πωλούμενη μονάδα. 
  7. Premium είναι αυτό που όταν μπαίνεις μέσα, το καταλαβαίνεις ότι μπήκες σε premium.
  8. Είναι μόνο τα Mercedes, BMW, Audi.
  9. Premium είναι πχ η Lexus που συνδυάζει ποιότητα και αξιοπιστία στο μαξ. Όταν ένα αυτοκίνητο έχει βαθμολογία κοντά στο μάξ σε 8 από τα 10 κριτήρια αξιολόγησης μπορεί ας πούμε να θεωρηθεί premium.
  10. Ο Κλάιβ Γκόλντθορπ από τη Μεγ. Βρετανία πρότεινε μια κατηγοριοποίηση τριών επιπέδων που περιλαμβάνει τις μάρκες Ελίτ (Aston Martin, Bentley κ.λπ.), Πρεστίζ (Audi, BMW, Mercedes) και Premium (Alfa Romeo, Honda, Jeep, Lancia, Mitsubishi, Peugeot, Renault, Saab, Subaru, VW και Volvo).
  11. Ο Ρικάρντο Ολιβέιρα από την Πορτογαλία έγραψε ότι μια κοινή πλατφόρμα δεν πρέπει να είναι λόγος για ένα μοντέλο να μη θεωρείται premium, αφού μια μέρα, όλοι οι κατασκευαστές θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα σε κάθε κατηγορία.
Ήρθε όμως η ώρα να απαντήσουμε εμείς σαν AutoΤρίτη στο ερώτημα της αρχής του άρθρου: «Μήπως τελικά πρέπει να αποφασίσουμε εμείς οι καταναλωτές, τι είναι premium και να το ανακοινώσουμε στους κατασκευαστές;». Ακολουθώντας τις απόψεις και τα σχόλιά σας είμαστε έτοιμοι να δημοσιεύσουμε την λίστα των premium μοντέλων, που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Μπαίνουμε ήδη στην τελική ευθεία.

Πάρτε μέρος λοιπόν και εσείς με τα σχόλιά σας. Ποιοί πρέπει να είναι μέσα στη λίστα; Και κυρίως, ποιοί πρέπει να είναι έξω;

Toyota
moto