To Opel Grandland κοστίζει 8.000 ευρώ λιγότερα (34 vs 42 χιλιάρικα).
Σε κατανάλωση, 1.000 ευρώ παραπάνω είναι το κόστος καυσίμου ανά έτος της X1 με τα ίδια άλογα (3.423 με 2.385 ευρώ).
Καλύτερη σε αίσθηση πολυτέλειας η καμπίνα της X1.
Φρενάρει 3 μέτρα vωρίτερα το Grandland (35,8 έναντι 38,6 μέτρα), καλύτερες οι επιδόσεις τις X1.
Το Grandland έχει καλύτερο εξοπλισμό (κάμερα, αναδιπλούμενους καθρέπτες, keyless entry και 19άρες ζάντες έναντι 17) και 3 χρόνια μεγαλύτερη εγγύηση (5 έναντι 2).
autotriti team
Το Opel Grandland κοστίζει 8.000 ευρώ λιγότερα (34 vs 42 χιλιάρικα)
Το νέο Opel Grandland πάτησε μόλις πριν λίγο διάστημα τις ρόδες του στην ελληνική αγορά με το σύνθημα « Grandland Goes Grand», το οποίο αναφέρεται τόσο στις μεγαλύτερες διαστάσεις και τα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά του, όσο και στις πιο premium βλέψεις του. Με αφορμή αυτό, ας δούμε πως τα καταφέρνει απέναντι σε ένα παραδοσιακό premium μοντέλο όπως η BMW X1.
Ξεκινώντας με την τιμή αγοράς, η εισαγωγική έκδοση του Opel Grandland με το ήπια υβριδικό σύνολο των 136 ίππων κοστίζει 33.900 ευρώ, όταν η αντίστοιχη βενζινοκίνητη BMW X1 με τα ίδια άλογα, έχει αρχική τιμή 42.750 ευρώ. Βέβαια, να πούμε πως η X1 βγαίνει και στην ήπια υβριδική έκδοση sDrive20i που έχει τιμή 42.070 ευρώ και 170 άλογα ιπποδύναμη, η οποία και είναι πιο ελκυστική από τη βασική έκδοση.
Το Grandland έχει καλύτερο εξοπλισμό και 3 χρόνια μεγαλύτερη εγγύηση
Μάλιστα, σε αυτά τα χρήματα το SUV της Opel έχει μεγαλύτερη εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, έναντι δύο που προσφέρει η BMW. Επιπλέον το Grandland έχει καλύτερο εξοπλισμό καθώς διαθέτει αναδιπλούμενους καθρέπτες, 19άρες ζάντες αλουμινίου, όπως και ανέπαφη είσοδο χωρίς κλειδί. Επίσης, στο δεύτερο επίπεδο «Plus» το οποίο κοστίζει από 34.600 ευρώ και συμφέρει παραπάνω διαθέτει επιπλέον κάμερα οπισθοπορείας και θερμαινόμενα καθίσματα.
Σε κατανάλωση, 1.000 ευρώ παραπάνω είναι το κόστος καυσίμου ανά έτος της X1
Στις εκδόσεις με την ίδια ιπποδύναμη, το Grandland αποδεικνύεται πιο οικονομικό, καθώς λόγω της 48V υβριδικής τεχνολογίας, μπορεί στην πόλη να κινείται (και) με ρεύμα. Έτσι, στην πόλη η κατανάλωση περιορίζεται στα 7,0 λτ./100 χλμ., όταν η X1 καίει 10,7, για αυτό και σε ετήσια βάση (20.000 χλμ., 80-20 πόλη-αυτοκινητόδρομο), με το ήπια υβριδικό Opel Grandland θα πληρώσεις 2.385 ευρώ και με την X1 3.423 ευρώ. Βέβαια, και σε αυτήν την περίπτωση, να αναφέρουμε πως η έκδοση sDrive20i είναι σύμφωνα με την BMW πιο φειδωλή σε καύσιμο κατά 0,4 λτ./100 χλμ. σε σχέση με την sDrive18i. To δε Grandland καίει σύμφωνα με την Opel 5,5 λτ./100 χλμ. είναι δηλαδή 1 λίτρο πιο οικονομικό και από τις δύο εκδόσεις της Χ1.
Φρενάρει 3 μέτρα vωρίτερα το Grandland (35,8 έναντι 38,6 μέτρα), ελαφρώς καλύτερες οι επιδόσεις τις X1
Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center, το Grandland τα πήγε πολύ καλύτερα στην δοκιμασία του φρεναρίσματος, καθώς για το 100-0 χλμ./ώρα χρειάστηκε 35,8 μέτρα όταν η X1 ακινητοποιήθηκε μετά από 38,6 μέτρα. Παραπάνω από μισό αυτοκίνητο, μια σημαντική δηλαδή διαφορά. Πάντως, από την άλλη, η X1 έχει καλύτερες επιδόσεις, όντας, όπως μπορείτε να δείτε και στον αναλυτικό πίνακα, περίπου 1 δλ. γρηγορότερη στο 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα. Στην έκδοση με τα 170 άλογα τα νούμερα είναι ακόμη καλύτερα για αυτήν.