• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ένα turbo, για κάθε κύλινδρο; Ποιές οι πιθανότητες να δούμε μια τέτοια πατέντα στους κινητήρες του μέλλοντος;

Turbo ανα κύλινδρο: Πως λειτουργεί;

Διαβάστηκε από 27684 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/2/2019
 

Έχουμε φτάσει στην εποχή των συστημάτων υπερπλήρωσης με ένα έως τέσσερα turbo, με συμπιεστές μεταβαλλόμενης επιφάνειας πτερυγώσεων και ηλεκτρικούς στροβιλοσυμπιεστές. Τι θα λέγατε, όμως, για ένα turbo σε κάθε κύλινδρο; Ας δούμε αυτή την ιδέα. Ίσως να είναι η τεχνολογία του μέλλοντος!

Λίγα χρόνια μετά την εφεύρεση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, οι μηχανικοί συνειδητοποίησαν ότι η απόδοση θα «εκτοξευόταν» αν έβρισκαν έναν τρόπο αύξησης της ποσότητας οξυγόνου στον θάλαμο καύσης. Την λύση έδωσαν τα συστήματα υπερπλήρωσης που μετρούν σχεδόν έναν αιώνα ζωής γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία. Στον χώρο της αυτοκίνησης τα είδαμε για πρώτη φορά πριν από περίπου 50 χρόνια και από τότε δεν σταμάτησε ποτέ η εξέλιξή τους.

Σήμερα, υπάρχουν κινητήρες που εξοπλίζονται με ένα, δύο, τρία, ή ακόμα και τέσσερα turbo. Επίσης, σε πολλούς κινητήρες λειτουργούν ταυτόχρονα, ενώ σε άλλα μηχανικά σύνολα, στις χαμηλές στροφές λειτουργεί το ένα turbo και στις υψηλότερες «μπαίνει στο παιχνίδι» και το δεύτερο.

Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν συστήματα υπερπλήρωσης στα οποία μεταβάλλεται η επιφάνεια των πτερυγώσεων (VTG), αλλά και ηλεκτρικά turbo. Συνεπώς, η πρόοδος συνεχίζεται και δεν πρόκειται να σταματήσει, κάτι το οποίο αποδεικνύεται με τις συνεχώς αυξανόμενες προτάσεις βελτίωσης που «βλέπουν» το φως της δημοσιότητας. Μία τέτοια πατέντα θα αναλύσουμε σε αυτό το κείμενο, η οποία προτείνει την τοποθέτηση ενός συστήματος υπερπλήρωσης για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά. Πρόκειται για μία ιδέα που θα εφαρμοστεί στους μελλοντικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονέκτημα της; Ας τη δούμε αναλυτικότερα!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Πως πρέπει να οδηγείς στη βροχή;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Έλεγχος ΚΤΕΟ σε όχημα LPG! Τι ισχύει;

Diesel vs Βενζίνη

Η κίνηση στους δρόμους

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »