Ο πρώην μηχανικός της Ford, Jim Clarke, οραματίζεται έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με ένα μικρό turbo για κάθε κύλινδρο, αλλά και δύο πεταλούδες γκαζιού σε κάθε κύλινδρο.

    Ξέρετε ότι:

    30.727 Επισκέψεις στο άρθρο

    - Ο εμπνευστής της συγκεκριμένης ιδέας ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη των Modular V8 και Duratec V6 της Ford.
    - Μέχρι στιγμής, η συγκεκριμένη ευρεσιτεχνία δεν έχει αξιολογηθεί στην πράξη.
    - Οι πτερυγώσεις του κάθε turbo είναι κατά 20% μικρότερες σε σχέση με αυτές των συμβατικών συστημάτων υπερπλήρωσης.
    - Υπολογίζεται ότι το κόστος τριών στροβιλοσυμπιεστών ενδεχομένως να ήταν διπλάσιο από το turbo που θα αντικαθιστούσαν. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    peugeot
    NISSAN