To νέο Micra εντυπωσιάζει θετικά σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά: είναι ήσυχο σε κύλιση, σταθερό στην εθνική και συναρπαστικό σε δρόμο με στροφές.

Τo πλαίσιο του SEAT Ibiza ανταποκρίνεται σε κάθε απότομη αλλαγή της πορείας, δείχνοντας ότι αντέχει πολύ παραπάνω ισχύ.

Το Peugeot 208 είναι γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής αφού καταφέρνει και ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και οδηγικής απόλαυσης.

Στο δρόμο: Η απόλαυση βρίσκεται στο επίκεντρο

206.708 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2019)

Τα μοντέλα του θέματός μας διακρίνονται για την απολαυστική οδήγηση που προσφέρουν στον οδηγό, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια πως αμελούν τα αστικά τους καθήκοντα.
 
Το Peugeot 208 είναι γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής σχολής αφού καταφέρνει και ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και οδηγικής απόλαυσης, με την καλορυθμισμένη μαλακή του ανάρτηση να απορροφά τις κακοτεχνίες του δρόμου. Αν επιχειρήσεις να ανεβάσεις ρυθμούς, παρόλο που οι επιδόσεις δεν το ευνοούν, το γαλλικό μικρό καταφέρνει και διατηρεί την τροχιά του όντας απολαυστικό καμπή με καμπή. 
 
Από την άλλη το Ibiza χάρη στην ποιότητα κύλισής του, προσφέρει ξεχωριστή αίσθηση ασφάλειας ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες. To πλαίσιό του ανταποκρίνεται σε κάθε απότομη αλλαγή της πορείας, δείχνοντας ότι αντέχει πολύ παραπάνω ισχύ, ενώ η ανάρτηση θα περάσει άνετα και αθόρυβα ακόμα και πάνω από μεγάλες λακκούβες. 
 
Τέλος, εξαιρετική ποιότητα κύλισης διαθέτει και το νέο Micra, εφάμιλλη ακόμα και αυτής του VW Polo, με την σφικτή ανάρτηση να μη δυσκολεύεται καθόλου με τις λακκούβες. Ευχάριστο στις στροφές, χωρίς να «πατάει» πάνω στα ηλεκτρονικά του για να στρίψει σβέλτα, αλλά και στιβαρό στον αυτοκινητόδρομο, το Micra κερδίζει και αυτό το παιχνίδι της οδηγικής ευχαρίστησης. 
 
Συμπερασματικά θα λέγαμε πως ανάμεσα στα τρία, το Micra έχει το πιο πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, το Ibiza το πιο ανάλαφρο και στιβαρό πάτημα, ενώ το 208 σου επιτρέπει να παίξεις λίγο με το πίσω μέρος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

LEASING APRILIOS
skoda