• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Τι επιλέγουν οι τρεις οδηγοί του AutoΤρίτη

    Διαβάστηκε από 193163 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/1/2019
     

    Nissan Micra 0,9 TCe 90 PS
    + Εμφάνιση, αίσθηση στο δρόμο, ηχομόνωση καμπίνας, ποιότητα κατασκευής
    - Πλάτος πίσω καθίσματος, ορατότητα, δυσκολία επι/αποβίβασης πίσω, τραχύτητα κινητήρα όταν είναι κρύος 

    Peugeot 208 1,2 PureTech 82 PS
    + Σχεδίαση, λειτουργία ανάρτησης, ποιότητα στο εσωτερικό,  οδική συμπεριφορά
    - Ορατότητα προς τα πίσω, επιδόσεις, κούμπωμα επιλογέα ταχυτήτων

    SEAT Ibiza 1,0 TSI 95 PS
    + Λειτουργία κινητήρα – επιδόσεις,, οδική συμπεριφορά, άνεση, λειτουργία ανάρτησης 
    - Χρήση σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό, απουσία χειρολαβών

    Ο fun to drive οδηγός σίγουρα θα αποκτήσει έναν δυνατό πονοκέφαλο, όταν συγκρίνει τα τρία μοντέλα μεταξύ τους. Γιατί και τα τρία είναι απολαυστικά στην οδήγηση, αλλά και άνετα στην καθημερινή χρήση. To Micra π.χ. έχει ένα μικρό προβάδισμα στο τιμόνι, το Ibiza απορροφά κάθε ανωμαλία και στρίβει με σιγουριά, το 208 δίνει την αίσθηση πως το πίσω μέρος είναι πιο παιχνιδιάρικο… Δύσκολη μάχη και ο τελικός νικητής εξαρτάται από το οδηγικό σου προφίλ. Απειροελάχιστο προβάδισμα για εμάς έχει προς το παρόν το Ibiza, αν και 208 και Micra ακολουθούν στενά. 

    O Value for money θα έχει δύσκολο έργο αφού από τη μία το Peugeot 208 είναι το φθηνότερο, από την άλλη το Nissan Micra έχει τον πιο πλούσιο εξοπλισμό και τέλος το Ibiza με τα τρία εξοπλιστικά πακέτα των Launch Edition είναι εξαιρετικά ελκυστικό. Συνοψίζοντας θα επιλέγαμε το ισπανικό μοντέλο στη Launch Edition 1, που με τιμή 14.100 διαθέτει επιπλέον του βασικού εξοπλισμού μεταξύ άλλων οθόνη 8 ιντσών, ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό και αισθητήρες παρκαρίσματος.

    Ο tech freak τύπος τύπος θα προτιμήσει το νέο Micra, που τεχνολογικά αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του, περιλαμβάνοντας πολλά στοιχεία gadget και συνδεσιμότητας, αλλά και ασφάλειας. Highlight τα Intelligent Ride Control και Intelligent Trace Control. To τελευταίο ενεργοποιεί ελαφρά τα φρένα, για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στην τροχιά που έχεις επιλέξει, ενώ το Ride Control χρησιμοποιεί τον κινητήρα, τα φρένα και τη λειτουργία των αμορτισέρ για να μην αφήνει το αμάξωμα να αναπηδήσει απότομα σε μια ανωμαλία.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Ford EcoSport VS Peugeot 2008

    Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

    Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

    Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

    Η κίνηση στους δρόμους

    Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

    Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

    Αll about Σύστημα Μετάδοσης

    H μοναδική παγίδα του LPG!

    Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

    Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

    Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

    Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

    To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

    CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

    MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

    MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

    SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

    Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

    περισσότερα »