Τι επιλέγουν οι τρεις οδηγοί του AutoΤρίτη

    206.673 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2019)

    Nissan Micra 0,9 TCe 90 PS
    + Εμφάνιση, αίσθηση στο δρόμο, ηχομόνωση καμπίνας, ποιότητα κατασκευής
    - Πλάτος πίσω καθίσματος, ορατότητα, δυσκολία επι/αποβίβασης πίσω, τραχύτητα κινητήρα όταν είναι κρύος 

    Peugeot 208 1,2 PureTech 82 PS
    + Σχεδίαση, λειτουργία ανάρτησης, ποιότητα στο εσωτερικό,  οδική συμπεριφορά
    - Ορατότητα προς τα πίσω, επιδόσεις, κούμπωμα επιλογέα ταχυτήτων

    SEAT Ibiza 1,0 TSI 95 PS
    + Λειτουργία κινητήρα – επιδόσεις,, οδική συμπεριφορά, άνεση, λειτουργία ανάρτησης 
    - Χρήση σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό, απουσία χειρολαβών

    Ο fun to drive οδηγός σίγουρα θα αποκτήσει έναν δυνατό πονοκέφαλο, όταν συγκρίνει τα τρία μοντέλα μεταξύ τους. Γιατί και τα τρία είναι απολαυστικά στην οδήγηση, αλλά και άνετα στην καθημερινή χρήση. To Micra π.χ. έχει ένα μικρό προβάδισμα στο τιμόνι, το Ibiza απορροφά κάθε ανωμαλία και στρίβει με σιγουριά, το 208 δίνει την αίσθηση πως το πίσω μέρος είναι πιο παιχνιδιάρικο… Δύσκολη μάχη και ο τελικός νικητής εξαρτάται από το οδηγικό σου προφίλ. Απειροελάχιστο προβάδισμα για εμάς έχει προς το παρόν το Ibiza, αν και 208 και Micra ακολουθούν στενά. 

    O Value for money θα έχει δύσκολο έργο αφού από τη μία το Peugeot 208 είναι το φθηνότερο, από την άλλη το Nissan Micra έχει τον πιο πλούσιο εξοπλισμό και τέλος το Ibiza με τα τρία εξοπλιστικά πακέτα των Launch Edition είναι εξαιρετικά ελκυστικό. Συνοψίζοντας θα επιλέγαμε το ισπανικό μοντέλο στη Launch Edition 1, που με τιμή 14.100 διαθέτει επιπλέον του βασικού εξοπλισμού μεταξύ άλλων οθόνη 8 ιντσών, ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό και αισθητήρες παρκαρίσματος.

    Ο tech freak τύπος τύπος θα προτιμήσει το νέο Micra, που τεχνολογικά αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του, περιλαμβάνοντας πολλά στοιχεία gadget και συνδεσιμότητας, αλλά και ασφάλειας. Highlight τα Intelligent Ride Control και Intelligent Trace Control. To τελευταίο ενεργοποιεί ελαφρά τα φρένα, για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στην τροχιά που έχεις επιλέξει, ενώ το Ride Control χρησιμοποιεί τον κινητήρα, τα φρένα και τη λειτουργία των αμορτισέρ για να μην αφήνει το αμάξωμα να αναπηδήσει απότομα σε μια ανωμαλία.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ELASTIKA 2024
    moto