• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Τι επιλέγουν οι τρεις οδηγοί του AutoΤρίτη

    Διαβάστηκε από 196559 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/1/2019
     

    Nissan Micra 0,9 TCe 90 PS
    + Εμφάνιση, αίσθηση στο δρόμο, ηχομόνωση καμπίνας, ποιότητα κατασκευής
    - Πλάτος πίσω καθίσματος, ορατότητα, δυσκολία επι/αποβίβασης πίσω, τραχύτητα κινητήρα όταν είναι κρύος 

    Peugeot 208 1,2 PureTech 82 PS
    + Σχεδίαση, λειτουργία ανάρτησης, ποιότητα στο εσωτερικό,  οδική συμπεριφορά
    - Ορατότητα προς τα πίσω, επιδόσεις, κούμπωμα επιλογέα ταχυτήτων

    SEAT Ibiza 1,0 TSI 95 PS
    + Λειτουργία κινητήρα – επιδόσεις,, οδική συμπεριφορά, άνεση, λειτουργία ανάρτησης 
    - Χρήση σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό, απουσία χειρολαβών

    Ο fun to drive οδηγός σίγουρα θα αποκτήσει έναν δυνατό πονοκέφαλο, όταν συγκρίνει τα τρία μοντέλα μεταξύ τους. Γιατί και τα τρία είναι απολαυστικά στην οδήγηση, αλλά και άνετα στην καθημερινή χρήση. To Micra π.χ. έχει ένα μικρό προβάδισμα στο τιμόνι, το Ibiza απορροφά κάθε ανωμαλία και στρίβει με σιγουριά, το 208 δίνει την αίσθηση πως το πίσω μέρος είναι πιο παιχνιδιάρικο… Δύσκολη μάχη και ο τελικός νικητής εξαρτάται από το οδηγικό σου προφίλ. Απειροελάχιστο προβάδισμα για εμάς έχει προς το παρόν το Ibiza, αν και 208 και Micra ακολουθούν στενά. 

    O Value for money θα έχει δύσκολο έργο αφού από τη μία το Peugeot 208 είναι το φθηνότερο, από την άλλη το Nissan Micra έχει τον πιο πλούσιο εξοπλισμό και τέλος το Ibiza με τα τρία εξοπλιστικά πακέτα των Launch Edition είναι εξαιρετικά ελκυστικό. Συνοψίζοντας θα επιλέγαμε το ισπανικό μοντέλο στη Launch Edition 1, που με τιμή 14.100 διαθέτει επιπλέον του βασικού εξοπλισμού μεταξύ άλλων οθόνη 8 ιντσών, ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό και αισθητήρες παρκαρίσματος.

    Ο tech freak τύπος τύπος θα προτιμήσει το νέο Micra, που τεχνολογικά αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του, περιλαμβάνοντας πολλά στοιχεία gadget και συνδεσιμότητας, αλλά και ασφάλειας. Highlight τα Intelligent Ride Control και Intelligent Trace Control. To τελευταίο ενεργοποιεί ελαφρά τα φρένα, για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στην τροχιά που έχεις επιλέξει, ενώ το Ride Control χρησιμοποιεί τον κινητήρα, τα φρένα και τη λειτουργία των αμορτισέρ για να μην αφήνει το αμάξωμα να αναπηδήσει απότομα σε μια ανωμαλία.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Οι πιο μυστηριώδεις ...Κήποι της Ελλάδας

    VW Golf GTI: Οι καλύτερες γενιές του! (+vids)

    Αντικλεπτικά που αξίζει να αγοράσεις

    Diesel ή βενζίνη;

    Η κίνηση στους δρόμους

    Τέλος στα γυρισμένα χιλιόμετρα & στις αδικίες

    Suzuki: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

    Μειωμένες τιμές για το Mitsubishi Eclipse Cross

    Πρώτη δοκιμή: Νέο Peugeot 208

    Οδηγούμε: DS 3 Crossback E-Tense

    Έρχεται νέα Mercedes C-Class All-Terrain

    Nέο Tesla Cybertruck

    Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

    PEUGEOT: Προσφορές Black Friday μέχρι 30 Νοεμβρίου

    FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

    CITROEN: Όλα σε τιμές Black Friday

    HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

    SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

    Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

    περισσότερα »