• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγούμε τα νέα Fiat 500 & Panda Hybrid

37.009 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/2/2020

Panda και 500: δύο αληθινά σύμβολα της Fiat, με διαφορετικό χαρακτήρα αλλά και κάτι που τα ενώνει: τη νέα υβριδική μονάδα της εταιρείας με συνδυασμό κινητήρα 1,0 λίτρου με έξτρα ηλεκτρικές βοήθειες.


Μπολόνια! Σε μια από τις πιο όμορφες, γευστικές και τουριστικά λιγότερο προβεβλημένες πόλεις της Ιταλίας, βρεθήκαμε καλεσμένοι της Fiat για να δούμε από κοντά τη νέα «καρδιά», η οποία θα κινεί τα πιο σημαντικά αυτοκίνητά της: το Panda και το 500. Πρόκειται για μια υβριδική μονάδα, της mild συνομοταξίας. Αυτό μπορεί να το ακούτε συχνά, αλλά δεν παύει να είναι χρήσιμο να εξηγήσουμε τι σημαίνει. Πρακτικά, ο θερμικός κινητήρας παίρνει ηλεκτρικές βοήθειες από μια νέα μονάδα μίζας-γεννήτριας η οποία αποδίδει σχεδόν 5 ίππους. Στόχος είναι να πέσει η κατανάλωση και οι ρύποι αλλά και να βοηθηθεί το αυτοκίνητο με λίγο έξτρα «ζουμί» όποτε απαιτείται «λειαίνοντας» τις όποιες αδυναμίες ειδικά στις χαμηλές στροφές.

Υβριδικά και στα μίνι λοιπόν, κάτι που μπορεί να φαντάζει απαραίτητο για τις εποχές που διανύουμε, με τη δαμόκλειο σπάθη των καινούριων και συνεχώς πιο αυστηρών προδιαγραφών ρύπων να αιωρείται πάνω από τις εταιρείες, δε σημαίνει απαραίτητα όμως ότι είναι και εύκολο. Όταν έχεις ήδη αυτοκίνητα που εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους (άρα «καίνε» και λίγο καύσιμο) δεν έχεις πολλά περιθώρια να… διυλίσεις. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο ότι, το κατΆεξοχήν πεδίο στο οποίο ανθεί η υβριδική τεχνολογία είναι τα SUV – με τις φυσιολογικές εξαιρέσεις βέβαια. 

H Fiat προχώρησε όμως σε επεμβάσεις πάνω στα δύο πιο αστικά μοντέλα της και τα διατηρεί έτσι, όχι απλώς στο προσκήνιο σε τεχνικό επίπεδο, αλλά τα φρεσκάρει κιόλας στις υπόλοιπες πλευρές τους ώστε να είναι αλλά και να δείχνουν up to date. Δεν πρόκειται βέβαια για σημαντικές δομικές αλλά για ένα νέο «μακιγιάζ», νέα χρώματα, νέες επενδύσεις και λίγο αναβαθμισμένο φινίρισμα. Τον ίδιο σκοπό εξυπηρετεί και η επιγραφή «Hybrid» στο πίσω μέρος, όπως κι ένα περίτεχνο «H» σε κεντρική θέση στο ταμπλό. Από πλευράς λανσαρίσματος, η Fiat θα απελευθερώσει από τα εργοστάσια πρώτο το 500, μέσα στο μήνα που διανύουμε και λίγο μετά, το Μάρτιο, ακολουθήσει το Panda.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

71 διαθέσιμα άρθρα για FIAT  500

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια