Οδηγούμε το ανανεωμένο Toyota GR Yaris των 280 ίππων
2 Φωτογραφίες »

Οδηγούμε το ανανεωμένο Toyota GR Yaris των 280 ίππων

8.052 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2024)

- Το 1.600άρι μοτέρ πήρε 20 άλογα (280 άλογα) και δουλεύει σαν να έχει βγει από τους αγώνες!
- Βλέπεις καλύτερα γιατί κάθεσαι χαμηλότερα και ο καθρέπτης δεν σε εμποδίζει στις γρήγορες δεξιές στροφές
- Με το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο «πιάσαμε» υψηλότερη ταχύτητα στην ευθεία της πίστας
- Χάρη στα περισσότερα «δεσίματα» είναι πιο άκαμπτο σε σχέση με πριν

Το 1.600άρι μοτέρ πήρε 20 άλογα (280 άλογα) και δουλεύει σαν να έχει βγει από τους αγώνες!

Με βελτιώσεις στις λεπτομέρειες το hot-hatch της Toyota εξελίσσεται σε ένα dream car και μία από τις τελευταίες αγνές προτάσεις που θα αγαπήσει ο γνήσιος petrolhead. Δείτε γιατί και το τι άλλαξε.

Αρχικά, η Toyota αύξησε την ισχύ, αφού το ανανεωμένο GR Yaris αποδίδει 280 άλογα και 390 Nm ροπής, αντί για 261 άλογα και 360 Nm ροπής, που ίσχυε μέχρι προηγουμένως. Για να συμβεί αυτό, οι μηχανικοί προχώρησαν σε μια σειρά τροποποιήσεων όπως ενισχυμένο σύστημα βαλβίδων, νέο υλικό για τις βαλβίδες εξαγωγής και αύξηση της πίεσης ψεκασμού καυσίμου του συστήματος D-4ST. Τοποθετήθηκαν επίσης νέα ελαφριά έμβολα με δακτυλίους ανθεκτικούς στη φθορά, πρόσθετο ψυγείο για βελτίωση της αξιοπιστίας κατά την οδήγηση με τέρμα γκάζι, τροποποιήσεις στην εισαγωγή αέρα και intercooler με ψεκασμό.

Βλέπεις καλύτερα γιατί κάθεσαι χαμηλότερα και ο καθρέπτης δεν σε εμποδίζει στις γρήγορες δεξιές στροφές

Η Toyota προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές και μέσα στην καμπίνα με γνώμονα την βελτίωση της ορατότητας του οδηγού, ώστε να μπορεί αυτός να στρίβει πιο αποτελεσματικά. Για να γίνει αυτό τοποθέτησε πιο ψηλά τον κεντρικό καθρέπτη, έδωσε στο αυτοκίνητο πιο αγωνιστικό ταμπλό με κονσόλα στραμμένη προς τον οδηγό και ψηφιακό πίνακα που στην Sport λειτουργία φέρνει σε πρώτο πλάνο το στροφόμετρο, ώστε να είναι πιο εύκολο για τον οδηγό να πετυχαίνει άριστες αλλαγές σχέσεων. 


Τέλος το φως από την αεροτομή! Κατέβηκε στη λωρίδα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα.
2 Φωτογραφίες »

Τέλος το φως από την αεροτομή! Κατέβηκε στη λωρίδα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα.

Με το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο «πιάσαμε» υψηλότερη ταχύτητα στην ευθεία της πίστας

Το ανανεωμένο GR Yaris μπορεί να συνδυαστεί πλέον με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, βάρους 18 μόνο κιλών, με το οποίο κινηθήκαμε πιο άνετα και γρήγορα στην πίστα της Jarama στην Ισπανία αφού, χαρακτηριστικά πετύχαμε υψηλότερη ταχύτητα στο τέλος της ευθείας (222 χλμ./ώρα αντί 208 με το χειροκίνητο).

Χάρη στα περισσότερα «δεσίματα» είναι πιο άκαμπτο σε σχέση με πριν

Τι και αν το προ-ανανέωσης GR Yaris αποθεώθηκε για την οδική του συμπεριφορά; Η Τoyota θεώρησε χρέος της να το κάνει πιο άκαμπτο, αυξάνοντας τα σημεία συγκόλλησης και προσθέτοντας περισσότερη κόλλα, ενώ παράλληλα σκλήρυνε τα αμορτισέρ στο μπροστινό άξονα για να επιτύχει καλύτερα κατανομή φορτίου στις στροφές. 

Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τις εντυπώσεις μας από την πίστα της Jarama στην Ισπανία.
 

Σελίδα 2Μικρές αλλά στοχευμένες αλλαγές σε εμφάνιση
Σελίδα 3Έγινε πιο «πολεμικό» από πριν με μηχανικές αναβαθμίσεις παντού
Σελίδα 4Κινητήρας: Έχει +19 άλογα και νέες βαλβίδες και έμβολα
Σελίδα 5Στον δρόμο: Το νέο αυτόματο κιβώτιο το κάνει πιο γρήγορο
Σελίδα 6Η γνώμη μας
FORD E-TRANSIT
NISSAN