• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγούμε το νέο SEAT Arona στους δρόμους της Βαρκελώνης και σας αναφέρουμε...

Το νέο SEAT Arona είναι συνολικά πολύ ευχάριστο στο δρόμο με την ανάρτηση να είναι όσο σφικτή χρειάζεται για να μην ενοχλεί οδηγό και επιβάτες.

Οι τιμές του Arona είναι ανταγωνιστικές κυρίως για την ελληνική αγορά, συνεπώς το ισπανικό μοντέλο μπαίνει στη μάχη όντας καλά «οπλισμένο».

Οδηγούμε το νέο SEAT Arona

Διαβάστηκε από 24273 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/10/2017
 

Το νέο SEAT Arona είναι ακόμα μία έλευση για το καυτό κομμάτι των crossover και των SUV και ειδικά για το νευραλγικό τμήμα της μικρής κατηγορίας. Εμείς το οδηγήσαμε στη Βαρκελώνη και έχουμε όλες τις λεπτομέρειες και τις εντυπώσεις.

What is new
- Crossover για το B-Segment
- Mήκος 4,1 μ. - χώρος αποσκευών 400 λίτρα
- Από 1,0 λίτρο με 95 PS
- Στην Ελλάδα άμεσα από 14.900 ευρώ 

Στη Βαρκελώνη καλεσμένοι της SEAT για να οδηγήσουμε το νέο μικρό crossover της ισπανικής θυγατρικής του ομίλου VW. To Αrona έρχεται να δείξει ότι η κλάση των SUV είναι πλέον η πιο σημαντική για την SEAT και θα έχει εκπροσώπους σχεδόν σε κάθε διαθέσιμο σκαλοπάτι από πλευράς μεγέθους. 

Οι μεγάλες συγκεντρώσεις «πληθυσμών» από μοντέλα crossover που εμφανίζονται πια στο κομμάτι του B-Segment, με την τεχνική βάση να προέρχεται από μικρά μοντέλα δηλαδή, έχει δώσει αυξημένη σημασία στο ρόλο της σχεδίασης του κάθε παίχτη. Το Arona, ως SEAT, ξέρει να παίζει καλά το παίχνιδι της αισθητικής και ποντάρει πολλά στην αισθητική του Ateca, με το οποίο υπάρχει αισθητή συνάφεια. Ωστόσο δεν περιορίζεται στα αιχμηρά φωτιστικά του εμπρός μέρους ή τα διπλά φώτα στο πίσω μέρος τα οποία μάλιστα διαιρούνται πάνω στο φτερό και την πέμπτη πόρτα. Οι Ισπανοί βάζουν γερά στο παιχνίδι την εξατομίκευση και έτσι η οροφή λειτουργεί σχεδόν σαν αυτόνομο τμήμα: μπορεί να ζητηθεί σε μαύρο, γκρι και πορτοκαλί χρώμα ή σε ίδια απόχρωση με το υπόλοιπο αμάξωμα. Η πρώτη και η τελευταία κολώνα επίσης συμμετέχουν στο τρικ ενώ ένα μεγάλο Χ στον τελευταίο πυλώνα έρχεται να τονίσει τον «cross» χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Με το μήκος στα 4.138 χλστ., είναι σαφές ότι η πόλη δε θα προβληματίσει το Arona, το οποίο θα τη δει σα συνηθισμένο πεδίο του. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ