Το νέο SEAT Arona είναι συνολικά πολύ ευχάριστο στο δρόμο με την ανάρτηση να είναι όσο σφικτή χρειάζεται για να μην ενοχλεί οδηγό και επιβάτες.

    Στο δρόμο: Ανετο & ευχάριστο στην οδήγηση

    30.981 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2017)

    Το αυξημένο κέντρο βάρους δεν έδειξε να προβληματίζει το Arona ούτε να επηρεάζει την οδηγική αίσθηση η οποία έχει το χειριστή στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες χωρίς η ανάρτηση να γίνεται πολύ σφικτή ή να ενοχλεί τους επιβάτες. Τουλάχιστον στο ισπανικό οδόστρωμα, το νέο SEAT έδειξε ότι και πολύ καλή ποιότητα κύλισης έχει και πολύ ήσυχο παραμένει πάνω από λακκούβες. Το τιμόνι ίσως είναι λίγο ελαφρύ ενώ μας άρεσε η δυνατότητα παραμετροποίησης που δίνει το Drive Profile με Νormal, Sport, Eco και Individual προγράμματα οδήγησης.

    Από πλευράς κινητήρων η πιο ισορροπημένη επιλογή είναι με διαφορά ο TSI των 115 ίππων, χάρη και στο σωστά ρυθμισμένο εξάρι κιβώτιο. Φυσικά ο 1,5 TSI EVO είναι ο πιο ευχάριστος και ο πιο πλούσιος σε αίσθηση, ωστόσο και ο 95άρης δε στερείται ουσίας ή και ενδιαφέροντος, αν προτιμάτε.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
    skoda