• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο σχεδιασμός των μονοθεσίων για το 2021 αναμένεται να είναι διαφορετικός από τα οχήματα που βρίσκονται αυτή τη στιγμή.

Ένα ακόμα στοιχείο που χρειάζεται βελτίωση είναι η σχεδίαση της εμπρός πτέρυγας.

Οι αλλαγές στη F1 μεγαλώνουν τον ανταγωνισμό

Διαβάστηκε από 4082 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/7/2019
 

H Formula 1 συνεχίζει να σημειώνει πρόοδο στα σχέδιά της για τους νέους κανονισμούς ενόψει της σεζόν του 2021, με κάποια νέα στοιχεία να έρχονται στο φως της δημοσιότητας.


Ο σχεδιασμός των μονοθεσίων για το 2021 αναμένεται να είναι διαφορετικός από τα οχήματα που βρίσκονται αυτή τη στιγμή. Το νέο concept σχεδίασης θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της κάθετης δύναμης, ενώ τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της F1 θα υιοθετηθούν απλουστευμένες εμπρός και πίσω πτέρυγες. Λέγεται πως το σκεπτικό αυτό θα βοηθήσει τα μονοθέσια να ακολουθήσει το ένα το άλλο κατά τη διάρκεια των αγώνων, προκειμένου τα Grand Prix να αποκτήσουν μεγαλύτερο σασπένς κατά τη διεξαγωγή τους.
 
Τα τρέχοντα μονοθέσια της F1 χάνουν περίπου το 45% της κάθετης δύναμης όταν το ένα ακολουθεί το άλλο. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, θεωρείται ότι θα χάσουν μόνο ένα ποσοστό μεταξύ 5 και 10%. Παράλληλα οι αλλαγές στους κανονισμούς ενδέχεται να περιλαμβάνουν τη χρήση περισσοτέρων τυποποιημένων εξαρτημάτων κίνηση που επίσης θα αποσκοπήσει στην αύξηση του ανταγωνισμού.
 
Εκτός από τις ριζοσπαστικές αεροδυναμικές αλλαγές, η F1 θα προσθέσει ζάντες 18 ιντσών για τη σεζόν του 2021 και η Pirelli θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη νέων ελαστικών. Τέλος σύμφωνα με τον επικεφαλής τεχνικό μονοθεσίων της FIA, Νικόλα Τομπάζη ένα ακόμα στοιχείο που χρειάζεται βελτίωση είναι η σχεδίαση της εμπρός πτέρυγας.
 
Όπως και να έχει αυτά δεν είναι τα τελικά σχέδια, τα οποία θα ανακοινωθούν με κάθε επισημότητα τον προσεχή Οκτώβρη.