• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Για παράδειγμα το Fiesta ST έχει κινητήρα 1,5 λίτρων και πολλές τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου.

Οι γρήγορες εκδόσεις έχουν πλέον και ουσία

Διαβάστηκε από 2278 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/7/2019
 

Ηot hatch: Είτε μικρά είτε μικρομεσαία, έχουν πλέον πολλή περισσότερη ουσία για τις εταιρείες και σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις. Εσείς τι λέτε;


Βρεθήκαμε προ ημερών στη Γαλλία καλεσμένοι της Ford για να γνωρίσουμε τη νέα γενιά του Focus και είδαμε για ακόμα μία φορά τα τελευταία χρόνια, πόσο κρίσιμες είναι πλέον για τις εταιρίες οι γρήγορες εκδόσεις στις πιο μαζικές κατηγορίες.
 
Τα πράγματα δεν είναι πια όπως παλιά, όπου ένα σχετικά μεγάλο μοτέρ, μια νέα ζάντα και ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων ήταν επαρκή για να φτιάξουν την τοπ έκδοση της γκάμας. Πλέον το επίπεδο ψαξίματος είναι πολύ πιο υψηλό, το Focus ST όχι μόνο έβαλε ρυθμιζόμενη ανάρτηση και προγράμματα οδήγησης αλλά, με την προσφιλή τακτική των μηχανικών της, πείραξε μέχρι και τη γεωμετρία της ανάρτησης.
 
Οι Γάλλοι αντίστοιχα φτιάχνουν επίσης πολύ καλλιεργημένα «hot» μικρομεσαία όπως το 308 by Peugeot Sport ή το Megane RS το οποίο μπορεί να μην επέλεξε να βάλει και τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση στα προγράμματα παραμετροποίησης αλλά επένδυσε στο σύστημα της τετραδιεύθυνσης που είναι κάτι το οποίο δε συναντάται στην κλάση αυτή.
 
Όλα αυτά δείχνουν ότι τα γρήγορα μικρομεσαία, ειδικά όσο οι κινητήρες γίνονται πιο σύγχρονοι και πιο οικονομικοί, μπορούν να αποτελέσουν έως και τη βασική επιλογή για ένα κομμάτι του κοινού, γι`αυτό και οι εταιρείες τα προσέχουν.  Στην Ιταλία για παράδειγμα τα γρήγορα μικρομεσαία αντιπροσώπευαν γύρω στις 200.000 πωλήσεις το χρόνο. Και μιλάμε για τώρα, πρόσφατα, σε εποχές οικονομικής κρίσης δηλαδή.
 
Φαίνεται λοιπόν ότι υπάρχει βάση και εμπορικό ενδιαφέρον και εκεί πατούν τα εργοστάσια, όχι δηλαδή να βγει κάτι απλώς για το ίματζ τους. Εκεί που αυτό γίνεται ακόμα πιο αισθητό είναι στην αμέσως χαμηλότερη κατηγορία, στα μικρά. Εκεί, εξαιρώντας περιπτώσεις όπως το VW Polo GTI όπου ο κινητήρας είναι δίλιτρος, με ό,τι κι αν συνεπάγεται αυτό για την Ελλάδα, οι υπόλοιποι παίχτες παίζουν με μικρά μοτέρ, οπότε το ζητούμενο μετά είναι αν μπορεί να σηκώσει την τιμή αγοράς η τσέπη του καθενός.
 
Για παράδειγμα το Fiesta ST έχει κινητήρα 1,5 λίτρων και πολλές τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου, οπότε μπορεί να οδηγηθεί ήπια χωρίς να γίνεται επώδυνο όταν έρχεται η ώρα του βενζινάδικου. Και ταυτόχρονα εισπράττεις φοβερή αίσθηση οδήγησης, κοφτερό τιμόνι και μηδαμινές κλίσεις στην καθημερινή σου χρήση. Για πολλούς εν δυνάμει αγοραστές έχει πιο πολύ νόημα να κινείται με άλλα μέσα για να πηγαίνει στη δουλειά του, αρκεί να μπορεί στις βόλτες και τα ταξίδια του να απολαμβάνει ένα αυτοκίνητο αρκετά υψηλών επιδόσεων.
 
Εσείς τι λέτε; Αναγνωρίζετε την άνοδο των γρήγορων μικρών και μικρομεσαίων, ως επιλογή με εμπορικό ενδιαφέρον για τις εταιρείες και για το κοινό; Θα θέλατε ένα τέτοιο αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση;

4 «μυστικά» για το νέο Ford Puma (+videos)

Παίζουμε πρώτοι με το χιόνι!

Ultrac Satin για πολυτελή αυτοκίνητα & SUV

Βάλε τώρα μία οθόνη

Η κίνηση στους δρόμους

Υδροβαφή: Η νέα μόδα

Και το χειμώνα ο κλιματισμός μετράει!

Νέα EQB: Ηλεκτρικό SUV από τη Mercedes

Mercedes: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

Επίσημο: Νέα Μercedes GLA (+vid)

Τότε θα δούμε το «καυτό» Yaris

Nέα Jaguar XE Reims Edition

Νέα έκδοση Sport Line του Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Mercedes: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »