Για παράδειγμα το Fiesta ST έχει κινητήρα 1,5 λίτρων και πολλές τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου.

Οι γρήγορες εκδόσεις έχουν πλέον και ουσία

2.724 Επισκέψεις στο άρθρο (17/7/2019)

Ηot hatch: Είτε μικρά είτε μικρομεσαία, έχουν πλέον πολλή περισσότερη ουσία για τις εταιρείες και σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις. Εσείς τι λέτε;


Βρεθήκαμε προ ημερών στη Γαλλία καλεσμένοι της Ford για να γνωρίσουμε τη νέα γενιά του Focus και είδαμε για ακόμα μία φορά τα τελευταία χρόνια, πόσο κρίσιμες είναι πλέον για τις εταιρίες οι γρήγορες εκδόσεις στις πιο μαζικές κατηγορίες.
 
Τα πράγματα δεν είναι πια όπως παλιά, όπου ένα σχετικά μεγάλο μοτέρ, μια νέα ζάντα και ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων ήταν επαρκή για να φτιάξουν την τοπ έκδοση της γκάμας. Πλέον το επίπεδο ψαξίματος είναι πολύ πιο υψηλό, το Focus ST όχι μόνο έβαλε ρυθμιζόμενη ανάρτηση και προγράμματα οδήγησης αλλά, με την προσφιλή τακτική των μηχανικών της, πείραξε μέχρι και τη γεωμετρία της ανάρτησης.
 
Οι Γάλλοι αντίστοιχα φτιάχνουν επίσης πολύ καλλιεργημένα «hot» μικρομεσαία όπως το 308 by Peugeot Sport ή το Megane RS το οποίο μπορεί να μην επέλεξε να βάλει και τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση στα προγράμματα παραμετροποίησης αλλά επένδυσε στο σύστημα της τετραδιεύθυνσης που είναι κάτι το οποίο δε συναντάται στην κλάση αυτή.
 
Όλα αυτά δείχνουν ότι τα γρήγορα μικρομεσαία, ειδικά όσο οι κινητήρες γίνονται πιο σύγχρονοι και πιο οικονομικοί, μπορούν να αποτελέσουν έως και τη βασική επιλογή για ένα κομμάτι του κοινού, γι`αυτό και οι εταιρείες τα προσέχουν.  Στην Ιταλία για παράδειγμα τα γρήγορα μικρομεσαία αντιπροσώπευαν γύρω στις 200.000 πωλήσεις το χρόνο. Και μιλάμε για τώρα, πρόσφατα, σε εποχές οικονομικής κρίσης δηλαδή.
 
Φαίνεται λοιπόν ότι υπάρχει βάση και εμπορικό ενδιαφέρον και εκεί πατούν τα εργοστάσια, όχι δηλαδή να βγει κάτι απλώς για το ίματζ τους. Εκεί που αυτό γίνεται ακόμα πιο αισθητό είναι στην αμέσως χαμηλότερη κατηγορία, στα μικρά. Εκεί, εξαιρώντας περιπτώσεις όπως το VW Polo GTI όπου ο κινητήρας είναι δίλιτρος, με ό,τι κι αν συνεπάγεται αυτό για την Ελλάδα, οι υπόλοιποι παίχτες παίζουν με μικρά μοτέρ, οπότε το ζητούμενο μετά είναι αν μπορεί να σηκώσει την τιμή αγοράς η τσέπη του καθενός.
 
Για παράδειγμα το Fiesta ST έχει κινητήρα 1,5 λίτρων και πολλές τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου, οπότε μπορεί να οδηγηθεί ήπια χωρίς να γίνεται επώδυνο όταν έρχεται η ώρα του βενζινάδικου. Και ταυτόχρονα εισπράττεις φοβερή αίσθηση οδήγησης, κοφτερό τιμόνι και μηδαμινές κλίσεις στην καθημερινή σου χρήση. Για πολλούς εν δυνάμει αγοραστές έχει πιο πολύ νόημα να κινείται με άλλα μέσα για να πηγαίνει στη δουλειά του, αρκεί να μπορεί στις βόλτες και τα ταξίδια του να απολαμβάνει ένα αυτοκίνητο αρκετά υψηλών επιδόσεων.
 
Εσείς τι λέτε; Αναγνωρίζετε την άνοδο των γρήγορων μικρών και μικρομεσαίων, ως επιλογή με εμπορικό ενδιαφέρον για τις εταιρείες και για το κοινό; Θα θέλατε ένα τέτοιο αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση;

Toyota
moto