11 φωτογραφίες »

Το νέο Peugeot 208 μπλέκει περίτεχνα την κομψότητα με το δυναμισμό και εντυπωσιάζει.

Σχεδίαση: Εντυπωσιάζει το νέο 208, παραμένουν ξεχωριστά τα C3 & Micra

122.049 Επισκέψεις στο άρθρο

Για το μέσο αγοραστή το design παίζει βασικό ρόλο στην επιλογή. Αν δε του «κάθεται» στο μάτι, όσο καλό και να είναι το αυτοκίνητο δύσκολα θα πειστεί, πόσο δε στα μοντέλα της μικρής κατηγορία, που στοχεύουν σε ένα νεανικό και πιο trendy κοινό. Αυτό που διαπιστώνουμε είναι πως δόξα τω θεώ η κατηγορία έχει μοντέλα που καλύπτουν κάθε γούστο. 

Τα νέα είναι ωραία, αλλά το 208 είναι αλλιώς
Δεν μπορούμε όμως να μην κάνουμε ιδιαίτερη μνεία στο νέο Peugeot 208. H γαλλική φίρμα  κατάφερε και πέρασε στο νέο της μικρό  τη νέα και upper class σχεδιαστική της γλώσσα, εντείνοντας τη νεανική και δυναμική υπόσταση του μικρού της μοντέλου. Το 208 μπλέκει περίτεχνα την κομψότητα με το δυναμισμό μέσα από μια πετυχημένη προσπάθεια να βγει μακρύ το καπό εμπρός, να έχει κλίση το παρμπρίζ να ενσωματωθεί το μοτίβο με τις τρεις «νυχιές» στα  φώτα, ενώ πίσω υιοθετήθηκε η μαύρη οριζόντια λωρίδα, η οποία σα μάσκα σκεπάζει και γεφυρώνει μεταξύ τους τα πίσω φώτα.

Μεγάλη αλλαγή στη σχεδίαση του νέου Opel Corsa είναι η σημαντική αύξηση των διαστάσεών του, η οποία σε συνδυασμό με τη νέα εμφάνιση διαμορφώνει μια επιβλητική παρουσία, που σε καμία περίπτωση δεν αφήνει υπονοούμενα για την συγγένεια αίματος με το 208 με το οποίο μοιράζεται πάτωμα και μηχανικά. Η σχεδιαστική σφραγίδα της Opel είναι ξεκάθαρη:  H μάσκα με τη στενή γρίλια, προβολείς (προαιρετικά είναι τεχνολογίας IntelliLux Matrix LED όπως έχουν τα Astra, Insignia) με  έντονη σχεδίαση, «νεύρα» στο καπό,  γραμμή αλά Grandland X στο πλάι και «λεπίδες» αλά Astra στο πίσω μέρος, ενώ ξεχωρίζει η έντονη κλίση του παρμπρίζ, οι πτυχώσεις της πόρτας και η αεροτομή.

Νέα είναι η γενιά και του Renault Clio, αλλά επιλογή της γαλλικής φίρμας ήταν να διαφαίνεται μια σχεδιαστική εξέλιξη και όχι επανάσταση σε σχέση με το προηγούμενο. Παρά τις πιο compact διαστάσεις, ο δυναμισμός έχει τονιστεί με επιλογές, όπως το ανάγλυφο στυλ του καπό, η μεγάλη γρίλια της μάσκας, ο αιχμηρός προφυλακτήρας και ο αισθητός κεντρικός αεραγωγός. Φυσικά το μοτίβο με τις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω πορτών συνεχίζει ακόμα πιο κομψό και χαρίζοντας μια κουπέ αισθητική, ενώ ξεχωρίζουν τα νέα, εμπρός-πίσω φώτα σχήματος «C».  

Τα μοντέρνα με μπροστάρηδες C3 και Micra  
Μοντέρνα, trendy, στιλάτα, όπως και να τα πει κανείς, αναφερόμαστε στα μοντέλα που έχουν πρωτότυπα στοιχεία στη σχεδίασή τους, που τους δίνουν ένα νεανικό και φρέσκο αέρα. Mοντέλο με αυτά τα χαρακτηριστικά είναι φυσικά το Citroen C3, με τα  ψηλά τοποθετημένα στενά LED φώτα ημέρας, το μεγάλο σε όγκο προφυλακτήρα, τα πλαϊνά προαιρετικά προστατευτικά Airbumps και φυσικά τις πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Το Nissan Micra είναι επίσης ένα μοντέλο με αιχμηρή, άκρως ενδιαφέρουσα σχεδίαση, που ξεχωρίζει χάρη στην αιχμηρή του σχεδίαση, τις έντονες ακμές, τις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών (όπως στο αδελφό Renault Clio) και τις πολλές νευρώσεις κάνοντας τα κεφάλια να γυρίζουν παρότι έχουν περάσει σχεδόν 3 χρόνια από το αρχικό του λανσάρισμα. Το Ford Fiesta, κερδίζει επίσης επάξια μια θέση στα πιο μοντέρνα μικρά μοντέλα. Με επιρροές στο μπροστά μέρος από το Focus και στο πίσω από το 
C-MAX, συνολικά το νέο Fiesta δείχνει κομψό και επίκαιρο. 

Oι διαχρονικές αξίες, όπως το Yaris και το Polo
Παρά τα χρονάκια που έχει στο κουρμπέτι και βαδίζοντας στο τέλος της εμπορικής του καριέρας, το Toyota Yaris, το επί σειρά ετών απόλυτο best seller της ελληνικής αγοράς, συνεχίζει να δείχνει πρωτότυπο και φρέσκο με το χαρακτηριστικό «Χ» του μπροστινού μέρους να  έχει τονιστεί χάρη στα νέα φανάρια που ενσωματώνουν LED στοιχεία και στον προφυλακτήρα με το σύνολο να δείχνει εμπνευσμένο από τη λογική των catamaran.  Το ανανεωμένο Hyundai i20 ακροβατεί ανάμεσα στο κλασσικό και το σύγχρονο με πολλά στοιχεία νεοτερισμού, όμως το συνολικό design διαθέτει μια εικόνα, που θα τη χαρακτηρίζαμε κλασσική καθώς έχει την ικανότητα να αντέχει στο χρόνο. Το 5ο SEAT Ibiza της ιστορίας έχει αποκτήσει το ύφος του μεγαλύτερου Leon ειδικά στο εμπρός μέρος, όπου και με γυμνό μάτι φαίνεται πόσο πολύ έχει αυξηθεί το πλάτος γεγονός που κάνει το ισπανικό μικρό να δείχνει πιο σπορτίφ. Ανάλογο σχόλιο  θα κάνουμε και για το αδελφό του Ibiza μοντέλο, το VW Polo. Το γερμανικό μικρό  ανέκαθεν ακολουθούσε ένα πιο ουδέτερο και αυστηρό design, κάτι που ισχύει και στην τρέχουσα γενιά, ωστόσο οι σχεδιαστές της VW προσέδωσαν και δυναμισμό στο Polo, με την προσθήκη νευρώσεων στο καπό, πιο επιθετικού προφυλαχτήρα και νέων πιο επιθετικών φώτων.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda