Χωρίς άτσαλες επαναφορές της ανάρτησης από τις αλλαγές πορείας και με το ESP να λειτουργεί αποτελεσματικά, το ηλεκτρικό Jeep Avenger πέτυχε μία αξιοσημείωτη επίδοση στο Elk Test (74,7 χλμ./ώρα).
Αν και ηλεκτρικό, στρίβει καλύτερα κι από συμβατικό μοντέλο (Elk Test με 74,7 χλμ./ώρα)
Ο χώρος αποσκευών του ηλεκτρικού Jeep Avenger είναι ορθογώνιος και ταυτόχρονα πλήρως εκμεταλλεύσιμος, αφού οι θόλοι των πίσω τροχών δεν «εισβάλλουν» στο χώρο και δεν υπάρχουν παρά μόνο οι απαραίτητες εσοχές.
Δύο τομείς μετρήσεων που μόνο το AutoΤρίτη Test Center πραγματοποιεί είναι η δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test) και η πραγματική μέτρηση χώρου αποσκευών («Ταμερλάνος»). Στην πρώτη από αυτές, το Jeep Avenger ξεχώρισε με την επίδοσή του. Στο παρελθόν είχαμε δει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να έχουν «ταβάνι», λόγω βάρους. Στην δοκιμασία του ηλεκτρικού Avenger ο κανόνας «έσπασε», καθώς το πρώτο ηλεκτρικό Jeep έστριψε στο Elk Test με 74,7 χλμ./ώρα, επίδοση καλύτερη κι από συμβατικά μοντέλα βενζίνης (π.χ. Skoda Kamiq).
Ο πραγματικός χώρος αποσκευών του είναι στα 325 λτ. (3 μεγάλες βαλίτσες & 2 backpack για laptop)
Τέλος, είναι η μέθοδος μέτρησης του «Tαμερλάνου» στην οποία αξιολογούμε πόσο μεγάλο είναι πραγματικά σε μέγεθος το πορτ-μπαγκάζ ενός αυτοκινήτου, καθώς και άλλα στοιχεία που δίνουν απάντηση στο πόσες αποσκευές χωράει και αν θα χωρέσει όλα τα πράγματα των διακοπών. Στην περίπτωση του ηλεκτρικού Avenger η Jeep ανακοινώνει χώρο αποσκευών στα 355 λτ., με το τμήμα δοκιμών του AutoΤρίτη να καταγράφει 325 λίτρα, από το δάπεδο ως την εταζέρα, που σημαίνει ότι χωράει 3 μεγάλες βαλίτσες και 2 backpack για laptop. Σημαντικό και βολικό «εξτραδάκι» για το τετραγωνισμένο πορτ-μπαγκάζ στο ηλεκτρικό Jeep Avenger είναι πως έχει χαμηλό εξωτερικό κατώφλι φόρτωσης (59 εκ.), άρα στο πορτ-μπαγκάζ του Jeep Avenger μπορείς να φορτώσεις ένα βαρύ αντικείμενο εύκολα, χωρίς να πιέσεις πολύ την μέση σου για να το σηκώσεις.