Πρώτη εμφάνιση για το ηλεκτρικό Isuzu D-Max

4.586 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2024)
Πρώτη εμφάνιση για το ηλεκτρικό Isuzu D-Max

- Επίσημη πρεμιέρα στις 27 Μαρτίου.
- Δύο ηλεκτρικά μοτέρ και 117 άλογα
- Παρουσίασε και ήπια υβριδικό diesel μοντέλο
- Το 2025 σε αγορές της Ευρώπης.

Επίσημη πρεμιέρα στις 27 Μαρτίου

Το Isuzu D-Max αποκτά μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία θα κυκλοφορήσει το 2025. Η ιαπωνική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες teaser εικόνες του πρωτότυπου, πριν εκείνο κάνει επίσημη πρεμιέρα στις 27 Μαρτίου, διατηρώντας τις ίδιες δυνατότητες με το diesel μοντέλο, τις οποίες ωστόσο συνδυάζει με μηδενικούς ρύπους.

Το 2025 σε αγορές της Ευρώπης

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Isuzu βασίζεται στο πετρελαιοκίνητο D-Max. Το μοντέλο προπαραγωγής θα κάνει επίσημη πρεμιέρα στις 27 Μαρτίου, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Μπανγκόκ στην Ταϊλάνδη, πριν από την κυκλοφορία του στις αγορές της Ευρώπης που έχουν προγραμματιστεί για το 2025. Παράλληλα με το νέο ηλεκτρικό D-Max, η Isuzu θα αποκαλύψει και ένα ακόμα πρωτότυπο, το οποίο θα εφοδιάζεται με έναν ήπια υβριδικό diesel κινητήρα.

Δύο ηλεκτρικά μοτέρ και 117 άλογα

Αναφορικά με το σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού D-Max, αποτελείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 66,9 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα. Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 54 ίππους και 108 Nm ροπής, ενώ ο πίσω 122 ίππους και 217 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς ορίζεται στα 177 άλογα και στα 325 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει πως το ηλεκτρικό D-Max είναι πιο ισχυρό από το βασικό μοντέλο με τον 1,9 λίτρων diesel κινητήρα.

Η μάρκα δεν αναφέρθηκε στην αυτονομία του ηλεκτρικού D-Max, είπε όμως πως το ωφέλιμο φορτίο 1.000 κιλών και η ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλών που προσφέρει το πετρελαιοκίνητο, αντικατοπτρίζονται και στο ηλεκτρικό. Η τελική ταχύτητα του ηλεκτρικού D-Max θα ορίζεται περίπου στα 130 χλμ./ώρα, αφού το χωρίς ρύπους pick-up θα δίνει προτεραιότητα στην αυτονομία.

Κλειστή μάσκα και νέες ζάντες το ηλεκτρικό Isuzu D-Max

Σχεδιαστικά, παρατηρούμε πως το ηλεκτρικό Isuzu D-Max υιοθετεί επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, με κλειστή μάσκα με γαλάζια χαρακτηριστικά και LED φώτα. Οι Ιάπωνες επίσης δίνουν στο ηλεκτρικό μοντέλο και την επιλογή ενός νέου σετ ζαντών. Φυσικά μένει να φανεί εάν το μοντέλο παραγωγής θα διατηρήσει όλα τα στοιχεία που βλέπουμε στο πρωτότυπο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD E-TRANSIT
test center