Puma ή Fiesta; Ποιο Ford ST-Line να διαλέξω;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Puma ή Fiesta; Ποιο Ford ST-Line να διαλέξω;

14.240 Επισκέψεις στο άρθρο (9/12/2021)

Τo ανανεωμένο Fiesta ξεκίνησε την καριέρα του στην ελληνική αγορά και βάζει ένα ευχάριστο δίλημμα, αφού η Ford προσφέρει και το Puma σε ST-Line έκδοση με τον ήπια υβριδικό κινητήρα απόδοσης 155 ίππων, αλλά με διαφορά 3μιση χιλιάδων ευρώ σε τιμή. Εσύ ποιο από τα δύο θα διάλεγες;

Puma ή Fiesta; Ποιο Ford ST-Line να διαλέξω; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το Ford Fiesta και το Ford Puma είναι δύο μοντέλα που ξεχωρίζουν, το καθένα στην δική του κατηγορία, για το νεανικό και τον «στριφτερό» τους χαρακτήρα. Τα δύο αυτοκίνητα έχουν επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς χρησιμοποιούν ήπια υβριδική τεχνολογία με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα σε δύο εκδόσεις 125 ή 155 ίππων. Η πιο ισχυρή ήπια υβριδική επιλογή, αυτή των 155 ίππων, προσφέρεται στο σπορτίφ ST-Line εξοπλιστικό επίπεδο και στα δύο μοντέλα, ωστόσο το Puma, το μικρό SUV με το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ, είναι ακριβότερο κατά 3.500 ευρώ, αφού τιμάται από 23.991 ευρώ, την στιγμή που το Fiesta στην ίδια έκδοση με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο κοστίζει 20.320 ευρώ. Πάμε να δούμε τα υπέρ και τα κατά της κάθε επιλογής...

Εμφάνιση: Πιο μοντέρνο από ποτέ το Fiesta, πιο μυώδες και επιβλητικό το Puma

To Fiesta ανανεώθηκε πρόσφατα και, πλέον, διατίθεται στην έκδοση ST-Line με Matrix LED φώτα και πιο σκούρα φανάρια πίσω. Ο νέος εξωτερικός σχεδιασμός περιλαμβάνει επίσης το ψηλότερα τοποθετημένο καπό που αυξάνει το ύψος του ρύγχους, σε συνδυασμό με μεγαλύτερες πάνω γρίλιες. Το μπλε οβάλ σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος του καπό, καθιστώντας το πιο εντυπωσιακό με την πρώτη ματιά. Το Puma από την άλλη διαθέτει πιο μυώδη σχεδίαση, η οποία του χαρίζει πολύ δυναμική εμφάνιση, κυρίως χάρη στο καμπυλωτό του αμάξωμα των 4,19 μ., με τους τονισμένους θόλους, τη μεγάλη γρίλια της μάσκας και τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, ως SUV έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος που του επιτρέπει να έχει και πιο... περιπετειώδη χαρακτήρα.

Εσωτερικό: Πιο ευρύχωρο το Puma με σχεδόν διπλάσιο πορτ-μπαγκάζ

Η σχεδίαση της καμπίνας είναι σχεδόν ίδια, που σημαίνει πως και τα δύο προσφέρουν νεανικό διάκοσμο, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, αλλά και στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Μεγάλο πλεονέκτημα του Puma είναι φυσικά ο χώρος αποσκευών των 458 λτ. συν άλλα 80 λτ. του MegaBox (μπορεί να πλυθεί και να αποστραγγισθεί), έναντι 311 λτ. του Fiesta, ενώ ο οδηγός θα εκτιμήσει την υψηλότερη θέση οδήγησης που κάνει παιχνιδάκι την κίνηση μέσα στην πόλη. Επιπλέον, λόγω μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος η επι/αποβίβαση είναι πιο εύκολη στο Puma, ενώ υπάρχει και το αίσθημα μεγαλύτερης ευρυχωρίας στην καμπίνα, λόγω μεγαλύτερου ύψους.

Κινητήρας: Αψεγάδιαστος ο ήπια υβριδικός 1.000άρης των 155 ίππων 

Ο πολυβραβευμένος 3κύλινδρος 1,0 EcoBoost κινητήρας στην εκδοχή των 155 ίππων λειτουργεί αψεγάδιαστα, όντας εύστροφος, χωρίς ξεσπάσματα και «γεμάτος» από χαμηλά μέχρι σχεδόν τον κόφτη. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα κύκλωμα 48V, το οποίο του δίνει μέχρι και 50 Nm έξτρα ροπής στις χαμηλές στροφές κατά την επιτάχυνση, ενώ παράλληλα απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο. Συνέχεια του άρθρου >>>
AUTOFIT PASXA
4green