2 φωτογραφίες »

Ράλι Μόντε Κάρλο: Τρία στα τρία για την Toyota

2.223 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2021)

Με το δεξί φαίνεται πως θα κάνει ποδαρικό η Toyota στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, αφού πηγαίνει ολοταχώς για την πλήρη κατάληψη του πόντιουμ με τρία πληρώματα στις τρεις πρώτες θέσεις. Πρωτοπόρος ο Οζιέ, που πάει για την 8η νίκη της καριέρας του στο Μόντε Κάρλο.

Η αρχή της πλοκής του WRC έχει ξεκινήσει από την Πέμπτη, όταν τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ξεκίνησαν την προσπάθειά τους στις παγωμένες διαδρομές του Μόντε Κάρλο. Στην αρχή και πιο συγκεκριμένα στις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές ο Οττ Τάνακ (Hyundai i20 Coupe) είχε το πάνω χέρι, ωστόσο η εικόνα άλλαξε στο δεύτερο σκέλος της Παρασκευής. Εκεί, η τριάδα της Toyota Gazoo Racing με μπροστάρη τον Κάλι Ροβάνπερα (Toyota Yaris) και τους Έλφιν Έβανς και Σεμπαστιάν Οζιέ αντεπιτέθηκε και κατέλαβε από την πρώτη κιόλας ε.δ. της ημέρας τις τρεις πρώτες θέσεις. Μετά από εναλλαγές, το παρασκευιάτικο σκέλος βρήκε τον Έβανς πρωτοπόρο, ακολουθούμενο από τον ομόσταβλό του Οζιέ και στην τρίτη θέση τον Τάνακ.

Το Σάββατο δεν ήταν καλή μέρα για τον Εσθονό, καθώς είχε δύο κλαταρίσματα και μόνο μία ρεζέρβα, ως εκ τούτου έφτασε στο service park μόνο με τη ζάντα και τέθηκε εκτός συνέχειας. Με τον Τάνακ εκτός μάχης, η Hyundai WRT στηρίζει τις ελπίδες της στον Τιερί Νεβίλ που τερμάτισε μόλις 7 δλ. πίσω από τον τρίτο Ροβάνπερα. Ο Οζιέ, από την άλλη, έχει θέσει τα θεμέλια για την κατάκτηση της όγδοης νίκης στην καριέρα του στο Μόντε Κάρλο οδηγώντας εξαιρετικά, αφού σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ε.δ. του Σαββάτου και 9η του Ράλι και όχι μόνο κάλυψε την διαφορά από τον πρωτοπόρο της Παρασκευής  Έβανς αλλά πήρε και μια διαφορά 10 δλ..

Η πρώτη πεντάδα κλείνει με το Hyundai i20 Coupe του Ντάνι Σόρντο που, παρά την μεγάλη διαφορά που έχει (+1:07.5) που έχει από τον τέταρτο Νεβίλ θα συμβάλει με τον τρόπο του στην βαθμολογία κατασκευαστών.

Μένει να δούμε τι θα γίνει αύριο, μετά το κλείσιμο της αυλαίας του πρώτου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι που πραγματοποιείται στο Μόντε Κάρλο, αφού ολοκληρωθούν οι 4 ε.δ. μήκους 54,5 χλμ..

Toyota
test center