6 φωτογραφίες »

Το ισχυρότερο υβριδικό σύνολο του Leon e-Hybrid προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης, εφόσον χρησιμοποιεί όμως και την ηλεκτρική του ενέργεια.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & ποιο συμφέρει περισσότερο

36.005 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2021)

Καλύτερες επιδόσεις και  εξαιρετικά μικρή κατανάλωση στο Leon e-Hybrid
Και οι δύο εκδόσεις του Leon που συγκρίνουμε είναι σε θέση να προσφέρουν χαμηλές καταναλώσεις και δυναμικές επιδόσεις και αυτοί είναι οι λόγοι που αντιπαρατίθενται μεταξύ τους. Από την μία έχουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση που εφοδιάζεται με τον 2λιτρο TDI κινητήρα του ομίλου ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται προαιρετικά με το κιβώτιο DSG των 7 σχέσεων, ενώ από την άλλη έχουμε την Plug-In Hybrid έκδοση που χρησιμοποιεί τον 1,4 λτ. TSI κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, με συνολική απόδοση 204 ίππων ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων. Η μεγαλύτερη απόδοση του Leon e-Hybrid αντισταθμίζει το αυξημένο κατά 168 κιλά βάρος του και προσφέρει συγκριτικά καλύτερες τιμές επιταχύνσεων από στάση (κατά 1,1, δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα), ενώ και η κατανάλωσή του με μέση τιμή κατά WLTP στα 1,3 λτ./100 χλμ. είναι μικρότερη. Στο πρόγραμμα διατήρησης φόρτισης χρησιμοποιώντας δηλαδή αποκλειστικά τον θερμικό κινητήρα TSI και μόνο, η κατανάλωσή του είναι μεγαλύτερη από το TDI όπως είναι λογικό και ανέρχεται στα 5,4 λτ./100 χλμ. Υπό κανονικές συνθήκες ωστόσο το Leon e-Hybrid μπορεί να διανύσει ως ηλεκτρικό απόσταση 56 έως 60 χιλιομέτρων, ενώ για την φόρτιση των μπαταριών ιόντων λιθίου 12,8 kWh που διαθέτει, χρειάζεται 5 ώρες και 48 λεπτά από απλή οικιακή πρίζα 2,3 kW ή 3 ώρες και 42 λεπτά από πρίζα 3,6 kW. 

Στο δρόμο: Πάνω στην ωριμότητα της νέας γενιάς Leon
Το οδηγικό προφίλ και των δύο αυτών εκδόσεων του νέου SEAT Leon διατηρεί στο έπακρο το ενδιαφέρον του προσφέροντας στον οδηγό τους εξαιρετική αίσθηση αλλά και αποτελεσματικότητα. Εδώ η πλατφόρμα MQB Evo που χρησιμοποιούν ενσωματώνει άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ η ανάρτηση αν και έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση και στα δύο, προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και παρά τον σπορτίφ τους προσανατολισμό. Η μοναδική διαφορά τους εστιάζεται στην αποτελεσματικότητά τους σε σφιχτές ορεινές διαδρομές εκεί όπου αν και τα δύο είναι εξαιρετικά ευχάριστα, εντούτοις το αυξημένο βάρος του e-Hybrid αυξάνει τα φαινόμενα αδράνειας και περιορίζει έτσι την αμεσότητά του, παραμένοντας όμως απόλυτα ασφαλές και ικανό ακόμα κι έτσι.

Τι με συμφέρει και γιατί;
Όπως έχουμε δει και από άλλες αντίστοιχες «συγκρίσεις» το πετρέλαιο ως επιλογή απευθύνεται κυρίως σε όσους πραγματοποιούν πολλά περισσότερα από τα 15.000 χλμ./έτος που διανύει κατά μέσο όρο ένας οδηγός. Σε αυτή την περίπτωση το Leon TDI αποτελεί την πιο συμφέρουσα επιλογή αφού κοστίζει σημαντικά λιγότερο (26.590 στην ίδια έκδοση Xcellence με DSG κιβώτιο). 

Από την άλλη το Leon e-Hybrid προσφέρεται με έκπτωση 2.500 ευρώ και έτσι η τιμή του ξεκινά από τα 30.990 ευρώ που είναι μια εξαιρετική τιμή για PHEV μοντέλο. Παράλληλα εμπίπτει στο νέο νόμο για εταιρικής χρήσης αυτοκίνητο (έχει λιανική τιμή προ φόρων στα 25.751 ευρώ και εκπομπές ρύπων CΟ2 στα 30 γρ./χλμ.) και να επωφεληθεί της μηδενικής φορολόγησης και της δυνατότητας έκπτωσης από τα ακαθάριστα έσοδά της εταιρείας, κατά τον χρόνο πραγματοποίησης της αγοράς, προσαυξημένης κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%). Είτε έτσι είτε αλλιώς, πρόκειται για μια εξαιρετική επιλογή, που το χαμηλό κόστος κατανάλωσης μπορεί να αποσβέσει το επιπλέον κόστος αγοράς του, ιδιαίτερα αν και πάλι μιλάμε για περισσότερα ετήσια χιλιόμετρα. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

test center
KIA