Tο τετρακίνητο Kodiaq έχει μεγιστοποιήσει τα περιθώρια πρόσφυσης σε κάθε τερέν, πόσο μάλλον στην άσφαλτο, όπου το μεγάλο SUV χαρακτηρίζεται από ουδέτερες αντιδράσεις.

    Στο δρόμο: Δεν κωλώνει σχεδόν πουθενά

    48.281 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2017)

    Το μεγάλο ατού του Kodiaq της δοκιμής είναι φυσικά η τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση με πολυδισκο συμπλέκτη Haldex. Έτσι χωρίς να έχει χάσει τίποτα από την σπουδαία ποιότητα κύλισης και την εξαιρετική λείανση των κακοτεχνιών, το τετρακίνητο Kodiaq έχει μεγιστοποιήσει τα περιθώρια πρόσφυσης σε κάθε τερέν, πόσο μάλλον στην άσφαλτο, όπου το μεγάλο SUV χαρακτηρίζεται από ουδέτερες αντιδράσεις. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές, ενώ χαρακτηριστικός είναι ο τρόπος με τον οποίο το Kodiaq κρύβει τον όγκο και το βάρος του χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

    Ακόμη και μέσα στην πόλη το Kodiaq δεν ταλαιπωρεί, ειδικά στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο DSG, τη στιγμή που το τιμόνι είναι ακριβές και δίνει σωστή πληροφόρηση στον οδηγό. Όσοι αναζητούν off-road εμπειρίες, δεν θα μείνουν παραπονεμένοι από το τετρακίνητο SUV της Skoda, καθώς η απόσταση των 187 χλστ. από το έδαφος, οι καλές γωνίες προσέγγισης/ράμπας/φυγής (19,1ο /19,6ο /15,6ο ) και φυσικά η τετρακίνηση μαζί με την λειτουργία off road του δίνoυν τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει ακόμη και σε «άγριες» καταστάσεις σε έντονο ανάγλυφο. Τα όρια ουσιαστικά μπαίνουν από τα Michelin Latitude Sport 3, που έχουν περισσότερο ασφάλτινες ορέξεις. Εξαιρετικά σε απόδοση και αποτελεσματικότητα είναι τα φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 37,6 μ.).

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    peugeot
    citroen