Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Επιστρέφει η Lexus LFA: Plug-in υβριδική & με 950 PS
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επιστρέφει η Lexus LFA: Plug-in υβριδική & με 950 PS

4.828 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2022)

Βενζίνη και ρεύμα θα είναι τα βασικά συστατικά της ακραίας ιπποδύναμης των 950 αλόγων της επόμενης Lexus LFA, που θα εκτοξεύσει την ισχύ σχεδόν 370 άλογα σε σχέση με την προηγούμενη. Το Plug-in υβριδικό διθέσιο sportscar θα έχει V8 βενζινοκινητήρα μαζί με ηλεκτροκινητήρα και κίνηση στον πίσω άξονα.

Η διάδοχος της Lexus LFA θα ακολουθήσει το δρόμο του εξηλεκτρισμού, όπως σχεδόν όλα τα μοντέλα της ιαπωνικής premium φίρμας που αποτελεί παρακλάδι της Toyota, αυξάνοντας κατακόρυφα την ισχύ του επιβλητικού sportscar. Φήμες που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στους αυτοκινητικούς κύκλους θέλουν τους ανθρώπους της Lexus να εργάζονται πάνω σε ένα νέο μοντέλο, που μπορεί να μην έχει το όνομα LFA, αλλά σίγουρα θα έχει τη χάρη ως μια σπορ, αλλά πολυτελής κατασκευή που εστιάζει στην οδηγική απόλαυση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Plug-in hybrid με V8 4λιτρο και 950 άλογα

Τα σενάρια που επικρατούν μέχρι στιγμής σε διεθνή Μέσα θέλουν τη διάδοχο της LFA να αποχωρίζεται τον θηριώδη V10 των 4,8 λτ. και 560 ίππων με 480 Nm ροπής που στρόφαρε έως τις 9.000 σ.α.λ. και βρισκόταν κάτω από το καπό της προκατόχου και να υιοθετεί έναν V8 βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 4 λτ. με twin-turbo, ο οποίος θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Το νέο Plug-in υβριδικό σύνολο αναμένεται να αποδίδει 950 ίππους με εξίσου εντυπωσιακή ροπή. Όπως και στην LFA, έτσι και στην περίπτωση της διαδόχου της, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα εδράζεται μπροστά, αλλά πιο πίσω από τον εμπρόσθιο άξονα για καλύτερη ισορροπία βάρους.

Επιβλητική εμφάνιση για τη νέα LFA

Ιαπωνικές πηγές αναφέρουν πως οι μηχανικοί της Lexus θα εστιάσουν στην χρήση ανθρακονημάτων για τη δραστική μείωση του βάρους του σπορ διθέσου coupe. Το σχέδιο ανεξάρτητου σχεδιαστή από την Ιαπωνία δείχνει πως η επόμενη LFA θα έχει ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση, με το ιαπωνικό sportcar να αποκτά ακόμα πιο σφηνοειδές ντιζάιν μπροστά. Έντονες ακμές και νευρώσεις σε όλο το αμάξωμα δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σύνολο, ακριβώς όπως και η LFA της περασμένης δεκαετίας (για την εποχή της).

Για την ιστορία να θυμίσουμε πως η Lexus LFA παραγωγής παρουσιάστηκε αρχικά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2009 και η εμπορική της πορεία ξεκίνησε στις αρχές του επόμενου έτους. Η παραγωγή του σπορ μοντέλου της Lexus περιορίστηκε στις 500 μονάδες και σταμάτησε τον Δεκέμβριο του 2012.