• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η πλατφόρμα ΜΕΒ

Η νέα πισωκίνητη πλατφόρμα του VW group

Διαβάστηκε από 8808 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/9/2019
 

Η πλατφόρμα MEB της Volkswagen υπόσχεται να κάνει τα ηλεκτρικά οχήματα φθηνά και προσιτά καθώς πληροί τη φιλοσοφία all in one. Πως θα το καταφέρει και τι νέο φέρνει; Ένα τεχνικό θέμα για το τι θα δούμε στο άμεσο μέλλον.


Η πλατφόρμα MEB (Modularer Elektro- baukasten) της Volkswagen είναι αυτή που φιλοδοξεί να κάνει το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο το ίδιο δημοφιλές όπως και τα συμβατικά θερμικά. 

Ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί κάτι τέτοιο είναι με σημαντική μείωση του κόστους. Η μείωση του κόστους όμως, προϋποθέτει οικονομίες κλίμακος, γι αυτόν τον λόγο η πλατφόρμα MEB θα χρησιμοποιηθεί από σχεδόν όλες τις volume μάρκες του ομίλου VW και αναμένεται να «γεννήσει» δεκάδες μοντέλα την επόμενη πενταετία.

Τι είναι η MEB πλατφόρμα;    
Η πλατφόρμα MEB είναι το ανάλογο της MQB, για τα ηλεκτρικά οχήματα. Θα μπορούσε να αναρωτηθεί κάποιος ευλόγως. Μα καλά η πλατφόρμα MQB δεν είχε σχεδιαστεί εξαρχής ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει και ηλεκτρικά οχήματα; Και όντως θα είχε δίκιο. Το τρέχον e-golf βασίζεται σε μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB. Η λέξη κλειδί σε ότι αφορά όμως την πλατφόρμα MQB, είναι το «και». Αν και η πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτρικά οχήματα, η βασική της λειτουργία είναι η υποστήριξη των θερμικών και δεν υπάρχει η αναγκαία βελτιστοποίηση ώστε να μπορεί να υποστηρίξει μαζικής παραγωγής ηλεκτρικά οχήματα με μεγάλη αυτονομία μπαταρίας.

Το γεγονός ότι η πλατφόρμα MEB έχει εξαρχής σχεδιαστεί με γνώμονα την αποκλειστική εφαρμογή αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, της δίνει σημαντικά πλεονεκτήματα, με κύριο αυτό των προσφερόμενων χώρων αφού δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ λόγω απουσίας εξάτμισης καθώς και άξονα τετρακίνησης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »