• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο νέος κινητήρας 1,5 λτ. Dual VVT-iE κινητήρας της Toyota είναι ένας από τους ελάχιστους με δύο διαφορετικούς κύκλους λειτουργίας.

    Τέλος το downsizing, τώρα έχουμε Rightsizing

    80.429 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/12/2018

    Το πρώτο σκέλος της προηγούμενης ερώτησης απαντάται με τον όρο “Rightsizing”. Ο όρος αυτός σημαίνει ότι σιγά-σιγά εγκαταλείπεται η φρενίτιδα των προηγούμενων χρόνων στην μείωση της χωρητικότητας των κινητήρων (το λεγόμενο downsizing) και πλέον γίνεται μια βελτιστοποίηση σε ότι αφορά την χωρητικότητά τους προς τα πάνω. Αυτή η στροφή συμβαίνει γιατί πλέον η κατανάλωση και οι ρύποι των οχημάτων θα υπολογίζονται με σενάρια τα οποία είναι εγγύτερα στην πραγματικότητα (προδιαγραφές ρύπων Euro 6c) που αντιμετωπίζει ο καθημερινός οδηγός και κατά τα φαινόμενα, απλά η μείωση των κυβικών δεν εξασφαλίζει χαμηλότερους ρύπους στην πράξη, αλλά κυρίως σε εργαστηριακό επίπεδο. 
     
    Σε ότι αφορά το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, στο γιατί δηλαδή η Toyota επιμένει ατμοσφαιρικά, μπορούμε να υποθέσουμε ότι έχει να κάνει με την απλότητα που ενέχει ένας τέτοιος κινητήρας αλλά και λόγω της άμεσης απόκρισης που ακόμα τα συμβατικά turbo δεν μπορούν να προσφέρουν.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ