Το Hyundai Tucson 2019.

    Συμπεράσματα

    20.999 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2020)

    Τα 48V υβριδικά συστήματα είναι εδώ για να μείνουν, τουλάχιστον μέχρι το κόστος για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα πέσει κοντά στο αντίστοιχο των θερμικών. Η 48V υλοποίηση επιτρέπει στους κατασκευαστές να μειώσουν τους ρύπους των θερμικών οχημάτων χωρίς να τινάξουν την μπάνκα στον αέρα σε ότι αφορά την οικονομοτεχνική παράμετρο, ενώ υπάρχει και το παράπλευρο όφελος της αύξησης της ισχύος όταν αυτή απαιτείται όπως συμβαίνει στο Hyundai Tucson. Επίσης λύνει τα χέρια στους κατασκευαστές σε ότι αφορά τη χρήση υψηλής κατανάλωσης ισχύος καταναλωτές όπως για παράδειγμα ηλεκτρικούς συμπιεστές για εξάλειψη του turbo lag. Τώρα, ειδικά για το Tucson, η Hyundai δηλώνει ότι στην ήπια υβριδική έκδοση, υπάρχει όφελος στους ρύπους και την κατανάλωση γύρω στο 11% κατά NEDC. Όχι και άσχημα...

    Προηγούμενη

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

    Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
    Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
    pvlhseis
    Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel