• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Xάρη στο χαμηλό βάρος και την αυξημένη ακαμψία, που εξασφαλίζει η MQB πλατφόρμα, το SEAT Leon διαθέτει σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

Το στιβαρό πλαίσιο και το «κοφτερό» ηλεκτρικό τιμόνι του Focus σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις δυνατότητές του.

Η λειτουργία της ανάρτησης του 308, η οποία απορροφά υπερ-αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, είναι το στοιχείο που σε κερδίζει μόλις βρεθείς πίσω από το τιμόνι του.

Στο δρόμο: Απόλαυση επί 3, μικρό προβάδισμα για Focus

Διαβάστηκε από 29573 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/12/2017
 

Τα τρία μοντέλα θα προσφέρουν μεγάλη απόλαυση στον οδηγό, αφού ως κοινό παρονομαστή έχουν τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα τους. Η αίσθηση που θα αποκομίσει κάποιος πίσω από το τιμόνι τους είναι αυτή της απόλαυσης και της αδημονίας να στείλει στο ναδίρ το αριστερό πεντάλ και στο ζενίθ την αδρεναλίνη του…
 
Το Ford Focus στις λεπτομέρειες αποδεικνύεται το πιο απολαυστικό, κάτι που εν πολλοίς οφείλεται και στη διάταξη της πίσω ανάρτησής του με πολλαπλούς συνδέσμους, καθώς είναι και το μοναδικό από τα τρία μοντέλα με αυτή τη δομή, αφού τα Leon και 308 ακολουθούν αρχιτεκτονική ημιάκαμπτου άξονα. Παράλληλα  το στιβαρό πλαίσιο που διαθέτει το μοντέλο της Ford και το «κοφτερό» ηλεκτρικό τιμόνι είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά με τα άλλα μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να παρακαλάς να πετύχεις στο διάβα σου στροφιλίκια.
 
Όχι πως θα σε χαλάσει να συναντήσεις στροφιλίκια με το 308… Η οδική συμπεριφορά του γαλλικού μοντέλου και η λειτουργία της ανάρτησης, η οποία απορροφά υπερ-αποτελεσματικά τις ανωμαλίες -χωρίς όμως να είναι πλαδαρή, είναι το στοιχείο που σε κερδίζει αμέσως μόλις βρεθείς πίσω από το τιμόνι του γαλλικού μοντέλου. Έτσι, το μπροστινό μέρος μπαίνει με σιγουριά στις κλειστές στροφές, ενώ το πίσω μέρος ακολουθεί, σύμφωνα δηλαδή με τα πρότυπα της… γαλλικής σχολής. Βέβαια, στην όλη θετική αίσθηση συμβάλλει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο έχει σωστό βάρος, είναι καλό σε πληροφόρηση, ενώ το μικρής διαμέτρου τιμόνι βολεύει τόσο σε γρήγορους ρυθμούς, όσο και κατά τους επιτόπιους ελιγμούς μέσα στην πόλη. 
 
Από την άλλη το πιο ελαφρύ και άκαμπτο αμάξωμα και η νέα πλατφόρμα του SEAT Leon, σε συνάρτηση με τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και την καλή θέση οδήγησης, χαρίζει στο ισπανικό μοντέλο ισορροπία άνεσης και δυναμισμού στο δρόμο. Στις στροφές, το SEAT χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις και βοηθείται ιδιαίτερα από τα κορυφαία φρένα. Η ανάρτηση, βέβαια, είναι λίγο σφιχτή, ωστόσο αυτή δεν κουράζει τους επιβάτες μέσα στην πόλη, παρά μόνο στις έντονες και απότομες ανωμαλίες. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »