Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta ST-Line που κρύβει κάτω από τον καπό του τον 1.000άρη Ecoboost κινητήρα απόδοσης 125 ίππων.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta ST-Line που κρύβει κάτω από τον καπό του τον 1.000άρη Ecoboost κινητήρα απόδοσης 125 ίππων.

Test: Ford Fiesta ST-Line

49.013 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2017)

Η έκδοση ST-Line του Fiesta δεν έχει μόνο το όνομα αλλά και την χάρη, αποτελώντας την πιο κοντινή στο κορυφαίο ST έκδοση, σε εμφάνιση και χαρακτήρα.


Οι εντολές του οδηγού μεταφέρονται αμεσότατα στο δρόμο μέσω του τιμονιού και της σφιχτής ανάρτησης του ST-Line.

Οι εντολές του οδηγού μεταφέρονται αμεσότατα στο δρόμο μέσω του τιμονιού και της σφιχτής ανάρτησης του ST-Line.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

What is new
- Με αισθητικό πακέτο α λα ST
- 1.000άρι με 125 ίππους
- Καίει 6,1 λτ./100 χλμ.
- Από 15.046 ευρώ

+ Οδική συμπεριφορά, σπορ χαρακτήρας, επιδόσεις, κατανάλωση
- Στενά καθίσματα, εργονομία


Μια έκδοση με τονισμένο σπορ χαρακτήρα πλην των ST, πάντα υπήρχε στην γκάμα του μικρού Fiesta, μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο πάντα αποτελούσε μια ικανή βάση για να «προκύψει» μια τέτοια έκδοση. Στην τελευταία του γενιά, το ρόλο αυτής της έκδοσης έρχεται να «παίξει» η ST-Line, η οποία με τις κατάλληλες επεμβάσεις σε αισθητικό και οδηγικό επίπεδο αλλά και με τον ικανό 1.000άρη EcoBoost των 125 ίππων, αποτελεί μια πληρέστατη και ικανότατη πρόταση για «νεανικά» πορτοφόλια και ορέξεις. 
 
Είναι και φαίνεται
Σχεδιαστικά, το Fiesta ST-Line τόσο στο τρίθυρο όσο και στο πεντάθυρο αμάξωμα που είναι διαθέσιμο, προβάλλει άμεσα τον σπορ προσανατολισμό του μέσω των λεπτομερειών του αισθητικού κιτ αυτής της έκδοσης. Πιο συγκεκριμένα αυτό περιλαμβάνει νέα εμπρόσθια γρίλια, νέο προφυλακτήρα με μαύρα πλαίσια στους προβολείς ομίχλης και σπόιλερ στο κάτω μέρος του, ενώ οι διαφορές συμπληρώνονται από τις 16ιντσών ζάντες και την μεγάλη πίσω αεροτομή, στα πρότυπα του ST. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto