
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Συμπεράσματα
44.431 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)
Με ποια ταχύτητα μπορεί ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ φορτωμένο με… τα οικογενειακά βάρη να εκτελέσει με ασφάλεια έναν απότομο ελιγμό αποφυγής κινδύνου; Και μιλάμε για μοντέλα που είναι κατΆ εξοχήν οικογενειακά, οπότε η ασφάλεια είναι παράγοντας SOS. Ξεκινήσαμε με ταχύτητα στα 70 χλμ./ώρα με δεδομένο πως στα υψηλότερα και βαρύτερα μικρομεσαία crossover ξεκινήσαμε στα 68 χλμ./ώρα. Περιμέναμε τον νικητή κοντά στα 76 χλμ./ώρα και πέσαμε διάνα, αν και τελικά το Focus δέχθηκε ποινή 1,5 χλμ./ώρα όντας διαφορετικών προδιαγραφών από τη μεσαία έκδοση εξοπλισμού, που είχαμε ζητήσει.
Και ο νικητής είναι το…
... νέο Ford Focus, που διατήρησε στο έπακρο το αξιοζήλευτο οδηγικό του ταμπεραμέντο και είναι ιδιαίτερα «ψαγμένο» στο στήσιμό του. Aξια και η Giulietta, η οποία ούσα diesel είχε φιλική συμμετοχή, αλλά κατάφερε 74 χλμ./ώρα, τη δεύτερη καλύτερη επίδοση της ημέρας (το αίμα νερό δεν γίνεται). Ίδια επίδοση επέδειξαν τα Honda Civic και Renault Megane με το δεύτερο να το επιτυγχάνει πιο… αθόρυβα. Μεγάλη επίδοση πέτυχε και το 308, αλλά είχε ποινή που το έριξε στα 73,5 χλμ./ώρα λίγο πάνω από το SEAT Leon, που παραμένει μια οδηγική αξία στην κατηγορία. Ηyundai i30 και Opel Astra κατάφεραν 72 χλμ./ώρα λίγο πάνω από το VW Golf, από το οποίο πάντως περιμέναμε περισσότερα λόγω και της R Line προίκας του.
Συμπέρασμα 1
Το +1 χλµ/ωρα παραμένει ...βουνό!. Όπως φάνηκε και σε όλα τα μέχρι σήμερα ELK TEST, δεν γίνεται να ξεπεράσεις το όριο. Πιάνεις το όριο και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλµ/ώρα την ταχύτητα, όπου το αυτοκίνητο σχεδόν δεν «µαζεύεται». Σαν οι κατασκευαστές να έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσµατα.
Συμπέρασμα 2
Ο μεγάλος τροχός «μετράει». Η παραμόρφωση του ελαστικού επηρεάζει σαφώς την επίδοση ενός μοντέλου στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου. Οι top 3 επιδόσεις σημειώθηκαν με τροχούς 17 ιντσών.
Συμπέρασμα 3
Στρίβουν καλύτερα από το crossover αδέρφια τους. Συγκρίνοντας τις επιδόσεις των μικρομεσαίων χάτσμπακ με αυτές των μικρομεσαίων crossover είναι εμφανές το πλεονέκτημα των πρώτων με το χαμηλότερο ύψος και τις μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων.
Συμπέρασμα 4
To ΕSP σώζει. Η σωστή λειτουργία του ESP έχει ιδιαίτερη σημασία ώστε τα μικρομεσαία να σημειώσουν μια καλή επίδοση με ασφάλεια.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και ο νικητής είναι το…
... νέο Ford Focus, που διατήρησε στο έπακρο το αξιοζήλευτο οδηγικό του ταμπεραμέντο και είναι ιδιαίτερα «ψαγμένο» στο στήσιμό του. Aξια και η Giulietta, η οποία ούσα diesel είχε φιλική συμμετοχή, αλλά κατάφερε 74 χλμ./ώρα, τη δεύτερη καλύτερη επίδοση της ημέρας (το αίμα νερό δεν γίνεται). Ίδια επίδοση επέδειξαν τα Honda Civic και Renault Megane με το δεύτερο να το επιτυγχάνει πιο… αθόρυβα. Μεγάλη επίδοση πέτυχε και το 308, αλλά είχε ποινή που το έριξε στα 73,5 χλμ./ώρα λίγο πάνω από το SEAT Leon, που παραμένει μια οδηγική αξία στην κατηγορία. Ηyundai i30 και Opel Astra κατάφεραν 72 χλμ./ώρα λίγο πάνω από το VW Golf, από το οποίο πάντως περιμέναμε περισσότερα λόγω και της R Line προίκας του.
Συμπέρασμα 1
Το +1 χλµ/ωρα παραμένει ...βουνό!. Όπως φάνηκε και σε όλα τα μέχρι σήμερα ELK TEST, δεν γίνεται να ξεπεράσεις το όριο. Πιάνεις το όριο και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλµ/ώρα την ταχύτητα, όπου το αυτοκίνητο σχεδόν δεν «µαζεύεται». Σαν οι κατασκευαστές να έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσµατα.
Συμπέρασμα 2
Ο μεγάλος τροχός «μετράει». Η παραμόρφωση του ελαστικού επηρεάζει σαφώς την επίδοση ενός μοντέλου στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου. Οι top 3 επιδόσεις σημειώθηκαν με τροχούς 17 ιντσών.
Συμπέρασμα 3
Στρίβουν καλύτερα από το crossover αδέρφια τους. Συγκρίνοντας τις επιδόσεις των μικρομεσαίων χάτσμπακ με αυτές των μικρομεσαίων crossover είναι εμφανές το πλεονέκτημα των πρώτων με το χαμηλότερο ύψος και τις μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων.
Συμπέρασμα 4
To ΕSP σώζει. Η σωστή λειτουργία του ESP έχει ιδιαίτερη σημασία ώστε τα μικρομεσαία να σημειώσουν μια καλή επίδοση με ασφάλεια.
πάλι να σχολιάσουμε σε ίδιο αρθρο; τα είπαμε , μονο Τζιουλέττα, δεν παραφεται μαζικά 'αρα εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευής, με ηλεκτρικά της μαργκετι-μαρέλι,φρενα μπρεμο από την πρωτη έκδοση, ιδιους προμηθευτές με τη αουντι, τον tJet αθανατος κινητήρας ..δεν καει σταγονα λαδι...(βλέπετε τι καινε τοι TSI)ανεξάρτητες αναρτησεις εμ αλλουμινενια πισω ψαλιδια , πανεμορη , κανενα ψεγαδι..μαζι με τε΄λη κυκλοφοριας και με ασφαλεια για ένα ετος ..17500 χιλιαρικα..τι να λεμε τωρα!!! αυτοκινητο που θα το χαιρεσαι και θα το καμαρωνεις..είναι 8 χρονια στην παραγωγή . εχουν βελτιωσει τις οπιες αστοχιες...οι μηχανικοι το γνωριζουν για να γινεται ευκολα το σερβις…..Τζιουλεττα αξεπεραστη…..
Παλι σχολιαζουμε το ιδιο αρθρο και δεν γινεται κατανοητο,για πιο λογο σβησατε ολα τα προηγουμενα σχολια.Νικητης στο test ειναι η Alfa Romeo Giulietta και οχι το Focus, καθως το αυτοκινητο που δοκιμασατε ειναι με diesel μοτερ οποτε εχει και πολυ περισσοτερο βαρος μπροστα οπως συμβαινει με ολα τα diesel και δευτερον το Focus δεν ειναι με στην Standard αναρτηση αλλα ειναι η ST Line εκδοση....Το συμπερασμα ειναι οτι ολος ο ανταγωνισμος εβγαλε την νεα γενια μοντελων του και ΔΕΝ καταφερε να κατασκευασει πιο στριφτερο μοντελο απ την Alfa Romeo που εχει 8 χρονια στην πλατη....Φυσικα τα ιδια ισχυουν και για Mercedes A Class,Audi A3,BMW Serie1 τα οποια ειναι και αυτα υποδιαιστερα απ την Giulietta
Ρε να λέμε την αλήθεια...νικητής είναι η alfa γιατί;...είναι δεκαετίας... αμάξι κ diesel.....κ οοοολλλλαααα τ αλλά καινούργια μοντέλα κ βενζίνης...κ δεν μπορει μια alfa σε κράτημα τιμόνι αίσθηση να είναι δεύτερη....ποτέ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή είναι.
Νικητής στην πραγματικότητα είναι η Giulietta γιατί είναι diesel πράγμα που σημαίνει ότι έχει περισσότερο βάρος όπως όλα τα diesel ενώ τα άλλα είναι βενζίνη.
Καλύτερα να συγκρίνετε τη Giulietta βενζίνης και όχι diesel... έχει αρκετό παραπάνω βάρος.
Τελικα ο Έλληνας θέλει το ψέμα μαλλον βγαζει το περιοδικό με μετρήσεις πρωτο το φοκους αλλα οχι ο Έλληνας ξέρει καλύτερα και περι δικαιολογίες το τζουλιετα ειναι ποιο βαρυ το μοτερ ποσα 10-20 κιλα ήμαρτον ρε Έλληνα .τοτε και εγω ειδα σε ένα ισπανικο σαιτ που έκαναν το ιδιο τεστ και πρωτο ηταν το σιβικ και για τα δικα μου τα μάτια είναι πρωτο το σιβικ .
Συγνώμη αλλά 17άρες ζάντες έχει η Julieta, το megane, το Astra και το Civic !!Μάλιστα το Civic φοράει και 235 ελαστικά που σημαίνει ότι έπρεπε να αφαιρεθούν πόντοι?? έτσι δεν είναι ?? όπως και σε όλα με 17άρες ζάντες !! Όμως δεν βλέπω να αφαιρέθηκαν από όλα πόντοι, αλλά σε συγκεκριμένα από αυτά !!!Καμία αντικειμενικότητα δυστυχώς !!! Προσωπικά για μένα το Fogus και το 308 είναι οι νικητές και κανένας άλλος !!!!!!!!