Κάψανε λιγότερο από diesel
Συμπεράσματα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Συμπεράσματα

41.600 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)

Με ποια ταχύτητα μπορεί ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ φορτωμένο με… τα οικογενειακά βάρη να εκτελέσει με ασφάλεια έναν απότομο ελιγμό αποφυγής κινδύνου; Και μιλάμε για μοντέλα που είναι κατΆ εξοχήν οικογενειακά, οπότε η ασφάλεια είναι παράγοντας SOS. Ξεκινήσαμε με ταχύτητα στα 70 χλμ./ώρα με δεδομένο πως στα υψηλότερα και βαρύτερα μικρομεσαία crossover ξεκινήσαμε στα 68 χλμ./ώρα. Περιμέναμε τον νικητή κοντά στα 76 χλμ./ώρα και πέσαμε διάνα, αν και τελικά το Focus δέχθηκε ποινή 1,5 χλμ./ώρα όντας διαφορετικών προδιαγραφών από τη μεσαία έκδοση εξοπλισμού, που είχαμε ζητήσει. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Και ο νικητής είναι το…
... 
νέο Ford Focus, που διατήρησε στο έπακρο το αξιοζήλευτο οδηγικό του ταμπεραμέντο και είναι ιδιαίτερα «ψαγμένο» στο στήσιμό του. Aξια και η Giulietta, η οποία ούσα diesel είχε φιλική συμμετοχή, αλλά κατάφερε 74 χλμ./ώρα, τη δεύτερη καλύτερη επίδοση της ημέρας (το αίμα νερό δεν γίνεται). Ίδια επίδοση επέδειξαν τα Honda Civic και Renault Megane με το δεύτερο να το επιτυγχάνει πιο… αθόρυβα. Μεγάλη επίδοση πέτυχε και το 308, αλλά είχε ποινή που το έριξε στα 73,5 χλμ./ώρα λίγο πάνω από το SEAT Leon, που παραμένει μια οδηγική αξία στην κατηγορία. Ηyundai i30 και Opel Astra κατάφεραν 72 χλμ./ώρα λίγο πάνω από το VW Golf, από το οποίο πάντως περιμέναμε περισσότερα λόγω και της R Line προίκας του.

Συμπέρασμα 1
Το +1 χλµ/ωρα παραμένει ...βουνό!.
Όπως φάνηκε και σε όλα τα μέχρι σήμερα ELK TEST, δεν γίνεται να ξεπεράσεις το όριο. Πιάνεις το όριο και ύστερα αυξάνεις κατά 1 χλµ/ώρα την ταχύτητα, όπου το αυτοκίνητο σχεδόν δεν «µαζεύεται». Σαν οι κατασκευαστές να έχουν προαποφασίσει τα αποτελέσµατα. 

Συμπέρασμα 2
Ο μεγάλος τροχός «μετράει».
Η παραμόρφωση του ελαστικού επηρεάζει σαφώς την επίδοση ενός μοντέλου στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου. Οι top 3 επιδόσεις σημειώθηκαν με τροχούς 17 ιντσών.

Συμπέρασμα 3
Στρίβουν καλύτερα από το crossover αδέρφια τους.
Συγκρίνοντας τις επιδόσεις των μικρομεσαίων χάτσμπακ με αυτές των μικρομεσαίων crossover είναι εμφανές το πλεονέκτημα των πρώτων με το χαμηλότερο ύψος και τις μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων.

Συμπέρασμα 4
To ΕSP σώζει.
Η σωστή λειτουργία του ESP έχει ιδιαίτερη σημασία ώστε τα μικρομεσαία  να σημειώσουν μια καλή επίδοση με ασφάλεια. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
TOYO
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel