
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Focus
44.346 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)
Είναι αλήθεια πως από το νέο Focus είχαμε μεγάλες προσδοκίες, οι οποίες τελικά επαληθεύτηκαν απόλυτα με το μικρομεσαίο μοντέλο της Ford να σημειώνει την κορυφαία επίδοση της ημέρας. Τίποτα δεν είναι τυχαίο φυσικά και το Focus, που εξελίχθηκε από λευκό χαρτί, εξαργυρώνει στο έπακρο την «ψαγμένη» του οδική συμπεριφορά και το νέο πάτωμα στο οποίο βασίζεται. Το μοντέλο της δοκιμής ήταν στην έκδοση ST Line, κάτι που σημαίνει χαμηλωμένη κατά 10 χλστ. και πιο σφιχτή ανάρτηση, καθώς και τροχούς 17 ιντσών.
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Η ταχύτητα βάσης των 70 χλμ./ώρα αποδείχθηκε… αστεία για το νέο Ford Focus, το οποίο ολοκλήρωσε την δοκιμασία με μοναδική ευκολία προτρέποντάς μας να δοκιμάσουμε αμέσως με αρκετά παραπάνω χλμ./ώρα. Έτσι και στα 74 χλμ./ώρα το Focus κατάφερε να ελιχθεί με άνεση ανάμεσα στους διαδρόμους, αλλάζοντας μαεστρικά πορεία, χωρίς αισθητή κλίση και χωρίς υποστροφή.
77 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Η οδηγική εικόνα του Focus μας ώθησε να δοκιμάσουμε στα 77 χλμ./ώρα, με την σχετική προσπάθεια να αποδεικνύεται οριακή. Χάρη στο καταπληκτικό τιμόνι και στο εξαιρετικό πλαίσιο, το Focus «άκουσε» στις απότομες εναλλαγές, αλλά εμφάνισε αισθητή υποστροφή που οδήγησε σε πτώση κορίνων. Βέβαια ακόμα και σε αυτή την φάση δεν τρόμαξε τον οδηγό με τις αντιδράσεις να είναι ομαλές και το ESP να επεμβαίνει όσο χρειαζόταν χωρίς να καταπνίξει την όλη προσπάθεια.
76 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Με την αριστοτεχνικά ρυθμισμένη ανάρτηση του Focus να διαχειρίζεται ιδανικά τα φορτία, η προσπάθεια στα 76 χλμ./ώρα ήταν πετυχημένη σηματοδοτώντας και το (υψηλό) όριο του αυτοκινήτου. Μπορεί η πίσω ανάρτηση να μην είναι πλέον (στάνταρ) πολλαπλών συνδέσμων, ωστόσο η διαχείριση των κινήσεων είναι άριστη και οι πίσω τροχοί δεν χάνουν την επαφή τους με το δρόμο. Λόγω ανάρτησης και τροχών υπάρχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα η οποία όμως δεν είναι αρκετή για να στερήσει από το Focus την καλύτερη επίδοση στη δοκιμασία.
Γενική αίσθηση οδηγού: Είναι mainstream μικρομεσαίο μοντέλο, που χαίρεσαι να οδηγείς. Τιμόνι, ανάρτηση, πλαίσιο παραδίδουν μαθήματα στους υπόλοιπους παίχτες της κατηγορίας, βοηθώντας το Focus να είναι διασκεδαστικό, αλλά και απόλυτα αποτελεσματικό. Αισθητή η οδηγική διαφορά του από τα υπόλοιπα μοντέλα του test.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ήταν απίστευτο με την πόση άνεση ολοκλήρωσε τη διαδικασία, ακόμη και στην προσπάθεια που ήταν στο όριο του αυτοκινήτου. Δεν δεχθήκαμε έντονες πιέσεις, ούτε νιώσαμε άβολα στις αλλαγές πορείας. Μείναμε σχεδόν ακίνητοι στο κάθισμα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Η ταχύτητα βάσης των 70 χλμ./ώρα αποδείχθηκε… αστεία για το νέο Ford Focus, το οποίο ολοκλήρωσε την δοκιμασία με μοναδική ευκολία προτρέποντάς μας να δοκιμάσουμε αμέσως με αρκετά παραπάνω χλμ./ώρα. Έτσι και στα 74 χλμ./ώρα το Focus κατάφερε να ελιχθεί με άνεση ανάμεσα στους διαδρόμους, αλλάζοντας μαεστρικά πορεία, χωρίς αισθητή κλίση και χωρίς υποστροφή.
77 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Η οδηγική εικόνα του Focus μας ώθησε να δοκιμάσουμε στα 77 χλμ./ώρα, με την σχετική προσπάθεια να αποδεικνύεται οριακή. Χάρη στο καταπληκτικό τιμόνι και στο εξαιρετικό πλαίσιο, το Focus «άκουσε» στις απότομες εναλλαγές, αλλά εμφάνισε αισθητή υποστροφή που οδήγησε σε πτώση κορίνων. Βέβαια ακόμα και σε αυτή την φάση δεν τρόμαξε τον οδηγό με τις αντιδράσεις να είναι ομαλές και το ESP να επεμβαίνει όσο χρειαζόταν χωρίς να καταπνίξει την όλη προσπάθεια.
76 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Με την αριστοτεχνικά ρυθμισμένη ανάρτηση του Focus να διαχειρίζεται ιδανικά τα φορτία, η προσπάθεια στα 76 χλμ./ώρα ήταν πετυχημένη σηματοδοτώντας και το (υψηλό) όριο του αυτοκινήτου. Μπορεί η πίσω ανάρτηση να μην είναι πλέον (στάνταρ) πολλαπλών συνδέσμων, ωστόσο η διαχείριση των κινήσεων είναι άριστη και οι πίσω τροχοί δεν χάνουν την επαφή τους με το δρόμο. Λόγω ανάρτησης και τροχών υπάρχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα η οποία όμως δεν είναι αρκετή για να στερήσει από το Focus την καλύτερη επίδοση στη δοκιμασία.
Γενική αίσθηση οδηγού: Είναι mainstream μικρομεσαίο μοντέλο, που χαίρεσαι να οδηγείς. Τιμόνι, ανάρτηση, πλαίσιο παραδίδουν μαθήματα στους υπόλοιπους παίχτες της κατηγορίας, βοηθώντας το Focus να είναι διασκεδαστικό, αλλά και απόλυτα αποτελεσματικό. Αισθητή η οδηγική διαφορά του από τα υπόλοιπα μοντέλα του test.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ήταν απίστευτο με την πόση άνεση ολοκλήρωσε τη διαδικασία, ακόμη και στην προσπάθεια που ήταν στο όριο του αυτοκινήτου. Δεν δεχθήκαμε έντονες πιέσεις, ούτε νιώσαμε άβολα στις αλλαγές πορείας. Μείναμε σχεδόν ακίνητοι στο κάθισμα.
πάλι να σχολιάσουμε σε ίδιο αρθρο; τα είπαμε , μονο Τζιουλέττα, δεν παραφεται μαζικά 'αρα εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευής, με ηλεκτρικά της μαργκετι-μαρέλι,φρενα μπρεμο από την πρωτη έκδοση, ιδιους προμηθευτές με τη αουντι, τον tJet αθανατος κινητήρας ..δεν καει σταγονα λαδι...(βλέπετε τι καινε τοι TSI)ανεξάρτητες αναρτησεις εμ αλλουμινενια πισω ψαλιδια , πανεμορη , κανενα ψεγαδι..μαζι με τε΄λη κυκλοφοριας και με ασφαλεια για ένα ετος ..17500 χιλιαρικα..τι να λεμε τωρα!!! αυτοκινητο που θα το χαιρεσαι και θα το καμαρωνεις..είναι 8 χρονια στην παραγωγή . εχουν βελτιωσει τις οπιες αστοχιες...οι μηχανικοι το γνωριζουν για να γινεται ευκολα το σερβις…..Τζιουλεττα αξεπεραστη…..
Παλι σχολιαζουμε το ιδιο αρθρο και δεν γινεται κατανοητο,για πιο λογο σβησατε ολα τα προηγουμενα σχολια.Νικητης στο test ειναι η Alfa Romeo Giulietta και οχι το Focus, καθως το αυτοκινητο που δοκιμασατε ειναι με diesel μοτερ οποτε εχει και πολυ περισσοτερο βαρος μπροστα οπως συμβαινει με ολα τα diesel και δευτερον το Focus δεν ειναι με στην Standard αναρτηση αλλα ειναι η ST Line εκδοση....Το συμπερασμα ειναι οτι ολος ο ανταγωνισμος εβγαλε την νεα γενια μοντελων του και ΔΕΝ καταφερε να κατασκευασει πιο στριφτερο μοντελο απ την Alfa Romeo που εχει 8 χρονια στην πλατη....Φυσικα τα ιδια ισχυουν και για Mercedes A Class,Audi A3,BMW Serie1 τα οποια ειναι και αυτα υποδιαιστερα απ την Giulietta
Ρε να λέμε την αλήθεια...νικητής είναι η alfa γιατί;...είναι δεκαετίας... αμάξι κ diesel.....κ οοοολλλλαααα τ αλλά καινούργια μοντέλα κ βενζίνης...κ δεν μπορει μια alfa σε κράτημα τιμόνι αίσθηση να είναι δεύτερη....ποτέ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή είναι.
Νικητής στην πραγματικότητα είναι η Giulietta γιατί είναι diesel πράγμα που σημαίνει ότι έχει περισσότερο βάρος όπως όλα τα diesel ενώ τα άλλα είναι βενζίνη.
Καλύτερα να συγκρίνετε τη Giulietta βενζίνης και όχι diesel... έχει αρκετό παραπάνω βάρος.
Τελικα ο Έλληνας θέλει το ψέμα μαλλον βγαζει το περιοδικό με μετρήσεις πρωτο το φοκους αλλα οχι ο Έλληνας ξέρει καλύτερα και περι δικαιολογίες το τζουλιετα ειναι ποιο βαρυ το μοτερ ποσα 10-20 κιλα ήμαρτον ρε Έλληνα .τοτε και εγω ειδα σε ένα ισπανικο σαιτ που έκαναν το ιδιο τεστ και πρωτο ηταν το σιβικ και για τα δικα μου τα μάτια είναι πρωτο το σιβικ .
Συγνώμη αλλά 17άρες ζάντες έχει η Julieta, το megane, το Astra και το Civic !!Μάλιστα το Civic φοράει και 235 ελαστικά που σημαίνει ότι έπρεπε να αφαιρεθούν πόντοι?? έτσι δεν είναι ?? όπως και σε όλα με 17άρες ζάντες !! Όμως δεν βλέπω να αφαιρέθηκαν από όλα πόντοι, αλλά σε συγκεκριμένα από αυτά !!!Καμία αντικειμενικότητα δυστυχώς !!! Προσωπικά για μένα το Fogus και το 308 είναι οι νικητές και κανένας άλλος !!!!!!!!