Κάψανε λιγότερο από diesel
Ford Focus
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Focus

41.595 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)

Είναι αλήθεια πως από το νέο Focus είχαμε μεγάλες προσδοκίες, οι οποίες τελικά επαληθεύτηκαν απόλυτα με το μικρομεσαίο μοντέλο της Ford να σημειώνει την κορυφαία επίδοση της ημέρας. Τίποτα δεν είναι τυχαίο φυσικά και το Focus, που εξελίχθηκε από λευκό χαρτί, εξαργυρώνει στο έπακρο την «ψαγμένη» του οδική συμπεριφορά και το νέο πάτωμα στο οποίο βασίζεται. Το μοντέλο της δοκιμής ήταν στην έκδοση ST Line, κάτι που σημαίνει χαμηλωμένη κατά 10 χλστ. και πιο σφιχτή ανάρτηση, καθώς και τροχούς 17 ιντσών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Η ταχύτητα βάσης των 70 χλμ./ώρα αποδείχθηκε… αστεία για το νέο Ford Focus, το οποίο ολοκλήρωσε την δοκιμασία με μοναδική ευκολία προτρέποντάς μας να δοκιμάσουμε αμέσως με αρκετά παραπάνω χλμ./ώρα. Έτσι και στα 74 χλμ./ώρα το Focus κατάφερε να ελιχθεί με άνεση ανάμεσα στους διαδρόμους, αλλάζοντας μαεστρικά πορεία, χωρίς αισθητή κλίση και χωρίς υποστροφή.

77 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Η οδηγική εικόνα του Focus μας ώθησε να δοκιμάσουμε στα 77 χλμ./ώρα, με την σχετική προσπάθεια να αποδεικνύεται οριακή. Χάρη στο καταπληκτικό τιμόνι και στο εξαιρετικό πλαίσιο, το Focus «άκουσε» στις απότομες εναλλαγές, αλλά εμφάνισε αισθητή υποστροφή που οδήγησε σε πτώση κορίνων. Βέβαια ακόμα και σε αυτή την φάση δεν τρόμαξε τον οδηγό με τις αντιδράσεις να είναι ομαλές και το ESP να επεμβαίνει όσο χρειαζόταν χωρίς να καταπνίξει την όλη προσπάθεια.

76 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Με την αριστοτεχνικά ρυθμισμένη ανάρτηση του Focus να διαχειρίζεται ιδανικά τα φορτία, η προσπάθεια στα 76 χλμ./ώρα ήταν πετυχημένη σηματοδοτώντας και το (υψηλό) όριο του αυτοκινήτου. Μπορεί η πίσω ανάρτηση να μην είναι πλέον (στάνταρ) πολλαπλών συνδέσμων, ωστόσο η διαχείριση των κινήσεων είναι άριστη και οι πίσω τροχοί δεν χάνουν την επαφή τους με το δρόμο. Λόγω ανάρτησης και τροχών υπάρχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα η οποία όμως δεν είναι αρκετή για να στερήσει από το Focus την καλύτερη επίδοση στη δοκιμασία.

Γενική αίσθηση οδηγού: Είναι mainstream μικρομεσαίο μοντέλο, που χαίρεσαι να οδηγείς. Τιμόνι, ανάρτηση, πλαίσιο παραδίδουν μαθήματα στους υπόλοιπους παίχτες της κατηγορίας, βοηθώντας το Focus να είναι διασκεδαστικό, αλλά και απόλυτα αποτελεσματικό. Αισθητή η οδηγική διαφορά του από τα υπόλοιπα μοντέλα του test.

Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ήταν απίστευτο με την πόση άνεση ολοκλήρωσε τη διαδικασία, ακόμη και στην προσπάθεια που ήταν στο όριο του αυτοκινήτου. Δεν δεχθήκαμε έντονες πιέσεις, ούτε νιώσαμε άβολα στις αλλαγές πορείας. Μείναμε σχεδόν ακίνητοι στο κάθισμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
ROBERT BOSCH
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel