
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Opel Astra
42.330 Επισκέψεις στο άρθρο
(3/11/2018)
Για τη δοκιμή αποφυγής κινδύνου δεν ήταν διαθέσιμη η έκδοση με τον 1,0 Ecotec κινητήρα, παρά μόνο το 1,4Τ στη νέα έκδοση Black Edition. Το Opel Astra παρουσίασε ένα απόλυτα ασφαλές προφίλ σε όλη τη διαδικασία, αποδεικνύοντας και εμπράκτως γιατί είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας.
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Δεν περιμέναμε να… ιδρώσει το αυτί του Astra στα 70 χλμ./ώρα και το μικρομεσαίο της Opel μας δικαίωσε απόλυτα, όχι μόνο στην ταχύτητα βάσης, αλλά και στα 71 χλμ./ώρα που ακολούθησαν. Από τις πρώτες αυτές προσπάθειες, το τιμόνι έδειξε να μην είναι κορυφαίο σε αμεσότητα. Από τη άλλη το πλαίσιο έδειξε στιβαρό και υπάκουο στις εντολές του οδηγού, ενώ το ESP δεν χρειάστηκε να επέμβει καθόλου.
73 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Αυξάνοντας την ταχύτητα εισόδου κατά 2 χλμ./ώρα, το Astra δυσκολεύτηκε αισθητά. Η αρχική υποστροφική «διάθεση» στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης πήρε διαστάσεις, με την απότομη αλλά καίρια επέμβαση του ESP να φροντίζει για την επαναφορά στην τάξη. Η προσπάθεια κρίνεται ως εντελώς οριακή. Οι κλίσεις πάντως δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένες με την ανάρτηση να δείχνει ότι μπορεί εύκολα να διαχειριστεί τις δυνάμεις που ασκούνται στην δοκιμασία. Το τιμόνι όμως χάνει σε αίσθηση και πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα στους μπροστινούς τροχούς.
72 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Το όριο του Astra της δοκιμής είναι στα 72 χλμ./ώρα. Περιμέναμε περισσότερα από το γερμανικό μοντέλο, που κατάφερε την ίδια επίδοση με το Hyundai i30. Σε κάθε περίπτωση το Astra δεν εμφάνισε σε καμία περίπτωση άτσαλες αντιδράσεις ή ακόμη και τάσεις ανατροπής. Το μεγάλο του ατού είναι το πλαίσιο και οι γραμμικές του αντιδράσεις ακόμη και όταν ξεπεραστεί το όριο.
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό πλαίσιο, το οποίο βοηθά εν τέλει στην ομοιογενή και προβλέψιμη συμπεριφορά ακόμη και σε οριακές συνθήκες, όπως μια δοκιμή αποφυγής κινδύνου. Υπάρχει έλλειμμα αίσθησης από το τιμόνι, ενώ ο κινητήρας είναι τόσο γραμμικός, που δεν καταλαβαίνεις την παρουσία turbo.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Nιώσαμε κάποιες ταλαντώσεις όταν ξεπεράστηκε το όριο, αλλά χωρίς να μας κυριέψει το αίσθημα της ανασφάλειας και χωρίς να αντιληφθούμε τάσεις ακραίων αντιδράσεων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Δεν περιμέναμε να… ιδρώσει το αυτί του Astra στα 70 χλμ./ώρα και το μικρομεσαίο της Opel μας δικαίωσε απόλυτα, όχι μόνο στην ταχύτητα βάσης, αλλά και στα 71 χλμ./ώρα που ακολούθησαν. Από τις πρώτες αυτές προσπάθειες, το τιμόνι έδειξε να μην είναι κορυφαίο σε αμεσότητα. Από τη άλλη το πλαίσιο έδειξε στιβαρό και υπάκουο στις εντολές του οδηγού, ενώ το ESP δεν χρειάστηκε να επέμβει καθόλου.
73 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Αυξάνοντας την ταχύτητα εισόδου κατά 2 χλμ./ώρα, το Astra δυσκολεύτηκε αισθητά. Η αρχική υποστροφική «διάθεση» στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης πήρε διαστάσεις, με την απότομη αλλά καίρια επέμβαση του ESP να φροντίζει για την επαναφορά στην τάξη. Η προσπάθεια κρίνεται ως εντελώς οριακή. Οι κλίσεις πάντως δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένες με την ανάρτηση να δείχνει ότι μπορεί εύκολα να διαχειριστεί τις δυνάμεις που ασκούνται στην δοκιμασία. Το τιμόνι όμως χάνει σε αίσθηση και πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα στους μπροστινούς τροχούς.
72 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Το όριο του Astra της δοκιμής είναι στα 72 χλμ./ώρα. Περιμέναμε περισσότερα από το γερμανικό μοντέλο, που κατάφερε την ίδια επίδοση με το Hyundai i30. Σε κάθε περίπτωση το Astra δεν εμφάνισε σε καμία περίπτωση άτσαλες αντιδράσεις ή ακόμη και τάσεις ανατροπής. Το μεγάλο του ατού είναι το πλαίσιο και οι γραμμικές του αντιδράσεις ακόμη και όταν ξεπεραστεί το όριο.
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό πλαίσιο, το οποίο βοηθά εν τέλει στην ομοιογενή και προβλέψιμη συμπεριφορά ακόμη και σε οριακές συνθήκες, όπως μια δοκιμή αποφυγής κινδύνου. Υπάρχει έλλειμμα αίσθησης από το τιμόνι, ενώ ο κινητήρας είναι τόσο γραμμικός, που δεν καταλαβαίνεις την παρουσία turbo.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Nιώσαμε κάποιες ταλαντώσεις όταν ξεπεράστηκε το όριο, αλλά χωρίς να μας κυριέψει το αίσθημα της ανασφάλειας και χωρίς να αντιληφθούμε τάσεις ακραίων αντιδράσεων.
πάλι να σχολιάσουμε σε ίδιο αρθρο; τα είπαμε , μονο Τζιουλέττα, δεν παραφεται μαζικά 'αρα εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευής, με ηλεκτρικά της μαργκετι-μαρέλι,φρενα μπρεμο από την πρωτη έκδοση, ιδιους προμηθευτές με τη αουντι, τον tJet αθανατος κινητήρας ..δεν καει σταγονα λαδι...(βλέπετε τι καινε τοι TSI)ανεξάρτητες αναρτησεις εμ αλλουμινενια πισω ψαλιδια , πανεμορη , κανενα ψεγαδι..μαζι με τε΄λη κυκλοφοριας και με ασφαλεια για ένα ετος ..17500 χιλιαρικα..τι να λεμε τωρα!!! αυτοκινητο που θα το χαιρεσαι και θα το καμαρωνεις..είναι 8 χρονια στην παραγωγή . εχουν βελτιωσει τις οπιες αστοχιες...οι μηχανικοι το γνωριζουν για να γινεται ευκολα το σερβις…..Τζιουλεττα αξεπεραστη…..
Παλι σχολιαζουμε το ιδιο αρθρο και δεν γινεται κατανοητο,για πιο λογο σβησατε ολα τα προηγουμενα σχολια.Νικητης στο test ειναι η Alfa Romeo Giulietta και οχι το Focus, καθως το αυτοκινητο που δοκιμασατε ειναι με diesel μοτερ οποτε εχει και πολυ περισσοτερο βαρος μπροστα οπως συμβαινει με ολα τα diesel και δευτερον το Focus δεν ειναι με στην Standard αναρτηση αλλα ειναι η ST Line εκδοση....Το συμπερασμα ειναι οτι ολος ο ανταγωνισμος εβγαλε την νεα γενια μοντελων του και ΔΕΝ καταφερε να κατασκευασει πιο στριφτερο μοντελο απ την Alfa Romeo που εχει 8 χρονια στην πλατη....Φυσικα τα ιδια ισχυουν και για Mercedes A Class,Audi A3,BMW Serie1 τα οποια ειναι και αυτα υποδιαιστερα απ την Giulietta
Ρε να λέμε την αλήθεια...νικητής είναι η alfa γιατί;...είναι δεκαετίας... αμάξι κ diesel.....κ οοοολλλλαααα τ αλλά καινούργια μοντέλα κ βενζίνης...κ δεν μπορει μια alfa σε κράτημα τιμόνι αίσθηση να είναι δεύτερη....ποτέ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή είναι.
Νικητής στην πραγματικότητα είναι η Giulietta γιατί είναι diesel πράγμα που σημαίνει ότι έχει περισσότερο βάρος όπως όλα τα diesel ενώ τα άλλα είναι βενζίνη.
Καλύτερα να συγκρίνετε τη Giulietta βενζίνης και όχι diesel... έχει αρκετό παραπάνω βάρος.
Τελικα ο Έλληνας θέλει το ψέμα μαλλον βγαζει το περιοδικό με μετρήσεις πρωτο το φοκους αλλα οχι ο Έλληνας ξέρει καλύτερα και περι δικαιολογίες το τζουλιετα ειναι ποιο βαρυ το μοτερ ποσα 10-20 κιλα ήμαρτον ρε Έλληνα .τοτε και εγω ειδα σε ένα ισπανικο σαιτ που έκαναν το ιδιο τεστ και πρωτο ηταν το σιβικ και για τα δικα μου τα μάτια είναι πρωτο το σιβικ .
Συγνώμη αλλά 17άρες ζάντες έχει η Julieta, το megane, το Astra και το Civic !!Μάλιστα το Civic φοράει και 235 ελαστικά που σημαίνει ότι έπρεπε να αφαιρεθούν πόντοι?? έτσι δεν είναι ?? όπως και σε όλα με 17άρες ζάντες !! Όμως δεν βλέπω να αφαιρέθηκαν από όλα πόντοι, αλλά σε συγκεκριμένα από αυτά !!!Καμία αντικειμενικότητα δυστυχώς !!! Προσωπικά για μένα το Fogus και το 308 είναι οι νικητές και κανένας άλλος !!!!!!!!