Opel Astra
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Opel Astra

42.330 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)

Για τη δοκιμή αποφυγής κινδύνου δεν ήταν διαθέσιμη η έκδοση με τον 1,0 Ecotec κινητήρα, παρά μόνο το 1,4Τ στη νέα έκδοση Black Edition. Το Opel Astra παρουσίασε ένα απόλυτα ασφαλές προφίλ σε όλη τη διαδικασία, αποδεικνύοντας και εμπράκτως γιατί είναι ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


70 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Δεν περιμέναμε να… ιδρώσει το αυτί του Astra στα 70 χλμ./ώρα και το μικρομεσαίο της Opel μας δικαίωσε απόλυτα, όχι μόνο στην ταχύτητα βάσης, αλλά και στα 71 χλμ./ώρα που ακολούθησαν. Από τις πρώτες αυτές προσπάθειες, το τιμόνι έδειξε να μην είναι κορυφαίο σε αμεσότητα. Από τη άλλη το πλαίσιο έδειξε στιβαρό και υπάκουο στις εντολές του οδηγού, ενώ το ESP δεν χρειάστηκε να επέμβει καθόλου.

73 χλμ./ώρα - ανεπιτυχής προσπάθεια
Αυξάνοντας την ταχύτητα εισόδου κατά 2 χλμ./ώρα, το Astra δυσκολεύτηκε αισθητά. Η αρχική υποστροφική «διάθεση» στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης πήρε διαστάσεις, με την απότομη αλλά καίρια επέμβαση του ESP να φροντίζει για την επαναφορά στην τάξη. Η προσπάθεια κρίνεται ως εντελώς οριακή. Οι κλίσεις πάντως δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένες με την ανάρτηση να δείχνει ότι μπορεί εύκολα να διαχειριστεί τις δυνάμεις που ασκούνται στην δοκιμασία. Το τιμόνι όμως χάνει σε αίσθηση και πληροφόρηση για τα τεκταινόμενα στους μπροστινούς τροχούς. 

72 χλμ./ώρα - επιτυχής προσπάθεια
Το όριο του Astra της δοκιμής είναι στα 72 χλμ./ώρα. Περιμέναμε περισσότερα από το γερμανικό μοντέλο, που κατάφερε την ίδια επίδοση με το Hyundai i30. Σε κάθε περίπτωση το Astra δεν εμφάνισε σε καμία περίπτωση άτσαλες αντιδράσεις ή ακόμη και τάσεις ανατροπής. Το μεγάλο του ατού είναι το πλαίσιο και οι γραμμικές του αντιδράσεις ακόμη και όταν ξεπεραστεί το όριο.

Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό πλαίσιο, το οποίο βοηθά εν τέλει στην ομοιογενή και προβλέψιμη συμπεριφορά ακόμη και σε οριακές συνθήκες, όπως μια δοκιμή αποφυγής κινδύνου. Υπάρχει έλλειμμα αίσθησης από το τιμόνι, ενώ ο κινητήρας είναι τόσο γραμμικός, που δεν καταλαβαίνεις την παρουσία turbo. 

Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Nιώσαμε κάποιες ταλαντώσεις όταν ξεπεράστηκε το όριο, αλλά χωρίς να μας κυριέψει το αίσθημα της ανασφάλειας και χωρίς να αντιληφθούμε τάσεις ακραίων αντιδράσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
GOOEYEAR FUEL MAX
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel